Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!
Pozdrav od Miloša
ranke:
Pozdrav svima.
Upravo sam se prijavio na forum.
Ceo život sam proveo kraj Save, ali tek od ove godine sam se čvrsto odlučio i nabavio svoje plovilo.
Lično, totalni sam početnik, što se plovidbe tiče i dosta se oslanjam na iskusnije drugare.
Pošto me svašta nešto interesuje u ovoj oblasti, koristeći google našao sam ovaj forum i odlučio da se prijavim.Smatram da su forumi idealan izvor korisnih informacija i mesta gde čovek može dosta naučiti, a i ćaskati sa dobrim ljudima koje interesuju iste teme.
Moj čamac je pasara, tako se vodi u plovidbenoj.
Na njemu se nalazi dvotaktni Johnson 30 hp i mali pomoćni Tomos od 3.5 hp koji je u našoj porodici od milja nazvan “prdavac” .
Iskreno nisam do sada slikao mnogo čamac, može se reći, imao sam prečih stvari , ali obećavam da ću postaviti koju sliku. Za sada samo 2-3 ne posebno reprezentativne,...što se zateklo u ovom momentu u telefonu .
Još jednom srdačan pozdrav za sve članove foruma.
Bojan Bakic:
Pozdrav i srecno.Camac koji imas nije pasara nego Batino korito 495 ako se ne varam posto je pravio i duze modele 595.Svakako odlican camac.
Milivoje:
Zdravo, Milose!
Bojan je u pravu, tvoj camac nema veze sa "pasarom" (a u pravu je i da je odlican camac ). Proizveo ga je majstor Bata, koji je imao radionicu u Banovcima i Staroj Pazovi. Iako je za uzor koristio Elanov model, kolokvijalno se naziva "Batino korito". I ja sam vlasnik jednog takvog, mada meni u plovidbenoj pise jednostavno: plasticni camac sa kabinom. Bata je napravio oko sezdesetak slicnih camaca, duzine 5 ili 6 metara, sa kabinom ili kabinom i natkabinom.
Dobro nam dosao, bas se radujem da se sretnemo na vodi! Veliki pozdrav!
Kabe:
Dobrodošao :)
Neletim ponekad na ovo korito, ali nisam znao da je "Batino".
Zanima me kakav je kvalitet tih korita, u kom periodu su proizvedena, kao i momenat da li su ona rađena po nekom modifikovanom kalupu nekog drugog proizvođača, ili je reč o proizvodu razvijenom od 0.?
Milivoje:
@Kabe
Moj camac je proizveden 1978. godine i to je drugi ili treci primerak koji je izasao iz Batine radionice. Moj otac je gledao kako su dve-tri zene seljanke, Batine radnice, naoruzane valjcima nanosile plastiku. Svedocio mi je da se to radilo temeljno, za tadasnje vreme i uslove, kao i da se nije stedelo na materijalu. To je bila neka sada vec verovatno zastarela metoda izrade plasticnih plovila, ali u nasem slucaju nije bilo osmoze i camac nam u porodici sluzi, evo, 40+ godina, za koje vreme je samo tri puta ofarban.
Bata je prethodno radio u Elanu, pa je tako i prekopirao model za svoje korito. Ne znam da li ih je modifikovao, a pravio je camce duzine 4,95 i 5,95 metara. Kabina i natkabina su njegov izum, i u tome ima najvise varijacija - neki camci imaju jos jednu prostoriju predvidjenu za toalet, mada je moj stari od starta taj deo pretvorio u kuhinjicu i ostavu, sto sam i ja zadrzao.
Ne znam koliko dugo je Bata proizvodio camce. U nekom trenutku se preorijentisao na izradu auto-plastike sto je, verovatno, bio isplativiji posao.
Послато са SM-A600F помоћу Тапатока
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju