Iz ovih podataka mozes da vidis samo da je deplasman koji stoji u plovidbenoj (max nosivost + tezina camca) 0.99t, a da je max nosivost svega sto se nalazi u koritu 0.66t, znaci da je tezina camca na papiru 0.33t tj 330kg. Deplasman je zapravo istisnina, tj koliko vode istisne taj camac sa maksimalnim dozvoljenim opterecenjem.
To nema veze sa deplasmanom samog korita, tj da li je deplasmanac, poludeplasmanac ili moze u glisirajuci mod.
Naravno da ovo sa nekim motorom moze da glisira, ali kao sto ti je receno, ako na tako kratkom camcu previse opteretis krmu, postoji sansa da se prevrnes. Ne nuzno na ledja, moze i na bok.
Bas zato sto je tako kratak camac, teziste bi trebalo da bude centralizovano. Tj gde je i projektovano. 6 osoba nemoj da probas ni u ludilu.
U sustini imaces dosta posla oko sredjivanja, spremi pare i zivce, i posto si apsolutni pocetnik spusti camac negde gde je mirna voda neki rukavac i probaj. Dunav ume da bude kao jezero, a ume da bude i kao more. A tako kratak camac nije bas ideal za uznemireni dunav.
Sto se motora tice, jbg, ja smatram da je promasaj sa gledista bezbednosti. To je slab motor koji ce te gurati i uz i niz dunav, onako lagano. Ali ne daj boze da zatreba malo brzine, ugasio si ga, druga stvar pouzdanost jedinog motora na camcu ne sme da se dovodi u pitanje, a tomos je tomos. Kod nas na savi kad krenu gliseri, ne bi mi bilo svejedno da sam u ovom camcu. Znaci pamet u glavu, dobro zveraj oko sebe i sto bi rekli Ako se za nesto pitas da li da ili ne, nemoj
i neka je sa srecom.
I ovde ces procitati gomilu saveta, subjektivnih misljenja, objektivnih misljenja. Sve to procitaj i zapamti, nikad ne znas kada ce ti zatrebati.