Autor Tema: medjunarodna plovidba  (Pročitano 7396 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže drazeta

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 139
  • Pol: Muškarac
medjunarodna plovidba
« poslato: 08, 10, 2009, 23:03:57 posle podne »
Bazajuci po internetu,nadjoh neke camce koji bi mi odgovarali,u Nemackoj.Zanima me sta treba ispuniti od uslova da ga dovezem vodom.Da li treba medjunarodna dozvola za upravljanje,trebaju li neke posebne dozvole?Jel neko uopste uradio tako nesto?
ploviti se mora

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #1 poslato: 09, 10, 2009, 01:24:31 pre podne »
pozdrav drazeta,
sta tacno treba ne znam a koliko nas plovi u medjunarodnim vodama sumljam da cemo saznati... ono sto je sigurno to je da ti treba domaca dozvola za upravljanje motornim camcem kao i plovidbna i kupoprodajni ugovor za camac...

ukoliko planiras da kupujes camac u inostranstvu obavezno neka ti agencija sredi sve papire oni ce ti takodje dati sve dodatne potrebne informacije oko plovidbe u medjunarodnim vodama... SALE NB takodje planira da kupi i spusti camac dunavom verujem da i on zna nesto o ovome...

na ovom linku mozes videti opis puta u medjunarodnim vodama kao i procedure oko papirologije, to je inace opis puta do delte koji je napisao pokojni Carli ...
http://www.navodi.com/Saveti/Duvnavom_Carli/Dunavom-n.html

jedino sto se razlikuje u celoj prici jeste to sto ce brod koji kupis imati tudju zastavu i verovatno nece biti na tvoje ime dok ne dodjes u srbiju....



Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #2 poslato: 09, 10, 2009, 08:03:27 pre podne »
Pozdrav Dražeta,
Ima par stvari na koje moraš obratiti pažnju.
1. Čamac mora biti uredno registrovan, osiguran i opremljen za plovidbu.
2. Kupoprodajni ugovor, ovlašćenje od vlasnika, najbolje je ovaj deo završiti u matičnoj kapetaniji , biće manje problema posle.
3. Tvoja srpska dozvola za UMČ. Obrati pažnju da se dozvoljene granice za veličinu čamca ipak malo razlikuju od zemlje do zemlje. Ako juriš nešto preko 12m dužine ili 3m širine, raspitaj se predhodno da li smeš da upravljaš tim brodićem.
4. Sam opis puta je pokojni Čarli-Gatka dao na ovom linku što je Kapetan postavio, s tim što se kroz Nemačku,Austriju i Slovačku nemaš čega bojati, samo se čuvaj kod Mađara - oni su ista govna kao i mi, Rumuni i Bugari.
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.

Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi. Pošto se neki forumaši bave baš time - stvar je još lakša. Vlada 69 je iskusan u tim stvarima, radio je špediciju i za Boru Vasića( Zastupnik Honde).
U svakom slučaju - to je moj plan. S tim što planiram da malo preciznije saznam nemačke propise pre nego što uplovim u tu priču.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže drazeta

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 139
  • Pol: Muškarac
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #3 poslato: 09, 10, 2009, 21:37:34 posle podne »
Pozdrav Dražeta,
Ima par stvari na koje moraš obratiti pažnju.
1. Čamac mora biti uredno registrovan, osiguran i opremljen za plovidbu.
2. Kupoprodajni ugovor, ovlašćenje od vlasnika, najbolje je ovaj deo završiti u matičnoj kapetaniji , biće manje problema posle.
3. Tvoja srpska dozvola za UMČ. Obrati pažnju da se dozvoljene granice za veličinu čamca ipak malo razlikuju od zemlje do zemlje. Ako juriš nešto preko 12m dužine ili 3m širine, raspitaj se predhodno da li smeš da upravljaš tim brodićem.
4. Sam opis puta je pokojni Čarli-Gatka dao na ovom linku što je Kapetan postavio, s tim što se kroz Nemačku,Austriju i Slovačku nemaš čega bojati, samo se čuvaj kod Mađara - oni su ista govna kao i mi, Rumuni i Bugari.
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.

Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi. Pošto se neki forumaši bave baš time - stvar je još lakša. Vlada 69 je iskusan u tim stvarima, radio je špediciju i za Boru Vasića( Zastupnik Honde).
U svakom slučaju - to je moj plan. S tim što planiram da malo preciznije saznam nemačke propise pre nego što uplovim u tu priču.

Kad saznas za ovo,seti se ove teme,pa napisi koju jer bih ga ja bas odande terao.Najveci mi je izbor,veza sa Dunavom, a imam i rodbine tamo (koju ne bih da maltretiram sve dok ne dodje do kupovine) su osnovni razlozi zbog kojih je Nemacka br.1
ploviti se mora

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #4 poslato: 09, 10, 2009, 21:38:41 posle podne »
koliko su cene nize nego ovde ?

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #5 poslato: 09, 10, 2009, 22:39:42 posle podne »

5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.

Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi.


Svakako ćeš morati kod špeditera, jer sam ni ne možeš. Moraš preko špeditera da podneseš dokumenta, a ne sam.

Van mreže drazeta

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 139
  • Pol: Muškarac
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #6 poslato: 11, 10, 2009, 20:25:35 posle podne »
ploviti se mora

Van mreže pavle

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 17
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #7 poslato: 13, 10, 2009, 23:36:45 posle podne »
www.boatshop24.de  je najveci i najbolji sajt u Nemackoj.Ako ti tu treba neka pomoc,oko snalazenja ili transporta,puta za tamo ili smestaja,javi mi.Ja zivim malo tamo,a malo u Bg.Meni inace deluje da je jednostavnije to dovesti iz Slovenije.Cene su ok i tu ima sajt www.mornarnet.si,ali ne funkcionise nesto zadnjih par dana.Inace i ja prodajem svoj i trazim veci camac.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #8 poslato: 14, 10, 2009, 08:33:25 pre podne »
Inace i ja prodajem svoj i trazim veci camac.

Pavle, imaš na forumu rubriku Malecni oglasi http://www.mojaladja.com/forum/index.php?board=8.0
gde možeš postaviti slike i opis čamca koji prodaješ.
Isto tako, stavi i oglas u rubriku na portalu Moja Ladja
http://www.mojaladja.com/index.php?option=com_adsmanager&page=write_ad&catid=1&Itemid=1
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže pavle

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 17
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #9 poslato: 14, 10, 2009, 14:23:36 posle podne »
Sale u pravu si,stavio sam camac u male oglase,a sa berzom se nesto ne snalazim.Inace info- slovenacki sajt www.mornar.net ponovo radi.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #10 poslato: 14, 10, 2009, 14:33:45 posle podne »
baci sliku i text na kapetan@mojaladja.com postavicu ti ja :)

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #11 poslato: 14, 10, 2009, 14:35:27 posle podne »

Van mreže pavle

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 17
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #12 poslato: 14, 10, 2009, 14:51:32 posle podne »
Kapetane,hvala ti,al ja sam trenutno u Nemackoj te mi slike nisu dostupne.No ja dolazim u petak pa se javljam.Inace imaju slike na sajtu navodi.Sto se nautike u Sloveniji tice tu imamo super druga koji se time bavi(A-mar nautica) i sigurno hoce sve da pomogne.U sloveniji moze puno toga da se nadje sto je u izgradnji (kao i u Poljskoj),mada samo plastika,koja tebe manje zanima.Najbolje sto sam ja video je AP-Anton Pusnik u Sloveniji pravi  takve stvari i prodaje u kitu.

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #13 poslato: 24, 05, 2010, 14:11:22 posle podne »
Ima li neko informaciju ili GDE bih mogao da je nadjem:

1. Kako sa VARLICOM II da odem Dunavom do Baje, Mađarska (mesto nekih 30km uzvodno od granice) na kafu???  :)

 :drinks:
« Poslednja izmena: 24, 05, 2010, 14:25:44 posle podne mossi »

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4176
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: medjunarodna plovidba
« Odgovor #14 poslato: 24, 05, 2010, 14:58:36 posle podne »
Prvi uslov je da imas pasos,drugi uslov je da ti je plovilo uredno registrovano,treci i cetvrti uslov, i ujedno najvazniji je da imas vremena i novca za gorivo! :) :drinks:

 :dance1:    A da,treba ti i za kafu!
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran