Pozdrav Dražeta,
Ima par stvari na koje moraš obratiti pažnju.
1. Čamac mora biti uredno registrovan, osiguran i opremljen za plovidbu.
2. Kupoprodajni ugovor, ovlašćenje od vlasnika, najbolje je ovaj deo završiti u matičnoj kapetaniji , biće manje problema posle.
3. Tvoja srpska dozvola za UMČ. Obrati pažnju da se dozvoljene granice za veličinu čamca ipak malo razlikuju od zemlje do zemlje. Ako juriš nešto preko 12m dužine ili 3m širine, raspitaj se predhodno da li smeš da upravljaš tim brodićem.
4. Sam opis puta je pokojni Čarli-Gatka dao na ovom linku što je Kapetan postavio, s tim što se kroz Nemačku,Austriju i Slovačku nemaš čega bojati, samo se čuvaj kod Mađara - oni su ista govna kao i mi, Rumuni i Bugari.
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.
Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi. Pošto se neki forumaši bave baš time - stvar je još lakša. Vlada 69 je iskusan u tim stvarima, radio je špediciju i za Boru Vasića( Zastupnik Honde).
U svakom slučaju - to je moj plan. S tim što planiram da malo preciznije saznam nemačke propise pre nego što uplovim u tu priču.