Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...

Pomocni camac- najpametnije resenje? I registracija sport gumenog

(1/4) > >>

marko07:
Cao ljudi, nesrecan naslov teme ali ova vrucina ubi pa i mozak odbija saradnju :)
Uz glavni camac, 9.7m, naravno planiramo i manji za odlasku u nabavku, zavlacene po rukavcima...

Pre 2-3 god smo dobili  od drugara gumeni Sport camac za 4 osobe koji je ostao od njegovog pokojnog dede, camac nazalost nema nikakve papire i ne zna se da li je ikada i imao.
Moje pitanje je- postoji li ikakva sansa da se to registruje? Dimenzije su 3.5*1.6 a ako se dobro secam preko 3m mora registracija.
Na to naravno dolazi motor i to je drugi deo pitanja- ako moze da se registruje, sta je tu najbolje uzeti za pristojne pare, a opet naravno sa papirima?

Od starog camca imamo Hondu 4t 15ks sa dugom cizmom koja nikako nije za to tako da je ideja da taj motor prodamo i onda uzmemo nesto manje sto bi bilo za taj pomocni camac(sport ako moze da se registruje ili nesto trece ako ne budemo mogli da ga registrujemo) ali bih svakako dodao nosac na glavni camac da moze po potrebi, za ne daj boze, da se montira i da posluzi samo da nas skloni do obale.

Dakle ukratko- moze li se registrovati sport camac bez papira? I ako ne moze koji je predlog za pomocni camac? i koji motor uz sve to?

ps: nemam nista protiv Tomosa cak i imam jednog ali bih stvarno isao na nesto sto vazi za malo pouzdanije.

Losmi:
Oko registracije ne znam zaista, ali sto se motora tice, imamo istu dilemu.

Moj cale je kupio pre nekih 15 godina titel special kao pomocni i njega nismo prodavali. Sada mi super dodje, mada na zimu ce morati da se sredjuje. Njega trenutno teram sa tomosom cetvorkom i ide super ali razmisljam za sledecu godinu da uzmem drugi motor.

U Gross Inoxu kod mene u kraju imaju Tohatsu 5 konja u izlogu i ne secam se tacno cene, ali mislim da je bila razumna. Vidim na oglasima ima novih motora za oko 1100 - 1300 eura. Generalno meni je neka petica super. Tebi mislim da i cetri konja rade posao super posto je taj Sport bas lagan a dovoljan je i da posluzi kao pomocni. Za gumenjak, pazi samo da se ne probusi prilikom pristajanja na obalu.

Videh na oglasima Yamahe od 5 konja, a i kod mene na marini ih ljudi koriste i svi su prezadovoljni.

broker975fx:
Sto se prve registracije tice mislim da nece moci da se registruje ako nemas racun i papire a nemas ih sigurno. E sada naravno da moze da se vuce sa sobom kao pomocni i bez papra.

A sto se tice dileme koji pomocni camac i motor to bi ti trebalo zavisiti od tipa maticnog plovila. Tipa ako nemas dva motora na brodu ili ne postoji mogucnost montiranja pomocnog na glavno plovilo onda je dobra i sigurna varijanta imati pomocni camac sa motorom dovoljno sposobnim da pomeri pa cak i slepa glavni brod a to mali gumenjak sigurno nije. Ta honda od 15ks i neki plastikaner ili celicana bi za to bilo prihvatljivo.

George:
Kad već imaš tu Hondu od 15ks, šteta je nju prodavati a od onog gumenjaka ionako nema neke naročite koristi. Em ga ne možeš registrovati, em je gumenjak, preosetljiv, nepogodan da ako zatreba povuče brod. Ja bih u svakom slučaju batalio gumeni čamac, i umesto njega nabavio neki plastikaner koji ti se uklapa u budžet. Sa tim čamcem i Hondom bi bez problema mogao i brod da šlepaš u slučaju potrebe.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

marko07:
To za slepanje broda mi nije palo na pamet ali svakako nije na odmet ako moze.
U principu brod ima 2 dmb-a tako da je treci motor stvarno nije neophodan ali gledam da ako mogu uklopim da bude i za pomocni camac i za brod...

E sad, plastika/metal su super ali to povlaci malo vise stvari, jos jedno mesto u marini za koje placam mesto, kad krecemo negde dovlacenje do glavnog camca pa privez... A gumenjak uz malo truda moze da bude na krovu stalno i pomocni motor nakacen na glavni camac i po potrebi samo prebacim...

Ali da, registracija gumenog je... tamburanje


ps: Zaboravih da dodam- velika sam pristalica polovnog, tako da bih izbegao nov motor ako je ikako moguce :D

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju