Pleh je debeo otprilike preko nekoliko mm. :yahoo:
Koristio sam debljine lima od 2 do 4mm,za oplatu trupa sam koristio brodski aluminijum,koji je stigao iz Grcke pa su radovi zato kasnili,ali sam bar stigao otici na probnu voznju,za nadvodne elemente i konstrukciju sam koristio leguru 5754.Varen je mig i tig postupkom.Trup broda je radjen po projektu inzenjera,a platforma,samoprazneci kokpit,pregrade za stvari,ogradica,tenda,polukruzni oblik stranica...su po ukusu buduceg vlasnika.Sto se tice cene materijala,drugar kome ga pravim je kupio materijal za 2 camca,tako da ce mi ostati polovina za moj camac,sve je trange frange,ali cu preracunati koliko je potroseno za ovaj.
Camac sam probao sa cetvorotaktnom Yamahom 15KS i brzina je bila 32km/h nizvodno i 29km/h uzvodno,sa nama dvojicom,a tolika je brzina bila i sa alu tabanasem koji je kraci za 1m i uzi 25cm.Na prolece planiram sebi praviti camac,takodje bez kabine(kabriolet),ali kraci,mislim da je optimum 6m za Dunav,problem je sto ne moze da se skrati kao tabanas,vec moram ponovo muciti ljude da mi rade projekat.
Kapetane,nije unutrasnji deo 35cm,sacekaj dok namontiram duplo dnoi postavim slike,samo ce ti se kasti.Kabinu ne planiram,jer tada treba povecati sirinu,aluminijum je lak pa bi ugradnjom kabine postao nestabilan.Ove zime me ceka jedan alu brod kome je naknadno ugradjena kabina i postao je dosta nestabilan,evo i on je na livadi i pase travu,neki dan je bio inzenjer i uzeo mere pa cekam da vidim sta ce proracunati,ali to je prica za sebe,uglavnom imace sta da se divani ove zime.