Autor Tema: Izrada katamarana (trimarana)  (Pročitano 58582 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže giganova

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 647
  • Pol: Muškarac
  • podsetnik sta nam sledi od evrope
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #15 poslato: 04, 02, 2009, 01:05:50 pre podne »
Jeste ,drzali su camac metalni bez odbojnika i on proglodao,Kada su zatvarali bove uradili samo cetiri sloja da bude sto jeftinije.Sada :suicide:Nisam nikada radio sa epoksidnim smolama znali ko da mi pojasni?

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #16 poslato: 04, 02, 2009, 01:16:16 pre podne »
Ako je rupa mala, lako ces zalepiti sa malo smole. Sada ti je vreme za to, zbog temp.
Ako je veća rupa, bolje je da se nabije malo stakla unutra i da se dobro natopi smolom.
Samo pazi na temperaturu, da ti površine budu čiste, suve, malo izšmirglane.

Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #17 poslato: 04, 02, 2009, 01:27:43 pre podne »
Na sajtu www.west-system.co.uk ima uputstvo za upotrebu epoxija.
ima i na srpskom.
Admiral mi rekao i ja skinuo. skidao sam sa posla, pa mi je u drugom računaru. ako ne uspeš da nađeš, pustiću ti sutra.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #18 poslato: 04, 02, 2009, 08:28:13 pre podne »
Momci, izvinite sto se mesam, ali zasto te splavove zovete katamaranima ili trimaranima.
To je pomalo uvredljivo za katamarane i trimarane, jer ovde je pitanje obicnih splavova sa x redova pontona.
Razumem da imate iskustvo u pravljenju splavova ali katamarini jedre okeanima, a za ovo je pitanje koliko daleko moze da ode.
Nemojte da se ljutite ali termin nije ni malo primeren.
Ipak su to splavovi.
Pozdrav
Naravno da je u pitanju ponton a ne katamaran...Ali se isto tako ne slažem da katamarani samo jedre,jer ima jako puno prelepih i veoma luksuznih motornih katamarana,pa i ovaj sto Giga pravi će koliko mi je poznato biti motorni...
pozzzzz
Dunav je moje more.....

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #19 poslato: 04, 02, 2009, 10:32:02 pre podne »
Jeste, ali me povuklo sto su katamarani izvorno imali pogon na jedra. Lapsus.

A Dule je u pravu za one pontone sa motorom. Cista je sreca da niko nije stradao. Izgleda da i zbog takvih "plovila" moras da drzis mali gas. Oni su prevrtljivi i sami posebi. Zamisli jos da se provezes pored njih. A o Dunavu nema ni reci. Tamo ne bi opstali ni vezani za obalu sa 4 sajle. Bruka.
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #20 poslato: 04, 02, 2009, 10:59:11 pre podne »
Vi iz Bgd i okoline mozete ovo zvati splavovima jer na Dunav ne mozete izaci s ovim ali mi iz Sapca i Sr. Mitrovice ovo lepo vozimo po Savi jer je Sava mnogo mirnija cak i kad duva relativno jak vetar pa je za nas ovo ipak katamaran jer se sa njim vozimo po reci. Najdalje idemo do Mrdjenovackih napera a na zapad do usca Drine. Evo potkrepicu to sa slikama sa Save. Mi nememo marine (bar u Sapcu a Mitrovica ima nesto sto zovu marina ali to nije marina u pravom smislu) pa je nama tesko da obezbedimo plovila zimi vec se usidrimo uz obalu i svaki dan obilazimo da proverimo stanje vodostaja i plovila.
Inace polietilenska cevi se lako zatvaraju t.j. vare pa od njih nije problem napraviti skije za plovilo.One pojedinacno imaju nosivost oko 1000 kg pa sa tri komada nije problem napraviti manju kucicu jer 3000 kg nosivosti nije malo.Tako imamo i plovilo i kucicu za odmor bilo gde da se nalazimo. Bar nije dosadno jer nismo na jednom mestu.Na Drinskoj regati prosle godine sam sreo coveka iz Osecine koji radi ove "skije".On je na takvom splavu vozio 10 ljudi i nije potonuo vise od 10 cm.Procenjujem da je imao tereta vise od 1000kg jer su imali i veliko ozvucenje i burice sa pivom i ko zna sta jos.Evo nekoliko slika pa procenite sami.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #21 poslato: 04, 02, 2009, 11:28:09 pre podne »
Kako se registruju ova plovila?

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #22 poslato: 04, 02, 2009, 12:13:27 posle podne »
Ja ne verujem da je iko ovo registrovao. Nasa policija (recna) jos nikog nije zaustavila da trazi potvrdu o registraciji.Ako nesto saznam od mitrovcana (posto je kapetanija u Sr. Mitrovici) javicu ti.

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 967
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #23 poslato: 04, 02, 2009, 19:47:52 posle podne »
Svugde u svetu postoje takva plovila...i jesu za mirnije vode...plovci se prave uglavnom od aluminijuma ali  i od polietilena, poliestera...ideja je odlicna, izrada jeftina i jednostavna, ali mora da bude crvsta....Ovi zuti su PIMI-jevi...nisu tu surcinci krivi, PIMI je kao proizvodjac brodova trebalo da zna da je polietilen savitljiv na odredjenoj duzini (sto i znaju, osnovna delatnost im je proizvodnja PE cevi)...zato je trebalo da naprave cvrstu konstrukciju koja ce sve to da drzi ali su oni, valjda zbog ustede u izradi i nosivosti, napravili neku laganu konstruciju od "L" profila...i to se sve iskrivilo...meni se desilo da, dok sam vozio jedan od njih, pukne nosac jednog od motora (Honda 40)...sreca je da nije zavrsio u Savi...ima jos mnogo zamerki na racun njihovih plovila ali jedna od bitnijih je sto je na brodu sve nekako kilavo...sve lepo izgleda ali ako se malo jace naslonis na ogradu ona sigurno puca, drugo, stavili su ogradu sa spoljne  strane bokova broda, pa kad pristajes, naslanjas se bokobranom koji se opet oslanja na kilavu ogradu a ne na bok...trebalo je veci precnik cevi...desava se da kad vise putnika predju napred, pramac jednostavno uroni i voda dodje do pola broda...bitve nisu bitve, vec nekako ukrstene cevi, opet sa spoljne strane boka...itd...ima jos dosta stvari koje su mogli mnoooogo bolje, samo da su hteli malo da slusaju i malo vise da se potrude kvalitetnije da urade...a jos bezobrazno cene plovila, pa onaj ko ne zna...
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #24 poslato: 04, 02, 2009, 20:04:24 posle podne »
Nadam se da ne pricate o ovim brodovima

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 967
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #25 poslato: 04, 02, 2009, 20:20:52 posle podne »
Slazem se Dule, ima tu svasta da se kaze..ali ja kapiram da tako funcionise sve kod nas...nazalost...
Ono sa uniformama je stvarno smejurija...a oni ih jos i nose...sva sreca pa nisu bile u pocetku dok sam ja napravio par krugova....to ti je kao da si obukao pandursku uniformu bez znacke i obelezja (jer oni na svojima letos nisu imali cinove - jer ih ni nemaju)...a ti mora da ih znas, otac i sin, drzali marinu preko puta tebe...ja ih nazalost znam vise nego dobro....zajebali su me milion puta....Zeljko je cak i svoju cerku ubacio da radi kao mornar  :scare:
uspeli su da pokrive 13 elisa za 3-4 meseca, hej!!!  :shout:
ja ih gledao sa splava elektrodistribucije, kod tebe u komsiluku kako ulecu u sajle sopstvenog pristana, strasno...jadni putnici
nece biti tako ovog leta....
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #26 poslato: 04, 02, 2009, 22:12:16 posle podne »
Sta bi rekli tek na ovo plovilo.
http://www.youtube.com/watch?v=xcfz5TYegZo#noexternalembed
Cilj je ploviti, i biti na vodi, pa kako ko ume.Svako plovilo je na licni rizik.Niko nije lud da svoju porodicu stavlja u "procep".A sto se tice drugih putnika sami zanaju sta smeju i koliko rizikuju.

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 967
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #27 poslato: 05, 02, 2009, 00:20:53 pre podne »
Ma da ali kad nekom prosecnom coveku, po lepom letnjem danu, koji zeli malo da se provoza rekom ili samo da je predje da bi nastavio voznju bicikla, drzava da brod sa covekom koji je obucen u nesto sto lici na uniformu kapetana nekog turistickog broda i kaze: to je nas recni prevoz i vazi ti GSP markica, niko  ne sumnja da mu  je zivot ugrozen...
odoh van teme...sorry...
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 967
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #28 poslato: 05, 02, 2009, 01:08:26 pre podne »
omasismo temu Dule...a i nemoj sa raspravom, kapetan zapretio kanalizaciom :)
slazem se, posebno da onaj ko vrsi javni prevoz mora da bude u vise nego savrsenom stanju...mada i nasi zakoni su u vise slucajeva krivi jer su zastareli i cesto neupotrebljivi pa dovodi do toga da se ljudi snalaze...ne moze gumeni camac (tvoj pomocni na primer) od 3 metra biti u istoj klasi sa nekim brodom od 15 metara koji vise podseca na brod nego na camac...za Zokijev plavi prevoz mi je ok 12 putnika ali Jocin definitivno moze bezbedno vise da poveze...to nije ok...
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže giganova

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 647
  • Pol: Muškarac
  • podsetnik sta nam sledi od evrope
???: Izrada katamarana (trimarana)
« Odgovor #29 poslato: 05, 02, 2009, 01:14:45 pre podne »
Dule kod nas je zakon takav kakav je ,tolerise se sve plovimo na cemu hocemo,brzinom koliko mozemo.Verovatno ce se to i ovde promenuti,neverujem da ce camce pontone splavove potopiti zbog nefunkcionalnosti ili sto nepodlezu vazecim propisima.Pre mislim da ce drzava sve to legalizovati samo da uzme novce.
Nego da se vratimo temi .Moze li neko da objasni koje kriterijume treba da ispostujemo pri izgradnji pontona ,splava za rekreaciju pogonjenog vanbrotskim motorom.?Postoje li neki parametri kojih se treba striktno pridrzavati?