Autor Tema: Aluminijumski Camac  (Pročitano 88669 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #180 poslato: 31, 03, 2013, 09:10:57 pre podne »
 hi

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #181 poslato: 31, 03, 2013, 10:26:06 pre podne »
Jesam li corav ili si skinuo nosace za stapove sa rol bara

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #182 poslato: 01, 04, 2013, 18:38:10 posle podne »
Dobro vidis,nego sam nosace naknadno zavario.


Van mreže Stijepovic

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 85
  • www.mojaladja.com
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #183 poslato: 01, 04, 2013, 19:22:05 posle podne »
Ako imas neki snimak voznje , ostavljaj 114

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #184 poslato: 28, 01, 2015, 23:27:43 posle podne »
Jedva nadjoh temu,nije pisano skoro 2 godine.
Ove zime poceh novi model camca koji ide u Crnu Goru,malo je konforniji,trebalo bi da bude i za rekreaciju i za pecanje, plovice uglavnom po Skadarskom jezeru,a preko leta i u priobalnom delu Jadranskog mora, zbog toga oplatu trupa i okvasene povrsine radim od brodskog aluminijuma AlMg4,5Mn,debljine 3,5mm,koji je otporan na slanu vodu,a usput i malo zilaviji.U sustini je glisersko korito,ali sa malo blazim V dnom,koje je ostrije u pramcu nego na krmi (tzv.izvitopereno dno),sa suprotno nagnutim dnom(blaza verzija trimarana).Duzina je 6m,sirina u patosu1,8m,sirina preko svega 2,5m,visina stranica 0,8m.


Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #185 poslato: 28, 01, 2015, 23:47:19 posle podne »
Jos par slika izrade,rebara i dna camca.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #186 poslato: 29, 01, 2015, 07:58:20 pre podne »
Браво, Сале. И овај је леп "као слика"!

Чини ми се да је размак између ребара на поду нешто мањи него раније и мислим да је то добро обзиром да ће чамац ићи и у море.
Занима ме да ли би било добро да и на боковима постоји неко ојачање?

Видим да су бокови уздужно профилисани али морски таласи на тој дужини...
Можда и нисам у праву али ето, то ми је прошло кроз главу.
Шта о томе мислие они који се у ово више и боље разумеју? Надам се да си се, као и раније, консултовао са неким од инжењера стручних за бродоградњу.

Надам се да ћемо ускоро видети и слике неког новог чамца из твоје радионице.

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #187 poslato: 29, 01, 2015, 23:30:44 posle podne »
LSI
Razmak izmedju rebara je isti,nego je ovo malo siri camac pa ti se cini,dolazi tu jos dosta boksova iuzduzno ojacanje umesto rebara,ali polako dok napravim,pa ce biti jasnije.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #188 poslato: 30, 01, 2015, 10:58:20 pre podne »
ono sto sve interesuje su cene :)

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #189 poslato: 30, 01, 2015, 21:29:02 posle podne »
Kapetane,
Nisu ovi camci za siroke narodne mase.
Ovo je ipak butik proizvodnja.
Cisto za orjentaciju- 1000 evrica duzni metar, pod uslovom da nema nekih extra boksova i zezalica :)

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #190 poslato: 30, 01, 2015, 21:40:18 posle podne »
Ajd sacekamo kemppija da odgovori a ne da nagadjamo...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #191 poslato: 30, 01, 2015, 21:49:16 posle podne »
Pa mozemo da cekamo i papu...
Ja sa SRECAN vlasnik Kemoijevog camca, tako da mi ne treba niko da mi objasnjava kolko sta kosta.

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #192 poslato: 30, 01, 2015, 23:52:22 posle podne »
Mislim da je bolje napisati cenu kada sve bude gotovo,jer jos dosta stvari nedostaje.

Van mreže nulasestdevet

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 17
  • www.mojaladja.com
    • Aluminium
  • Brod tip: Sale 2.0
  • Marina: Marina Nautec Zemun
  • Veličina: 6,40m
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #193 poslato: 25, 05, 2015, 17:32:43 posle podne »
kemppi, hoce li biti uskoro nekih novih fotografija iz tvoje radionice?  25648

Van mreže Barakuda021

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 4
  • Pol: Muškarac
  • www.varalicar.com
Odg: Aluminijumski Camac
« Odgovor #194 poslato: 24, 10, 2015, 00:13:06 pre podne »
Posle dužeg razmišljanja da li da otvorim novu temu ili da pišem u nekoj već postojećoj, opredelio sam se za ovu, jer (za sada) planiram da do sledeće sezone napravim mali aluminijumski čamac koji će moći da se transportuje na krovnim nosačima automobila (nešto slično kao Mossijev čamac iz teme http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,3593.0.html). Pored najvažnijeg uslova (bezbednost), jedan od ciljeva je mala težina zbog lakše manipulacije (stavljanje i skidanje sa krovnih nosača, spuštanje i vađenje iz vode i slično), kao i plovnost jer će prevashodno biti pokretan snagom ruku, tj. veslanjem (u perspektivi i manji, najverovatnije električni motor). S tim u vezi, za sada razmišljam o kombinaciji Kempijeve šiklje sa blagim V koritom (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,3120.0.html) i malog aluminijumskog pomoćnog čamca iz teme http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,3231.0.html . Isti će pre svega biti korišćen za pecanje (za dve osobe) na relativno mirnim vodama (DTD kanal, rukavci, bare i eventualno priobalni delovi Tise i slično), a u budućnosti kada iz jaslica dođemo makar do srednje dunavske škole (čitaj kabinaša od 6-7-8 metara  jh) biće pomoćni čamac.
Obzirom na nautičko neiskustvo imam nekoliko dilema, pa bi mi svaki savet i komentar bio dobrodošao, kako bi se spremio za majstore.
Negde sam pročitao (sada ne mogu to da pronađem) da se čamci do 3 metra dužine ne moraju registrovati, pa razmišljam da isti ne bude duži od 2,95 metara preko svega. Znam da je malo, ali ne želim nerviranje ni u najavi kada odem na pecanje sa sinom. Ako to nije dovoljno, naravno produžiću ga. Da li se isplati maltretirati majstore da naprave V korito (verujem da se isplati, ali bih da čujem iskusnije)? Koja debljina lima je dovoljna? Obzirom na stavove pojedinih majstora razmišljam o svega 1,5 mm uz uzdužno profilisanje lima. Takođe, planiram komoru u podu (ravan pod), kao i manje komore u pramcu, krmi (uz boksove za odlaganje stvari) i eventualno u centralnom poprečnom zidu (kao kod pomenutog malog pomoćnog čamca) koji bi dodatno ukrutio celu konstrukciju (nadam se da ga neće previše otežati). Sa donje strane bi zavarili i uzdužne L profile, a sa gornje po ivici bi takođe zavarili cevi ili nešto slično (mali pomoćni čamac  jh). Pored ukrućenja te cevi bi se koristile i za lakše postavljanje držača sa štapove i druge slične stvari). Za širinu, nemam rešenje, ali definitivno ne više od 1,45-1,5 m preko svega jer su i kola otprilike toliko široka (odnos dužine i širine je očajan, pa je pitanje koliko suziti čamac, tj. šta se time dobija, a šta gubi). Naravno i pitanje je koliko suziti zadnji deo u odnosu na prednji, koliko da budu visoke stranice i pod kojim uglom i slično. Sužavanjem će se bitno narušiti stabilnost (pre svega pecaroška  jh), ali to je manje važno jer svakako planiram da napravim sistem kojim ću sa obe strane dužim polugama postavljati plovke (najverovatnije bokobrane) kako bi bio stabilniji kada se postavimo na željenu lokaciju.
Izvinjavam se na preopširnosti, ali kao što rekoh svaki savet mi je dobrodošao, jer na kraju "sitnice" (koje to definitivno nisu) odlučuju da li je neko plovilo bezbedno, plovno, efikasno ili ne.
Unapred zahvalan.