Autor Tema: Aluminijumski Camac  (Pročitano 89063 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #30 poslato: 13, 12, 2010, 21:23:43 posle podne »
Poceo sam da pravim, nego me zeza slanje slika na ovom vasem sirotinjskom forumu, jer mi je rezolucija velika pa moram da saljem sliku po sliku.


na drugim se slike kace na Imageshack , da nije plitko korito ? koja je cena dimenzije daj jos podataka

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #31 poslato: 13, 12, 2010, 21:30:44 posle podne »
 :good: e ovo je nešto....  :preved:
Dunav je moje more.....

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #32 poslato: 13, 12, 2010, 21:45:57 posle podne »




« Poslednja izmena: 14, 12, 2010, 08:03:16 pre podne Kapetan »

Van mreže eni blue

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 339
  • www.mojaladja.com
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #33 poslato: 13, 12, 2010, 21:53:46 posle podne »
Kemppi ovo izgleda sjajno, da li bi hteo da nam kazes dimenzije da li ti to pravis i naravno cenu.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #34 poslato: 13, 12, 2010, 21:56:42 posle podne »
Sale, stvarno nema smisla.
Uz ove slike mora i lična karta sa obaveznim podacima:
- autor projekta
- dužina
- širina
- dubina
- gaz
- cena...

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #35 poslato: 13, 12, 2010, 23:24:30 posle podne »
Svaka čast Kemppi  :good:

ovo je ozbiljna priča....
Dunav je moje more.....

Van mreže Профа

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 2181
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com & www.mojaladja.net
    • http://www.mojaladja.net/
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #36 poslato: 13, 12, 2010, 23:34:38 posle podne »
Свака част Кемпи,озбиљно и према пројекту добитна комбинација. :good:
Профа

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #37 poslato: 13, 12, 2010, 23:39:24 posle podne »
I onda kaže Kapetan da u srbiji majstori nerade po projektu.Kempi majstore

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #38 poslato: 13, 12, 2010, 23:44:23 posle podne »
pa hvala bogu da si okacio nesto bas sam ovih dana hteo da te podsetim . izgleda odlicno e sad dimenzije .. ma sve podatke daj na post. :good:
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #39 poslato: 13, 12, 2010, 23:51:24 posle podne »
Kapetane
nije plitko korito,jer rebra idu malo iznad polovine stranica,pa ti se zbog toga cini.Visina stranica je 700mm,duzina 7000mm,sirina 2000mm,gaz je 120mm,sirina u patosu 1400mm.Korito je upupceno,izvitopereno,sa suprotno nagnutim dnom.Projektovano je za motor 25KS.To je poludeplasmansko korito,ima krmene dodatke da ublazi krmene talase,i da mu pojacaju uzgon prilikom izglisiravanja,tako sto ce pri manjoj brzini savladati otpor grbe.Vecina glisera je projektovana za pomorsko-recno podrucje plovidbe,tako da je ugao dijedra dna dosta ostar,pa je camac udoban po talasima,ali zahteva veliku snagu propulzivne grupe(motora),posto su talasi na reci dosta manji od morskih,smanjili smo ugao dijedra,tako da je camac dosta udoban,stabilan i nije potrebna velika snaga motora.Uporedio sam ga sa mojim starim alu camcem tabanasem duzine 6000mm,sirine1500mm,1200mm sirine u tabanu:brzina je ista,ali je stabilnost i udobnost na talasima neuporedivo bolja na novom camcu,sto bi moj drug rekao:"kao kad sednem iz mog forda u novu mecku".Za izradu ovakvog camca potrebno je mnogo vise vremena,nego za tabanasa.Nisam slikao probnu voznju,gde se lepo vidi kako sece talase i obara ih na dole,tako da nema prskanja sa strane,ali ima vremena...

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #40 poslato: 14, 12, 2010, 00:06:39 pre podne »
Svaka cast majstore !!!
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #41 poslato: 14, 12, 2010, 08:06:35 pre podne »
kemppi koliko te je izasao ? planiras li neku kabinu ?

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #42 poslato: 14, 12, 2010, 14:58:00 posle podne »
Bravo majstore,kako si zavarivao?I koja je debljina lima?

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #43 poslato: 14, 12, 2010, 15:12:30 posle podne »
Bravo majstore,kako si zavarivao?I koja je debljina lima?

kolko se ja razumem ovo je AL a ne lim , il vi majstori sve sto varite zovete lim

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #44 poslato: 14, 12, 2010, 15:40:04 posle podne »
Iz Wikipedije:

Lim (Lim (metalni)) je tanka ploča od metala ili legure metala. Lim se u početku isključivo proizvodio od gvožđa da bi kasnije bili korišćeni: drugi metali, legure pa čak i dodaci od nemetala.

Lim se koristi u: građevinarstvu, metalnoj industriji i zanatstvu za proizvodnju raznih predmeta i posuda.
Sama reč lim potiče od italijanske reči lamina.

Kod nas se koristi i reč pleh koja ima isto značenje.
Reč pleh potiče od nemačke reči Blech.

Ranije je predmete od lima isključivo proizvodio (pravio) zanatlija limar, dok danas to rade razne radionice i fabrike sa specijalnim mašinama za obradu, sečenje i presovanje metala.

Vrste lima

U zavisnosti od potrebnih osobina i namene limovi se proizvode od različitih materijala i legura:
Gvozdeni lim, zbog velike čvrstoće, se koristi za izradu većih posuda, montažnih objekata i za krovne konstrukcije.
Pocinkovani lim, zbog zaštite od korozije na gvožđe se nanosi sloj cinka. Ovaj lim se koristi za krovove. Oluke i razne posude.
Plastificirani lim, zbog zaštite od korozije i raznih kiselina metal se presvlači slojem plastične mase. Plastificirani lim se najčešće koristi za pokrivanje objekata jer se dobijaju lake, jake i vodootporne krovne konstrukcije.
Alumnijumski lim, od aluminijuma ili legura sa aluminijumom, se koristi za lake krovne konstrukcije ili delove za plovne objekte ili letelice.
Bakarni lim, bakar je lak za oblikobanje, provodnik toplote i elektriciteta a otporan na koroziju. Ovakvi limovi se koriste za ukrasne površine i krovove (često za pokrivanje crkvenih objekata). Ranije se bakarni lim dosta koristio za izradu bakarnih posuda.
Čelični lim ili Prohronski lim od čelika, se koristi zbog svoje čvrstoće za ograde ili lake noseće konstrukcije.

 :taunt: :drinks: :lol:
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"