I nisi naveo 3 veoma bitne stvari u slučaju "Che".
Korito je rađeno od 5mm lima, Che je za 1 tonu teži od većine drugih kabinaša istih dimenzija, i treće- korito je švancovano na krmi, a motor je postavljen na kraju korita.
"Zeko"
Gliser Kvarnerplastika G-370, sa Johnsonom 25 2t Commercial, duga noga, elisa 10x13.
3,70m x 1.60 m, težina bez motora i opreme 150kg, u "fulu" sa opremom, tendom, motorom i 30l goriva cca 250kg
Glisersko V korito, sa blagim kontra švancom ( zadnjih 10cm) deadrise cca 18-20%.
Brzina merena GPS-om ,opterećenje odgovara težini 2 odrasle osobe (oko 400kg ukupne težine)
Nizvodno 47Km/h
Uzvodno 42km/h
Potrošnja prosečno 8-10l/sat. Min. 6l - max. 13l/sat
Po nekim mojim opažanjima, opterećenje (u nekim granicama) ne utiče na max. brzinu, već samo vreme izglisiravanja.
Rekao bih da je moguće izvući još koji km, sa bržom elisom i pod manjim opterećenjem.
S obzirom na jačinu zrcalne daske i veličinu korita, mislim da je ovo skoro optimalan motor za ovaj čamac, jači motor da ,sa 50-60 ks bi išao veoma, veoma brzo!. Trebalo bi samo birati motore koji imaju manju težinu, mislim da se može reći da čamac može podneti bilo koji 2t motor sa 2 cilindra.