Autor Tema: Nautičke karte  (Pročitano 22049 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7044
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Nautičke karte
« poslato: 13, 11, 2009, 14:45:52 posle podne »
Ne sećam se da sam na forumu video teme koje su se bavile nautičkim kartama (bilo je pominjanja njihovih preciznosti, zastarelosti i sl.), a mislim da je čitanje tih karata nešto što bi svako ko upravlja plovilom morao da zna.

Možda sam ja veći laik nego što mislim i možda mnogi od vas sve ovo već znaju, ali i pored objašnjenja "saobraćajnih" znakova koja je moguće naći u priručnicima za polaganje ispita ili na stranicama Plovputa, ima na kartama i nekih linija i različitih boja i simbola i sve su to dragocene informacije za onog ko zna njihovo značenje.

Možda bi neko od vas sa iskustvom i znanjem ovih stvari mogao da odvoji malo vremena i da i nas neuke uputi u tajne čitanja karata?

Možda bi tome trebalo dati i objašnjenje svakodnevnih izveštaja o vodostanju - odrastao sam slušajući na radiju svakodnevni izveštaj u podne, a nikada nigde nisam čuo šta znači ono: "Bezdan 2-0-2 -202" i slično.

Verujem da nisam usamljen u svom neznanju, a kako se spremam da od proleća više budem na vodi, voleo bih da mi pomognete da ove stvari shvatim, jer verujem da mi u nekom trenutku to znanje može biti od koristi.

Van mreže samardza

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • Pol: Muškarac
Odg: Nautičke karte
« Odgovor #1 poslato: 13, 11, 2009, 15:08:34 posle podne »
Ima tema karte su matore ali imas osnovu.Plovi pa docrtavaj. :drinks:

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
Odg: Nautičke karte
« Odgovor #2 poslato: 13, 11, 2009, 15:14:14 posle podne »
Vidi se da se ozbiljno spremas za prvo plovilo  :good:.