Autor Tema: Balansiranje prikolice dvoosovinke  (Pročitano 3043 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 361
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Balansiranje prikolice dvoosovinke
« poslato: 15, 03, 2021, 14:36:26 posle podne »
Ja sam oduvek imao jednoosovinske prikolice i njih sam balansirao bez problema, međutim sada sam kupio dvoosovinku od 6m i kada su mi u Izoli spuštali jedrilicu na nju mnogo su je pomerili napred tako da mi se dešavalo u vožnji pošto je velika dužina sklopa a auto je samo 1400kg da usled talasaste podloge dođe do gibanja i onda šapa mnogo optereti kuku i podižemi prednji kraj kola. Pokušao sam kada sam stigao kući da opteretim šapu prema normama ali mi onda prikolica mnogo radi i na malom opterećenju tako da više nisam pametan. Ko ima iskustvo ove vrste neka pomaže

Van mreže marko07

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 274
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Sesan
  • Brod tip: Samogradnja
  • Marina: Stenka
  • Veličina: 9.6
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #1 poslato: 15, 03, 2021, 14:50:05 posle podne »
Nažalost nikakvo iskustvo nemam, jedino mi pada na pamet da sledeći put zoves par nas od 100+ kila ds budemo u kolima kao kontra teg

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

Kako da ne budem stepski vuk, olinjali pustinjak usred sveta čiji ciljevi nisu moji, čije mi radosti ništa ne znače!

Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #2 poslato: 16, 03, 2021, 05:30:04 pre podne »
Колега , помераш осовине да би добио оптерећење на куки око 75 кг  .

Sent from my S80 using Tapatalk


Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #3 poslato: 16, 03, 2021, 05:36:21 pre podne »
Овде се боље види

Sent from my S80 using Tapatalk


Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #4 poslato: 16, 03, 2021, 11:06:08 pre podne »
Имао си среће што те нису заустављали пошто ми се чини да си у претовару . Колега мораћеш да мењаш ауто , лак је Doblo да транспортујеш ту једрилицу  (чини ми се Rivetto ) на дуже путеве .

Sent from my S80 using Tapatalk


Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #5 poslato: 16, 03, 2021, 11:12:26 pre podne »
Moze da ga oteza sa jedno 300kg cementa :D

@Mornar

Sa srecom!!! hi

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #6 poslato: 16, 03, 2021, 16:22:19 posle podne »
Da pokusam da pomognem. Bilo bi dobro kada bi mogao da odredis tezisnu tacku na jedrilici (mozda postoji u tehnickom crtezu). Onda merenjem prenesi taj podatak na prikolicu, znaci predvidi kako lezi jedrilica, gde se oslanja i na osnovu toga odredi gde pada tezisna tacka. To mesto treba da bude izmedju dve osovine, odnosno osovine pomeras tako da ta tacka bude na sredini ili dvadesetak cm unazad da bi dobio malo vece opterecenje prednjeg dela odn. sape na kojoj treba da imas 75 kg tezine (izmeri se obicnom vagom). To moze da se postigne i rasporedom tereta u jedrilici ako odstupanje nije veliko (+ - 100 kg). Sto se tice pogodnosti vozila, na plocici (verovarno na ceonom limu u motornom prostoru) imas podatke kolika je dozvoljena bruto masa skupa vozila, kolika je tezina vucnog vozila pa sracunaj kolika je vucna snaga odnosno koliko smes da vuces bruto tereta.
Kada budes pomerao osovine, vodi racuna da budu pravilno usmerene, napravi neki reper od koga ces meriti rastojanje do leve i desne strane jedne i druge osovine. To je veoma vazno za upravljanje, kocenje i habanje guma. Naravno, moras prilagoditi i duzinu sipke kocnice prema novom polozaju osovina.

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 361
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #7 poslato: 18, 03, 2021, 10:29:21 pre podne »
Pa kolega Mibe , moj auto je kao i tvoj a ti valjda znaš ove podatke o težini , a kada sam kupio prikolicu ona je već vukla jedrilicu sličnu mojoj i pošto ima ganičnik ispred peraje kobilice on je bio naštelovan tako da je težište bilo više na prednjoj torziji a ne na sredini između torzija kao što bi po logici stvari trebalo da bude

Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #8 poslato: 18, 03, 2021, 13:52:43 posle podne »
Знам колико може да вуче терета , 1570 кг али не знам колико је тешка твоја приколица . Моја је носивости 1700 кг тешка је 300  , за Doblo ти остаје да може терет од 1200 кг .  Пошто сам ја повећао тежину кобилице и баласта са 140 кг на 300 , плус мотор па резервни , сидра , сва опрема која ми треба за море  , ја сам променио ауто јер ми је  Doblo био на граници за ту носивост .
 За твоју једрилицу треба сигурно јачи ауто да је возиш у Грчку .
 Doblo је позади лаган , по киши и серпентине горе- доле није за за**** цију .
 Приметио сам да немаш онај косник напред где се ослања прамац , то обавезно угради ако идеш ка Грчкој или Црној Гори .
 

Sent from my S80 using Tapatalk


Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 361
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #9 poslato: 20, 03, 2021, 15:54:53 posle podne »
E pa kolega moj je malo lakši , 1420kg prikolica je teška 42okg a jedrilica 930kg. P?odatke o prikolici i autu sam izvukao iz rešen ja o homologaciji , a jedrilicu sam merio na carini. Ova prikolica je namenski konstruisana za trupove sa fiksnom perajom kobilice i zato nema na pred kosnik sa čekrkom ali ima kosnik i graničnik, ispred peraje kobilice a tu je težište.
ALEXA- gledao sam prikolicu i kod mene je prednja torzija uz poprečnu noseću cev na prikolici , a ona je sa stomakom ,znači nije ravna nego je spuštena ispod ravni , tako da torzija ne može da prođe ispod nje.

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 361
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #10 poslato: 20, 03, 2021, 15:59:27 posle podne »
Evo ovde sae vidi kosnik na koji se oslanja peraja kobilice

Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #11 poslato: 20, 03, 2021, 16:30:17 posle podne »
Сад сам тек видео тај косник , то је већ друга прича кад имаш ослонац , због кочења . Него шта има од палубе опреме и каква је кабина и кокпит ? Каква је процедура за царину и увоз ?

Sent from my S80 using Tapatalk


Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 361
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Balansiranje prikolice dvoosovinke
« Odgovor #12 poslato: 20, 03, 2021, 16:47:02 posle podne »
Ima tendu četri vinča - england- kompas sa žiroskopom . pramčana ogradica , bočna ograda - veoma jaka, zvučnici i kmande za motor . pošto je stabilni , a uvoz pogledaj - stigla bela lađa