Autor Tema: Konverzija jedrilice u recnu ladju  (Pročitano 8222 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #15 poslato: 24, 11, 2009, 21:20:39 posle podne »
Drago mi je da ste se uključili u polemiku,jer ja već duže razmišljam o ovoj varijanti...

Mislim da sečenjem kobilice korito neće izgubiti na stabilnosti jer kobilica služi da parira jedrima i jarbolu,kad njih nema,nema ni naginjanja broda,posebno jer je kod jedrilica odnos dužine i širine između 1:3 i 1:2.5 tako da im širina daje veliku stabilnost,a obla forma mali otpor prilikom kretanja...
Dunav je moje more.....

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #16 poslato: 24, 11, 2009, 21:22:19 posle podne »
Mac Gregor 26 ima pomičnu kobilicu,tako da nema problem dubokog gaza,kad se uvuče kobilica ne gazi više od 30 cm
Dunav je moje more.....

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #17 poslato: 24, 11, 2009, 21:38:14 posle podne »
 Mc gregor ima vodeni balast i po tome je poznat,to je surogat jedrilice i glisera.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #18 poslato: 24, 11, 2009, 21:47:37 posle podne »
sa uvozom iz USA polovan Mac Gregor sa motorom i full opremom izadje ispod 20K....


posto je ovaj pajnik ?

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #19 poslato: 24, 11, 2009, 21:52:06 posle podne »
Bila je priča negde oko 7000  za kit, ali je to ustvari rađeno po narudžbini i pitanje je koliko će se i da li će se uopšte raditi

Van mreže pavle

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 17
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #20 poslato: 24, 11, 2009, 22:55:01 posle podne »
Pa za slicnu kintu se kupi Tri princeze ili Anker 7-9 metara,a sve o cemu je ovde rec je bez motora.Uzgred ima li neko slike Anker BAS 747.

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #21 poslato: 24, 11, 2009, 22:59:39 posle podne »
Za tu kintu u kitu ne može da se kupi ništa te dužine, a slike imaš u Domaćoj proizvodnji tema Anker.

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #22 poslato: 24, 11, 2009, 23:07:53 posle podne »
Evo budense link pa vidi - nova nedovršena jedrilica
http://www.avto.net/mornar2003//ad.asp?ID=76157

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #23 poslato: 24, 11, 2009, 23:19:05 posle podne »
odlično izgleda  :good:
Dunav je moje more.....

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #24 poslato: 25, 11, 2009, 00:39:50 pre podne »
kod nas u brckom imaju dvije jedrilice koje su prepravljene skinut jarbol izvadjena kobilica i divota lijepe brodice pokrecu ih motori do 4,5 ks ide prelijepo kao da se klize po vodi lijepa stvar slikacu pa cu vam poslati slike ekstra opremljene a za male pare kupljene

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #25 poslato: 25, 11, 2009, 00:48:21 pre podne »
jedna informacija ako niste znali u okolini brckog u selu smiljevac ima fabrika za proizvodnju jedrilica to da vidite pa da se upisate od muke u selu a rade cuda udjite na sajt www,smiljevac,com i sve ce vam biti jasno firma se zove smiljevac prom rade ljudi do savrsenstva pogledajte nije na odmet.  I jos nesto u blizini tuzle Kladanj ima firma koja pravi orginal elan camce po trostruko nizoj cijeni od janeza mislim da se firma zove hidrotehnika ukucajte samo kladanj čamci i vidjecete sta sve prave camsa nema na sajtu to jest slika jer su kopije ali imate kontakt tel pa zovite sve ce vam biti objasnjeno pozz

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #26 poslato: 25, 11, 2009, 10:39:29 pre podne »
http://www.smiljevacprom.com/onama.html
Trenutno nemaju mnogo posla:
U preduzeću "Smiljevac prom" iz Lopara, koje proizvodi jahte za austrijsku kompaniju "Schochl Yachtbau", kažu da su posljednja dva mjeseca praktično zamrzli rad u očekivanju boljih vremena."Ekonomska kriza je uticala da na sajmovima više niko ne poručuje jahte. Posao je potpuno stao našim austrijskim partnerima, pa posljedično i nama", kazao je Goran Gajić, direktor "Smiljevec proma".Ta porodična firma je jahte radila kao poluproizvod, dok su jedra, motor i namještaj ugrađivali njihovi austrijski partneri.Upoređujući aktuelnu situaciju s prethodnim periodom, Gajić je rekao da su od osnivanja firme 2004. do 2006. godine bilježili rast proizvodnje sa 16 na 42 jahte godišnje, da bi već lani, s prvim naznakama nadolazeće globalne krize, proizvodnja pala na 25 jahti."Ove godine smo do jula napravili 16 jahti i od tada ništa. Sada se nekako snalazimo tako što proizvodimo određene sitne dijelove za kupce iz Beča, čisto toliko da premostimo ovaj loš period"
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #27 poslato: 25, 11, 2009, 14:11:36 posle podne »
Bila je priča negde oko 7000  za kit, ali je to ustvari rađeno po narudžbini i pitanje je koliko će se i da li će se uopšte raditi

PAJNIK 656

 

MOTORNA POLIESTARSKA JAHTA PAJNIK 656, DUŽINE 7.10m (SA PLATFORMOM) ŠIRINE 2,5m, TEŽINE 800kg.

Visina u kabini je stajaća. U kabini se nalaze wc i tuš. Sudoper, mini frižider i rešo su oprema kuhinjskog dela.

Elektrooprema se sastoji od dovoljno priključaka na 12 i 220V, svetiljki, signalnih svetala i radioaparata sa CD plejerom.


Veliki i udoban kokpit je natkriven sa čvrstim krovom a u delu kod platforme montiran je i spoljašnji tuš.

PAJNIK 656 se lako prevozi, porinjava i izvlači iz vode.



Ako ovo kosta 7000e, to je ekstra. Pa da se od lima radi 8.5x2.5 kod djene izadje 8500e i to samo zastakljen i ofarban.
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #28 poslato: 25, 11, 2009, 19:41:02 posle podne »
Pa ja sam barba rekao da se tako priča i ja sam za tu cenu čuo mada i ja nešto ne verujem, a isto tako sam čuo da je taj jedanjedini komad koji je izliven po narudžbini i komplet opremljen na kraju koštao oko 15000e
Sve su to priče i rekla kazala, treba se podrobnije raspitati ali mislim da je Budensova varijanta o kupovini i prepravci gotove jedrilice mnogo bolja varijanta.

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #29 poslato: 25, 11, 2009, 20:02:25 posle podne »
Ma OK, ja sam ovo dao samo kao primer kako moze da se preradi jedrilica. E sad, ako ovo NOVO kosta 7000e i nema nikakve zezancije oko prepravke, onda se to po mom misljenju generalno isplati.
Ja sam, na osnovu mog iskustva, misljenja da kad kupis staru poliestersku ragu koja je odavno izgubila sjaj, treba mnogo vremena i para da ulozis da joj vratis stari izgled. Pitanje je sta u konacom zbiru vise kosta. E sad, to sto mnogi od nas nisu u mogucnosti da obezbede lovu na gomili i na taj nacin dodju do plovila je jedna druga mucna prica koju mi na ovom sajtu savetima i medjusobnim pomaganjem pokusavamo da olaksamo.  :drinks:   
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.