Meni neprijatelji ne trebaju - ja imam prijatelje!
Za vašu informaciju, čekam da me Zoran Kaćintata pozove i javi mi kad će ponovo zakupiti radionicu pa da krenemo.
Ja sam spreman, čamac je tu - samo Zoki da javi...
Moj plan je da u martu/aprilu budu uradjeni limarski radovi i farbanje, a da u aprilu/maju uradim unutrašnje uredjenje koliko budem mogao.
U maju će ladja biti na vodi, a vi meni živi i veseli da dodjete da to overimo komisijski.
Hvala na ovom komentaru. Pogotovo što dolazi na bazi ličnog iskustva.
Ja sam dugo razmišljao o tome. Medjutim, bio sam na Pilotovoj OKI i video sam kako je on to rešio. Hodao sam po čamcu i oko čamca.
Tačno je da se naginje ali meni se čini da je to u prihvatljivim granicama. Pri tom, treba uzeti u obzir da sam na čamcu bio po divnom vremenu, mirnom i bez vetra i talasa.
Ipak, nedavno sam analizirao finansije potrebne za to da uradim čamac na način na koji je to uradio Pilot. Sve mi se nekako čini da bi moglo da se desi da ispadnem "kratak".
Zato sam pomislio da bi bilo bolje da sredjivanje čamca obavim u dve faze.
U prvoj bih čamac produžio za 90 cm i time bih dobio željeni prostor u kokpitu koji bi bio dužine 195 cm u širine koju sada ima. Na kabinu bih postavio vetrobran i nekakvu konstrukciju za tendu koja bi imala zadatak da štiti od sunca, kiše i komaraca.
Verujem da bih to mogao da isfinansiram i da ofarban čamac spustim u vodu u maju. Da li ću dotle uspeti da uradim i planirano unutrašnje uredjenje (izolacija, oplata, struja, ležajevi...) - ne znam. Pokušaću pa dokle stignem.
U svakom slučaju, planiram da ovog leta Dunavom zaplovi renovirana ladja.
A onda, možda sledeće godine krenem u drugu fazu, ukoliko i dalje budem smatao da mi treba čvrsta nadgradnja.