U te 3000 sam mislio da uđe i drugi motor. Farbanje i sređivanje unutrašnjosti ne bi prešlo 1000-1300 evra. Opremanje..... ovisi šta ko želi i može.
Giganova, za razliku od tebe, ja se ne bi mogao suzdržati da toliko gledam brod, a ne plovim.
Zato bih i išao na varijantu da napravim čamac, ofarbam i zastaklim, ugradim komande i izađem na vodu.
A sve ostalo polako i usput. To bi verovatno trajalo godinama, kao što Dule kaže, i verovatno nikad ne bi bio završen baš do kraja, ali ako se plovi, pa to onda i nije toliko bitno.
Realno, samo kad pogledam gabarite tvoje lađe, rekao bih ti iz topa da će koštati barem 15.000 evra!
Kako stvari stoje, za ono rusko gliserče od 6 metara, u varijanti šper/epoksi, izlazak na vodu bi koštao oko 6500 evra, a u varijanti aluminijum oko 4500 evra. (bez motora)
Pritom bi naknadni troškovi kod alu čamca bili veći (izolacija kabine, podovi i oblaganje bokova itd)
U varijanti sa običnim limom možeš izaći na vodu već za 2000-2500 evra, ako radiš nešto jednostavno kao Zoki kacintata.
Svakom po želji i mogućnostima.
U svim varijantama, ako kupiš Baylinera, Regala i sl. starog 15-20 godina, kupio si bolji čamac od svih gore navedenih! Ali i potrošio si više para! Duplo više!