@Marke
Nismo nista gledali detaljno, jer za to nije bilo potrebe. Ovo sam napravio reportazu za kapetana, cisto informativno, a jos kad sam shvatio da on tu ne moze da stoji, nije bilo potrebe detaljnije gledati brod, ali eto slikao sam i snimio cisto da ne mora da ide tamo a da ima predstavu o cemu pricamo. Ja sam, iz radoznalosti, pogledao malo motorni prostor, i nisam video neku vecu kolicinu vode, koja bi alarmirala na nesto posebno. Motor je upalio na prvi okret kljuca iako nije paljen dva meseca (po recima coveka koji je bio da otvori), a i nismo isplovljavali jer je pravi vlasnik u inostranstvu, a nismo hteli zamajavati coveka koji je zaduzen za cuvanje i odrzavanje broda jer nije ni bilo potrebe. Inace ovaj brod nema kobilicu, kao sto sam vec rekao, tako da su nam reci Zoke, Igorbos-a i Profe bile dovoljne da shvatimo o kakvom se brodu radi.
@SALE NB
Sale, kad smo bili kod jednog od majstora sto ih rade, videli smo da male camce rade od lima 2mm (taban 3mm) kao i velike i da su egije od vinkla 40x40mm na rastojanju od 50cm. A na velikim brodovima sa kabinom se radi sa kutijama 30x30mm, takodje na rastojanju od 50cm. Oba ova camca su prikazana u temi BRCKO. Inace ovaj mali je 6m, u tbanu 1,1m a na najsirwm delu je 1,4m. sa komorom na pramcu. Po zahtevu kupca se rade ili ne rade zadnje komore. A veliki je 7m sa 2,2m u tabanu i 2,5m na najsirem delu. Cena ovog malog je 550€ a veceg, kabinasa, 1750€, oba peskarena i ofarbana u osnovnu boju.
Morate priznati da je to ipak prihvatljiva cena za osnovno plovilo, a kasnije ko kako zeli i moze dodaje ostale detalje.