Autor Tema: Misljenje o vec pomenutom camcu  (Pročitano 11459 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Misljenje o vec pomenutom camcu
« poslato: 26, 01, 2010, 14:55:18 posle podne »
Pominjao se ovde vec:
http://www.navodi.com/Berza_008/073.html
Voleo bi i vase misljenje.  Barba pogotovo...

Mozda je to negde oko mojih mogucnosti... A i zelja...
« Poslednja izmena: 26, 01, 2010, 15:38:16 posle podne haklberisojer »

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #1 poslato: 26, 01, 2010, 15:10:15 posle podne »
I ja sam ga gledao...ali nema ništa od opreme...go je potpuno...samo motor i čamac...treba ceo enterijer da se radi...ima samo sedište i neku malu komodicu...
Dunav je moje more.....

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #2 poslato: 26, 01, 2010, 15:39:46 posle podne »
A kako ti trup deluje? Osmoza? Farba?

Motor?

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #3 poslato: 26, 01, 2010, 16:41:41 posle podne »
Nisam ga video uživo,nego sam pričao sa vlasnikom telefonom...Po njegovoj priči, čamac je u solidnom stanju,obzirom da ima preko 20 godina...Farban je...pa se ne može ni videti kakvo je pravo stanje....Jedino što su sve unutrašnje površine gole...nema ni tapacirunga ni izolacije...gola plastika...
Za motor kaže da je ispravan ....
A nema ni vrata između kokpita i kabine,nego roletna neka...
« Poslednja izmena: 26, 01, 2010, 17:01:17 posle podne budens72 »
Dunav je moje more.....

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #4 poslato: 26, 01, 2010, 19:40:23 posle podne »
E i ja sam pricao :) Stakao sam utisak da si video uzivo...
Hvala svakako...

Ako je neko uzivo zna, bilo bi intersantno cuti....

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #5 poslato: 26, 01, 2010, 19:51:31 posle podne »
Čamac je parkiran u Zemunu na tzv Šlepu, čovek ga je radio komlet prošle godine i bio je van vode, korektno plovilo jedino što je prilično klot sa opremom ali pričaj malo o ceni, inače to je jako lepo korito. Sale NB može da ti kaže nešto više o tim koritima jer je on jurio nešto tako.

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #6 poslato: 26, 01, 2010, 19:59:59 posle podne »
E onda SaleNB na tebe je red. Kad budes imao vremena...

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #7 poslato: 26, 01, 2010, 22:38:24 posle podne »
Originalno korito sa koga je "skinut" kalup je Elan t 495,ovo je samo produzeno za 1m
Generalno dobro korito i plovno al posto je orig.Elanovo bilo glisersko korito malo ima problema sa drzanjem pravca na malim brzinama tj u deplasmanskoj plovidbi pretezno kao i svi gliseri
Elan T495 recimo sa istom motorizacijom naspram pasare Istarke P500 je brzi za 1-2km/h,valjda je plovniji,lepse klizi,sece vodu lepse ili jebem ga sta vec..tako da je korito za pohvalu :good:
Bas kod tog produzetka korita na tom Batinom mi se nesvidja sto je uradjen svanc,nevidim svrhu toga a samo je smanjio duzinu vodene linije i izgubio ikakvu mogucnost glisiranja
Korito je blago V, i bokovi su mu dosta visoki i robusni sto je dobro
Ovo su moja zapazanja jer sam bas vlasnik tog Elana T495
E sad zapazanja  i ponasanja ovog Batinog korita bih ti ipak morao reci neko koje to korito ipak imao mada neverujem da puno odstupaju od Elanovog

Sale,barba da cujemo sad vas,vas red :taunt:

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #8 poslato: 26, 01, 2010, 22:43:20 posle podne »
Nisam video taj čamac uživo, ali poznata su mi ta korita, pošto su ih radili u Starim Banovcima.
Ne bi trebalo da ima švanc, već je samo produženo glisersko korito. Jedino ako nije nešto budženo naknadno.
Bukvalno to je 495 sa dodatnim metrom, gde može da se spakuje WC i kuhinjica.

Kvalitet plastike je domaći, ako nije lepo održavan, hoće da bude osmotičan.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže haklberisojer

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 197
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #9 poslato: 27, 01, 2010, 08:31:02 pre podne »
Znace mi ove informacije.

Interesuje me i sledece: koliko je povozno ovo korito? Nesto me buni: ako je kao elan 495 onda je glisersko korito? Odnosno za koji je rezim plovljenja prvljeno korito: deplasmaski ili gliserski? Koja mu je brzina i koja optimalna pogonska snaga?

Nadam se da ne postavljam previse pitanja. Da ne smorim...

Van mreže simbad

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 5
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #10 poslato: 27, 01, 2010, 10:06:22 pre podne »
Pozdrav svim forumašima!

Izvinjavam se što se nisam zvanično predstavio a bilo bi krajnje vreme jer pratim ovaj forum od samog početka i to ću učiniti čim pre!

Obzirom da je pomenuti čamac interesantan mnogima, jednostavno moram da iznesem svoje mišljenje a ono je, što se kaže "iz prve ruke".
Za kvalitet plastike i izrade stoji gore pomenuto ali ono što je vrlo važno je da je ovaj čamac vrlo nestabilan. Korito mu je većim delom blago "V" ali je vrlo visok pa još sa kompletnim nadgrađem, vrlo se neprijatno bočno naginje. Prolazak bokom od krme ka provi, pretumbaće vam sve u kabini a devojke(namazane kopertonom) su vrlo često letele u vodu(dok nije nemeštena ograda). Zbog oblika podvodnog dela trupa dolazi do značajnog proklizavanja pri skretanju tokom glisiranja. Verzija koju sam imao prilike da koristim bila je kraća od ove  i koristio sam sledeće motore: Merc 25 hp i Crysler 115. Relativno lako izglisira sa slabijim motorom i sa troje odraslih(jedan na provi dva u kokpitu).

Iskreno ga ne preporučujem jer kad sve uzmete u obzir mislim da za taj novac ili nešto malo više, može da se nađe nešto kvalitetnije.

Pozdrav!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #11 poslato: 27, 01, 2010, 11:13:42 pre podne »
Prolazak bokom od krme ka provi, pretumbaće vam sve u kabini a devojke(namazane kopertonom) su vrlo često letele u vodu(dok nije nemeštena ograda).

 :lol: da su bile u kabini sve bi izmastile :)

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #12 poslato: 27, 01, 2010, 11:20:40 pre podne »
  Ne znam sta da ti kazem.
  Moj prijatelj je imao elan original i na njemu motor od45ks.Kad sam mu otvorio duplo dno,popucala su mu
neka unutrasnja pojacanja.Bas je bio posao to doterati.Ovaj sto te interesuje je jos produzen,pa ne znam
kakva su pojacanja stavljena .
  Toliko od mene.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #13 poslato: 27, 01, 2010, 14:01:41 posle podne »
Elan je trazio neki kompromis izmedju stabilnosti,plovnosti i brzine Da je korito pravo duboko V nebih proklizavao u glisiranju u krivinama i mnogo bih se bolje ponasao ali bih zahtevao i duplo jacu motorizaciju sto je u ono komunisticko vreme kad je osmisljen bilo obnormalno skupo koristi i nabaviti uvozne motore vecih snaga
Ovako sa relativnom malom snagom vec glisira,i za razliku od dubokog V sa istom motorizacijom brzi je na vodi ali to eto ima i losih mana naravno
Tesko je ocekivati da plastica brodic od samo 2sirine i 6m duzine da se nenaginje kad se pokusa proci bokom do krme
Videli ste onaj Galeb od 14 m metalni u bosni kako se nagne od samo 1 coveka a ne jedna samo "veca plasticna kadica",sta ocekivati od tih dimenzija i te mase
Ja posto sam vlasnik tog elana 495 a na vezu prvi komsija je Istarka P500 koja je istih maltene u dlaku dimenzija pa sam ih dosta uporedjivao od tog ljuljuna sa boka do brzine do komfora u kabini... i svugde je taj Elan biio za dlaku bolji
To su moja zapazanja iako se neki verovatno nece sloziti stime

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
« Odgovor #14 poslato: 27, 01, 2010, 14:28:07 posle podne »
Kakva crna Istranka?! Istranka jedino može da se pohvali sa boljim držanjem pravca na max. brzini
od 8Km/h!  :taunt:
Istranka ima smisla na moru, na reci... pa ne baš.
Ovo nije Elan korito, već korito iz kućne radinosti, tako da je stvarno pitanje kakva su ojačanja unutra.

Što se naginjanja tiče, pa svako manje V korito se naginje, to se uopšte ne može sprečiti.
Mislim da je to sasvim korektan čamac, ali malo preskup.
Evo , upravo onaj Fletcher sa oglasa, čak i sa ovom cenom je mnogo bolji i nudi više mesta, iako je pola metra kraći.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"