Pre nekog vremena sam primetio da moj Johnson slabije vuče i sve više trese, pa rekoh: bolje da ja pre godišnjeg to sve proverim. Ko može biti bolji od ovlaštenog servisa za Evinrude/Johnson?!
Telefonski sam se najavio, opisao stanje i zatražio kontrolni servis u servisu NC Stefanović.
Dovezao sam motor u dogovoreno vreme, malo sačekao ( poranio sam, bilo je oko 10h), kad tamo, stvarno dobri momci! Srdačni, otvoreni, pričljivi. Veoma brzo je prijem motora na popravku prerastao u razgovor o gliserima, motorima, zajedničkim prijateljima i poznanicima, dogodovštinama sa reke itd.
Bio je to ponedeljak 19.07.. nakon polusatne priče i zajebancije, sad već kao stari znanac i drugar, objasnio sam moju situaciju, kao i želju da u narednu subotu isplovim prema mađarskoj granici, i dobih obećanje da će sutra motor biti pregledan i da će mi biti javljeno kakvo je stanje, i da ga dobijam do petka (23.07.).
Prošla je ta nedelja, uz moje pozive svakog dana, i svakodnevno odlaganje, da bih u petak, (kad je motor trebao biti gotov) konačno, nakon nekoliko poziva, dobio informaciju da su se otegli neki šrafovi i da je jedan pukao, i da je na tom mestu zbog toga stradao neki dihtung i semering koji treba zameniti. ( Dihtung ispod motora, gde naleže na čizmu) Zbog toga se tu izduvni gasovi vraćaju pod kapu i guše motor. Reče mi dobri momak da ne drže delove, već da zovem u Argo, a cena za ruke je 60 evra.
Na moj upit sam u Argu dobio sledeći odgovor, citiram: " Nemamo te delove na lageru, dihtung košta 10 evra, a semering 35 evra, možemo ih naručiti i stižu za nedelju dana, ali ja danas idem na godišnji i nema me tri nedelje, mogu to naručiti kad se vratim"
Ozbiljno i profesionalno, nema šta!
Javljam ja dobrim momcima u servisu kakva je situacija, odgovor glasi, "Nema problema, napravićemo taj dihtung (u Ruskoj ulici u Zemunu ima firma koja se time bavi), semering i ne mora da se menja i biće motor gotov u ponedeljak (26.07.). Gutam ja, ali šta ću, rekoh, dobro je , barem ponedeljak, provozaćemo se barem do Bačke Palanke.
Pogađate, u ponedeljak motor nije gotov, ja u utorak, umesto da ponovo zovem, odlazim u servis, kad tamo moj motor stoji na stalku, a ni kapa nije skinuta. ( kako ćeš napraviti dihtung, ako ne skineš stari da imaš uzorak?!).Pritom , radnja poprilično prazna, stoji jedan E-tec 40 ks, kažu ne znaju šta mu je. ( Dokaz stručnosti?!) Prolazi u zivkanju od danas do sutra još jedna nedelja, da bih na kraju u petak (30.07.) nazvao i dogovorio, pošto sam u petak poslepodne kretao za Hrvatsku na more, da oni naprave dihtung i završe motor do 09.08., kad se ja vratim sa godišnjeg odmora.
Prekjuče sam nazvao da vidim kad mogu da podignem motor, a dobri momak me obavesti da motor nije popravljen, jer, eto, ovi iz Ruske ulice ne mogu da naprave takav dihtung, tu je visoka temperatura i bla,bla, već je on naručio originalni dihtung u Argu?! Stiže za 3-4 dana, obećali mu do petka ( kako? Pa momak iz Arga je još na godišnjem), A, da, dihtung sad odjednom košta 14 Evra?! Jebiga, inflacija!
Tu ja složim priču da ću ja već napraviti taj dihtung bilo kakav i zameniti u sopstvenoj režiji, i podignem motor sa servisa i vratim ga kući u istom stanju u kojem sam ga odvezao! To mi je naplaćeno 1000 dinara.
Da budem iskren, pored Johnsona, doneo sam i pomoćni, malu Volvo Pentu 39, 4ks, na servis, takođe je pregledana i ustanovljeno je da zeza iglica u karburatoru ( uzgred, ako neko zna gde može da se nađe...)
Tako, ukupno gledano, dobri momci su stvarno dobri, za druženje, zezanje i zajebanciju, ali moj savet je da vaše motore ipak servisirate na drugom mestu-ako su vam vaši živci i slobodno vreme dragi i mili!
Izuzetak- ako u džepu imate policijsku značku ili drugo sredstvo prisile, onda možda dobijete i bolju uslugu (ovo ne mogu da tvrdim , nego procenjujem na osnovu Skipperovog i Ibogijevog komentara)
Na kraju, sve te otegnute šrafove sam samo dobro zategao i motor radi sasvim dobro, mada će videti neki pravi servis ( nadam se) već narednih dana.