U jednom od komentara, Mossi je rekao:
"P.S. Stiropor od 1-1,5cm je tanak, a to povlači da moraš imati jako dobru promaju, inače nema ni ulaska u kabinu, a kamoli boravak.
U kabinu ćeš moći ući jedino ako si usidren ili uvezan negde u hladovini uz obalu.
Krov obavezno BELI!"
Na krovu kabine postoji veliki kapak (50 x 50 cm) i njega nemam nameru da zatvaram.
Na kabini su velike površine u prozorima, pri čemu su bočni prozori uradjeni od dva stakla od kojih je jedno nekada moglo da klizi po žljebu u kojem se nalazi. Medjutim, bivši vlasnik je to sve zalio nekim kitom tako da su sada prozori hermetički zatvoreni.
Mislim da ću ja to ipak otvoriti i ponovo dobiti prozore koji se mogu otvarati i zatvarati.
Na ovaj način, promaja bi bila zagarantovana, a što se tiče boje, imajući u vidu da je čamac od aluminijuma, boja kabine će sigurno biti bela.
I pored svega, sigurno ću morati da potražim hladovinu ako budem hteo da se odmorim.
LSI, mislim da bi problem spojeva mogao da resis Wurth-ovim konstrukcionim lepkom "K+D Power".
Pored toga sto ima spoj velike cvrstoce i elasticnosti (te je pogodan za dinamicka opterecenja),
obezbedjuje i odlicno zaptivanje. Kod nanosenja je takve gustine da njime mozes obraditi i vec
postojece ivice spojeva. Jedino, ne sme se dovoditi u kontakt sa alkidnim smolama i bojama. Dakle,
zavisi od toga cime ces posle toga tretirati povrsine.
Pozdrav.
Kako sam sve bliži odluci o tome šta i kako, vratio sam se na ovaj Impulsov tekst.
Iako lično ne verujem da su spojevi na mom čamcu počeli da cure, možda bi bilo dobro da sve spojeve sa unutrašnje strane čamca prevučen gore pomenutim lepkom, a da onda preko toga postavim onaj "itison" koji sam ranije pominjao.
Na ovaj način dobio bih tri stvari odjednom - obezbedio bih ojačanje nitovanih spojeva, njihovu nepropusnost i istovremeno bih lepo zalepio itison po čitavoj unutrašnjoj strani čamca.
Nanošenjem novih slojeva završne boje na nadvodnom delu sa spoljne strane i osnovne i katrana na podvodnom delu, verujem da bih potpuno onemogućio eventualno curenje na nitovanim spojevima.
Željko, hvala za ovaj komentar.
Ovo samo potvrdjuje da bih i sa 8 mm debljine, imajući u vidu oslonjenost čitavom površinom, imao čvrst i stabilan pod.