Kada su radovi i sam prilaz u pitanju, verujem da se tu kapetanija najmanje pitala. Iz razgovora sa njima sam i shvatio da je neki cilj da se pregledi obavljaju iskljucivo po marinama. A ko bas mora (ili hoce) kod njih, onda mora i naci neki nacin kako da "nacrta" plovilo ispred ulaznih vrata kapetanije. Inace u Kapetaniji nisam bio nekih godinu dana, danas sam isao po ovom pitanju i mogu reci da je ovo prvi put da nije ostao gorak ukus u ustima nakon izlaska iz njihovih prostorija. Izgleda su uposlili neke mlade snage, koje ocigledno imaju radnog elana, zelje i volje da neke stvari unaprede, izadju u susret klijentu i td i td. To do sada nije bio slucaj, bar su moja iskustva takva. E sada, da li ce nastaviti takav nacin rada, ili ce vremenom postati kao starije kolege to cemo videti...
Pa i danas sam zapoceo proceduru sa nekim od tih starijih. Naravno da nesto sto je (meni) logicno i jednostavnije po tom nekom nije moglo. Sreca pa je stariji kolega posao prebacio na ove mladje. Pa je izmedju ostalog jedan od tih mladjih predlozio kao laksu opciju upravo ono sto sam 5 minuta pre toga pitao starijeg i koji je bio izricit da to nije moguce.
A da odgovorim sam sebi na postavljeno pitanje, mozda ce nekome znaciti. Bez obzira sto sam video par vozila na platou ispod Kapetanije, nisam uspeo da vidim kuda su tu stigla. Tako da prolaz postoji, ali gde je i koliko je legalan to vec ne znam.