Dule, klasični dvotaktaši jasno gube u poređenju sa četverotaktnim motorima, kao što kažeš, dovoljno je pogledati tržište.
Ipak, treba primetiti da mnogi proizvođači uvode upravo 2T motore sa modernim sistemima ubrizgavanja i nadpunjenjem. među njima je i Yamaha! Od Honde to ne treba ni očekivati, nikad nisu pravili 2t motore.
Ako se zna da je vreme koje motori provedu u aktivnoj "službi" u policijskim jedinicama oko 5-7 godina ( u normalnim državama), može se računati da su motori koji su sada u upotrebi nabavljeni najranije 2003-2004.
Sigurno je da se za obalsku stražu i policiju uzimaju samo provereni i dokazani motori, a E-tec se pojavio 2003-e.
Rekao bih da će se slika širom sveta drastično promeniti u korist E-teca već posle sledeće popune novim motorima kod većine službi, pogotovo kod američkih.
Ako još dodamo faktor finansijski najbolje ponude, mislim da je jasno da se u državnim službama ne voze nužno najbolji motori, već u tom trenutku najpovoljniji!
A opet , tamo gde se na prvo mesto stavljaju neprikosnovena pouzdanost, robusnost i snaga, u vojnim jedinicama -tamo još uvek vladaju dvotaktaši.
Ono što je sigurno, E-tec je po svim karakteristikama trenutno najbolji VB motor na svetu! Kako će se pokazati na duge staze? Moramo sačekati da se dokaže! Najstariji E-tec je napunio jedva 6 godina, to za VB motor nije ništa, a za E-tec pogotovo! Pa tek je drugi put bio na servisu! :good: :yahoo: :yahoo: