E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

Nautičke karte

(1/8) > >>

LSI:
Ne sećam se da sam na forumu video teme koje su se bavile nautičkim kartama (bilo je pominjanja njihovih preciznosti, zastarelosti i sl.), a mislim da je čitanje tih karata nešto što bi svako ko upravlja plovilom morao da zna.

Možda sam ja veći laik nego što mislim i možda mnogi od vas sve ovo već znaju, ali i pored objašnjenja "saobraćajnih" znakova koja je moguće naći u priručnicima za polaganje ispita ili na stranicama Plovputa, ima na kartama i nekih linija i različitih boja i simbola i sve su to dragocene informacije za onog ko zna njihovo značenje.

Možda bi neko od vas sa iskustvom i znanjem ovih stvari mogao da odvoji malo vremena i da i nas neuke uputi u tajne čitanja karata?

Možda bi tome trebalo dati i objašnjenje svakodnevnih izveštaja o vodostanju - odrastao sam slušajući na radiju svakodnevni izveštaj u podne, a nikada nigde nisam čuo šta znači ono: "Bezdan 2-0-2 -202" i slično.

Verujem da nisam usamljen u svom neznanju, a kako se spremam da od proleća više budem na vodi, voleo bih da mi pomognete da ove stvari shvatim, jer verujem da mi u nekom trenutku to znanje može biti od koristi.

samardza:
Ima tema karte su matore ali imas osnovu.Plovi pa docrtavaj. :drinks:

Vlada 69:
Vidi se da se ozbiljno spremas za prvo plovilo  :good:.
Pretpostavljam da ce te svoje plovilo koristiti samo na reci,najbolja nauticka karta Dunava je ona sto je izdala PKS( cini imi se) a zove se nauticki atlas Dunava i bila je u prodaji kod Bore Vasica (Honda Marine ) u YU biz.trz.centru po ceni od nekih 10-tak eura.

Tamo je sve citko i lepo objasnjeno simbolima tako da nece biti nikakvih nepoznanica.