Хвала, Капетане.
Када сам се сада поново "улоговао" у ову тему, слике су се одмах појавиле - није ми јасно шта је био проблем мало пре.
Друже Бојане,
Ваш чамац је готово идентичан са мојим али ја имам кабину.
У основи, то је руски глисер "Дњепар" из осамдесетих година. Успео сам да сазнам да је рађен у варијантама без и са кабином.
Модели са кабином су били тако урађени да кокпита практично и није било, а волан за даљинско управљање био је у кабини, као у путничком аутомобилу.
Требало би да је чамац дуг 4,65 м а широк 1,75 м и тежак нешто око 220 кг (модел са кабином је око 250 кг).
Њиме се лако управљало паром алуминијумских весала која се закаче на битве (томе служе оне рупе у њима) или мотором.
Колико видим и ви имате могућност да на чамац директно закачите точкове и руду са шапом и аутом вучете чамац без посебне приколице (ех, сад - ту је проблем што код нас не можете да добијете трећу таблицу за прикључно возило ове врсте, али, Боже мој, у овој земљи је мало шта нормално!)
Мој чамац је предвиђен за 4 особе, а у Ваш би можда, обзиром да је отворен, могле да стану и 6 (мада нисам сигуран да има довољно комфора).
Толико од мене - срећна Вам вожња!