Nautika opšta... > Zakoni i Propisi
Uvoz plovila iz Hrvatske
Mornar u kanalu:
Како је протекла куповина ? Гледао сам тај Пајник и ја , пошто је већи јарбол , да ли је померан по оси и колико је тешка кобилица , радио сам то исто на мом микротонеру па ме занима .
marko7:
Heej evo cekamo na nasoj grani carinu, pa da se javim
:D Da to je taj ..cudan mikrac, 9m jarbol :D kobilica je 100kg ..za pomeranje po osi nisam siguran, tj prehtodni vlasnik nije pomenuo
papiri info:
1. kupoprodajni ugovor kod notara
2. odjava sa vlasnikom u kapetaniji u Podgori
3. spedicija: poslali sve papire na email, dogovorili se sa ljubaznom gospodjom da na granici to resimo, da ne idemo bzv u Split,..
flashnbgd:
Sigurno ti treba odjava iz kapetanija tj da je broj odjavljen(, ne znam kako se to zove na htvarskom)to ti nece traziti za carinjenje ali neces moci bez toga da registrujes. Ako nisi pribavio nek ti covek odjavi
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Mornar u kanalu:
Мој јарбол је 8,5 метара , кобилица 200 кг , ојачано кућиште са прохром лимом 4 мм + блажујка 21, урађена на цнц - у отвори за биксне од бронзе са болцном од 20 мм за подизање кобилице + 60 кг оловног баласта .
Јарбол ми је у пети померен 120 мм ка прамцу да не би превише носила у ветар па би морао да се борим са кормилом , не ваља више од 8 степени јер га онда кочи.
Интересују ме твоји утисци са једрења , ти не можеш да помераш кобилицу по оси као микротонер , зато пета јарбола мора бити где треба због тежишта .
Ја једрим сам и тежина моје кобилице је таман како треба за јак ветар , мада сам и овако више пута био на боку ,углавном при летању ако не откачим шкоте флока на време .
Видео сам оне слике што је онај Хрват поставио , има добру опрему , за те паре вреди само опрема реално ако је све тачно и тамо где орцају тројица седе на балансу , како изгледа кад си сам пренећеш нам утиске ако си вољан .
flashnbgd:
Ajde kolega izbaci neku sliku.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju