E, ovako treba... > Plovila

Hunter 535 - Zile

(1/23) > >>

Zile-nbg:
Malo sam razmisljao gde da metnem temu, ovde ili u nauticke reportaze, ali budući da ću osim slika postavljati i dosta pitanja iskusnijim kolegama i resavati neke svoje nedoumice, odlicih da je bolje da stavim temu ovde.
Ovih dana smo malo plovili, i imam tu par nekih zapazanja. Hunter kao camac je ok, nemam nekih zamerki. Voznja na rucku mi ne predstavlja uzitak kao sto su neki rekli, ne osecam tu draz, osecam samo bol posle par sati na vodi  ha Druga stvar koja mi se nije svidela je poprilicno prskanje vode pri jacem vetru i talasima, ali boze moj  sajkaca , a da, 20ks je malo  stri
Do sada smo se susretali i sa recnom policijom, potisnicama, gliserima, skuterima, brodovima itd.
Cak sam dobio i besplatno kupanje kada je zena resila da ona malo vozi, pa se smotala sa nekom granom i za tren oka smo se stvorili na nekih 5-6m od glisera koji je lepo orao i pravio povelike talase. Dok se moja gospoja opasuljila, uspela je da okrene camac pod pravim uglom na talase dok sam ja bezbrizno leskario na palubi. E onda se pramac podize, to mi je bilo malo cudno, pa se naglo spusti, a onda je naisao drugi talas koji je preko pramca ubacio nekih 100 litara vode preko moje glave, tako da sam bio mokar od glave do pete  roll4
Naravno, zena kao zena, najvise se zabrinula za svoj telefon i koznu torbu  tamburanje

U svakom slucaju, svaka skola se placa. Juce smo se malo provozali po vetru, isli smo do Baricke ade od koje nema nista  stri i iskoristili smo priliku da vezbamo sidrenje. 2 puta smo se sidrili i to uspesno  upavusi

Ono o cemu razmisljam u narednom periodu u vezi camca je definitivno da vidim kako se ubacuje ona treca sipka umesto zadnjih kanapa za tendu kako bi mi tenda stajala montirana non stop, malo me smara da je stalno vadim iz boksa i da je namestam.
Druga stvar koju cu defitinitivno uraditi je cirada sa drikerima preko celog camca jer je camac dosta prljav, tj prasnjav svaki put. Kako se budem setio nekih stvari, tako cu pisati, a ako nekoma ima savet, sugestiju, slobodno pucajte  114
A da, trenutno smo napravili malo preko 10 radnih sati, ali sezona je tek pocela  6589











Drivee:
Pozdrav drug,
 sva ta voda i prskanje i sto si bio mokar je zbog neiskustva vozenja po talasima. E sada, nekada se to i ne moze izbeci. Taj camac je mali i naravno da ces biti mokar ako ima vetra, talasa ili slicno. Za taj camac 20 je qosta. Ja licno vozim po talasima samo kada moram i to tu gde ja vozim, znam tacno kako i gde da vozim da bih ostao sto suvlji. U sustini, poenta je da jases talas kao surfer ili seci talase pod nekim uglom koji ce ti obezbediti "suve gace".
Sto se tice udobnosti, tako mali camac nije komocija, 3-5 sati voznje je naravno patnja. Moja najduza voznja za 10 godina je 1 sat i nista vise. Korisim camac od tacke A do tacke B. Naravno, uvek tu bude spustanja, ugasis motor i polako nizvodno, tu se odmaras.
Samo lagano, sada je vreme kakvo jeste ali ide leto. Te stvari koje si primetio ce te savladati veoma brzo, bitno je da se uziva na vodi.

Jedan savet, kada se vozi na rucku, nepustaj je nikako ili "ukoci" pentu dobro pa onda odmaraj ruku. Drugar je potopio camac tako. Nagli zaokret i nasao se camac na dnu.
Jos jedan, sta god da se desava, ljuljanje, bilo sta, uvek prebaci svoju tezu dole tj sto nize, u prevodi cucni ili sedi na dno.

Zile-nbg:
Ma juce su talascici bili ceoni, pa su malo smetali, a i vetar je bio jak pa je nosio to malo vode, ali nista nije bilo strasno.

Sto se talasa od drugih plovila tice, to smo uspesno savladali, osim tog jednog puta kad se gospoja zajebala. U svakom slucaju, dosta uzivamo, spustamo se po malo sa ugasenim motorom. A ja ruke odmaram i tako sto ukljucim "auto pilota" i "tempomat", ali opet ume da bude zamorno.
Ovo sam sedenjem u koritu smo probali u par navrata i pokazalo se kao odlicna fora.
Videcu da probam sa nastavkom, tj produzetak komande, jer ne bole mene ruke, bole me malo ledja.
Mada je ideja da ubacim dve sklopive stolice, samo da ih nadjem, pa sa produzenom komandom mogu da sedim na stolici.
A hteo sam da uzmem i merdevine, medjutim posto je inox ogradica postavljena duz celog camca, nisam siguran koliko je pametno staviti pvc merdevine sa lukom preko ogradice. Prilicno sam siguran da ce se saviti.

Savladali smo voznju, pristajanje u marini koje nije bas najsrecnije, ali nije ni problem, pristajanje na splav, sidrenje, jedino je ostao strah od pristajanja uz nepoznatu obalu. Jeste da imamo mali gaz, ali nekako taj strah postoji, mada smo pristali na Lido bez problema.  a0335
Jedna od ideja je da se u narednom periodu provozamo do Bele stene i do Belegiških ada, ako je uopste zanimljivo pri ovom vodostaju.

LSI:
Све је лепо што сте написали и сви смо били окупани бар једном и на све ћете се навикнути али има један детаљ у вашој причи с којим не могу да се сложим - вожња низводно с угашеним мотором.

Знам да то многи раде. Једни зато да би уштедели мало горива, други једноставно да би уживали у тишини.

Али то се никад не препоручује. Без упаљеног мотора немате контролу над чамцем а не једном десило се да треба у тренутку реаговати јер се појави самохотка, вода вас нанесе на неку препреку коју сте касно приметили...
И баш у таквим тренуцима огласи се Марфијево правило и мотор, који иначе пали на пола кључа или на пола повлачења потезнице, неће да упали.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Zile-nbg:
Iako je meni prilikom odmora motor u brzini na nultom gasu, desilo se par puta da sam ugasio motor. Vidim da svi to praktikuju, pa sam smatrao da je ok.
Primedba je na mestu i hvala na savetu, ispravicemo  thumbup

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju