Autor Tema: SIČ MOTOR  (Pročitano 5888 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže KNINDZA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 227
  • Pol: Muškarac
    • Crveni krst Stari grad
SIČ MOTOR
« poslato: 19, 10, 2009, 23:40:36 posle podne »
Pozzz ljudi nije me dugo bilo, ae reko najbolji nacin da se vratim je novom temom....pa da počnem:

Konstrukcija motora stara 2000 godina, a opis konstrukcije u bibliji, a jedino uspesno napravljen u Srbiji!!!!

"Mehaničko obrtno polje na jedinstven način rešava prenosa linearnog u rotaciono kretanje, omogućavajući višestruko povećanje snage pri istim gabaritima, odnosno višestruko smanjenje gabarita uz zadržavanje iste snage motora", objašnjava jedan od vlasnika subotičke firme, pronalazač mehaničkog obrtnog polja Tihomir Sič.



Na ideju za mehaničko obrtno polje Sič je došao oktobra prošle godine, na osnovu opisa mašine koji je dao prorok Jezekilj u Bibliji, u "Knjizi proroka Jezekilja" u Starom zavetu.

"Od Jezekiljevog točka do njegove primene u motorima trebao je samo jedan korak, tako da je u martu mehaničko obrtno polje, odnosno mehanizam ugrađen u motor, već radio", kaže subotički pronalazač.

"Prosto je neverovatno, u svetu smo prošli iz prve", kaže Sič. Prema njegovim rečima, u toku su pregovori o ustupanju licence, a američki partner je najavio da nema nameru da odustane od ovog posla.


Evo inicijalne tehnicke dokumentacije: Knjiga proroka Jezekilja.

http://www.istocnik.com/cgi-lo.../biblija.cgi/indexstari4l.html



Prema rečima predsednika asocijacije pronalazača i inovatora Miloša Katića, motor može unaprediti državu. Mehanizam mehaničkog obrtnog polja ugrađen u motor eliminise potrebu korišćenja klasičnog prenosnog sistema smanjuje gabarit motora, a udvostručuje njegovu snagu u istom vremenu i uz istu potrošnju energenata.

Ovaj motor od 160 cm3 razvija 22 konjske snaga što nijedan motor do sad nije mogao ostvariti. ideja da se napravi ovakav motor rodila se u oktobru prošle godine a već u martu ove godine on je radio. Nekoliko meseci kasnije, Sič je zainteresovao jednu čuvenu firmu u Sjedinjenim Američkim Državama i u toku su pregovori o ustupanju licence. Izumitelj je potpisao predugovor s Američkom firmom S&S, koja proizvodi motore Harli- Deejvidson.

Tihomir Šic je inače mašinski inženjer, a od 1999 godine s Miladinom Vidakićem vodi firmu Sič motors. tada započinje ozbiljan naučnoistraživački rad u oblasti motoristike. Dugogodišnji rad urodio je plodom te su njih dvojica prvi u svetu uspeli da konstruišu i stave u probni pogon jednotaktni motor koji uključuje njihova dva ranija pronalaska. Motor je napravljen u veoma skromnim uslovima na prostoru od 60 kvadratnih metara i sa starim alatnim mašinama.

Odmah nakon prvog aktiviranja ispitan je i kvalitet motora u čačanskom Vojnom zavodu. Ta institucija je jedina u državi koja ima sistem merenja motora s unutrašnjim sagorevanjem. rezultati su pokazali izuzetne vrednosti te konstrukcije. Uređaj je izmerio nešto što se na ovakvom sistemu nije moglo očekivati. Motor je brži, lakši i jednostavniji. Pored svega toga smanjena je potrošnja goriva, ali i zagađenost vazduha rekao je Katić. On je podsetio i na činjenicu da su dosad motor bezuspešno ispitivali u Subotici. Motor je mnogo jači od očekivanog, tako da je pokidao kočnice na instrumentima za merenje.

Ukoliko bi motor ušao u široku upotrebu mogao bi se koristiti u svim domenima, posebno u poljoprivredi za pogon pumpi za kosačice čak i za traktorski motor. S druge strane oslobodili bi smo se uvoza takve mehanizacije te bismo postali izvoznici. Naša automobilska industrija oslobodila bi se licence zavisnosti. Prema Katićevim rečima motor je moguće konstruisati u našoj zemlji jer nema najskuplji deo - radilicu koju je zapravo najteže proizvesti. Samo ovaj podatak ukazuje na to da vrlo brzo možemo očekivati da u našoj zemlji počne proizvodnja barem našeg modela, jer se delovi proizvode ovde i mogu se lako uklopiti u ceo sistem, zaključuje on. SRBIJA MEÐU SEDAM SVETSKIH MOTORA - svi klipovi s unutrašnjim sagorevanjem rade iz neke gornje tačke kada sagorevanje goriva gura klip nadole, a zatim se klip mora ponovo vratiti. sada uz ovo novo rešenje klip radi iz obe tačke. iz toga je proizašao i prvi jednotaktni motor, koji je najbliži nekom elektromotru.

Napravljen je eksperimentalni prototip motora koji je eksplicitno dokazao gore navedene tvrdnje i opravdanost svrsishodnost i upotrebnu vrednost sistema SIČ.
Rezultati merenja su fascinantni i dostavljamo uporednu tablicu sa tehničkim podacima izvornog motora i prototipa SIČ koji je napravljen od dva (2) sklopa izvornog motora.

    * Izvorni motor Tomos UMO 08
      Zapremina 80 ccm
      Max Snaga 3,4 KS/5500min-1
      Max Obrtni moment 4,34 Nm/5500-1



    * SIČ MOTOR
      Zapremina 160 ccm (2x80ccm Tomos UMO 08)
      Max Snaga 22 KS/3000min-1
      Max Obrtni moment 53,8 Nm/2000min-1

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R85dcLe7Zi8[/youtube]

 Original inicialna tehnička dokumentacija:

Citat
15. I kad gledah zivotinje, gle, tocak jedan bese na zemlji uza svaku zivotinju prema cetiri lica njihova.

Jezek. 10:9

16. Oblicjem i napravom behu tockovi kao boje hrisolitove, i sva cetiri behu jednaka, i oblicjem i napravom behu kao da je jedan tocak u drugom.

Jezek. 10:9 Jezek. 10:10 Dan. 10:6

17. Kad idjahu, idjahu sva cetiri svaki na svoju stranu, i iduci ne skretahu.

Jezek. 1:9

18. I naplaci im behu visoki strahota; i behu naplaci puni ociju unaokolo u sva cetiri.

Price 15:3 Jezek. 10:12 Otkr. 5:6

19. I kad idjahu zivotinje, idjahu i tockovi uz njih; i kad se zivotinje podizahu od zemlje, podizahu se i tockovi.

Jezek. 10:16

20. Kuda duh idjase, onamo idjahu, i podizahu se tockovi prema njima, jer duh zivotinjski bese u tockovima.
21. Kad one idjahu, idjahu i oni; i kad one stajahu, stajahu i oni; i kad se one podizahu od zemlje, podizahu se i tockovi prema njima, jer duh zivotinjski bese u tockovima.
22. A nad glavama zivotinjama bese kao nebo, po vidjenju kao kristal, strasno, razastrto ozgo, nad glavama njihovim.

Jezek. 10:1 Jezek. 10:20

Duboka reka se nece zamutiti ako u nju bacis kamen.Tako je i sa covekom:ako se ljuti zbog uvreda,onda on nije reka nego bara.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #1 poslato: 19, 10, 2009, 23:49:56 posle podne »
jel ima info kada prvi silazi sa trake?

Van mreže KNINDZA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 227
  • Pol: Muškarac
    • Crveni krst Stari grad
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #2 poslato: 19, 10, 2009, 23:54:36 posle podne »
Ceo info koji sam postavio je iz 2005 godine, mada je animacija sa YT stara mesec dana tako da se izgleda jos nesto radi na tome.....
Duboka reka se nece zamutiti ako u nju bacis kamen.Tako je i sa covekom:ako se ljuti zbog uvreda,onda on nije reka nego bara.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #3 poslato: 20, 10, 2009, 00:08:53 pre podne »
Samo da ne prodje kao VIDASIL. U Srbiji su svi ljubomorni na inovatore. Zato sva nasa "pamet" zavrsava preko "bare" ili negde u Evropi. Svi cene nase inovatore osim nas samih. Ljubomora cini (a i birokratija) cuda u ovoj zemlji.
Svaka cast inzenjeru SAČ-u i njegovoj ekipi. Zelim im da istraju u istrazivanjima i mnogo uspeha u radu. :good:

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #4 poslato: 20, 10, 2009, 00:28:37 pre podne »
VIDASIL je zavrsio u Americkoj firmi a najveci proizvodni pogon je u Mexiku gde sam cuo da je Gospodja Vida (ako se ne varam) predsednik korporacije ...

Jos uvek nisu nasli nista sto makar prilazi kvalitetima Vidasila .... a smejali joj se ovde sto trpa kukuruzna ili trscana vlakna u materijal ne secam se tacno...

najbolje je kada su nasi poceli da pisu da vidasil nije uspesan izloacioni materijal , da sadrzi azbest , ma napljuvase zenu sto se izdigla iz blata, ovde joj upropastili fabriku , ona od svoje ustedjevine isplatila radnike i pravac USA...

ma Srbija.. uradis nesto dobro  uvek se nadje neko ko ti se posere na glavu ....

doduse ima i onih koji to dobro kopiraju pa naprave nakaradu u privatnoj reziji....


Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #5 poslato: 20, 10, 2009, 00:41:25 pre podne »
To i kazem. Srpska posla. :diablo:

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #6 poslato: 20, 10, 2009, 06:10:57 pre podne »
Ne Dule, ja sam hteo anlaser na 4-ku, a Vlada je dodao: Sto ne uzmes jos jedan cilindar pa napravis Tomos 8 (V2). To nije bila moja ideja nego Vladin predlog. :yahoo:

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #7 poslato: 20, 10, 2009, 18:10:12 posle podne »
A gde bi ti sad bio kraj da si me poslusao? Vidis da su ovi upravo to uradili.Sad bi plovio negde po karipskom moru da si me poslusao,e moj Zortere...... a usput bi bilo nesto valjda i za mene malo,pa da na skupove ne dolazim kolima  :pioneer:

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: SIČ MOTOR
« Odgovor #8 poslato: 20, 10, 2009, 20:10:25 posle podne »
Pa valjda bi bilo 50/50%. Tvoja ideja, moja realizacija. Vidis da ni SIČ nije sam uradio vec sa kolegom. Sad bi obojica bili negde na Karibima i uzivali u vlastitim brodovima i karipskom pesku. :yahoo: