E, ovako treba... > Brodski motori

Korozija bloka motora

(1/2) > >>

zankiki:
Da li neko ima iskustva sa ovako nečim? Vidim da mi je rashladna tečnost dobila braon boju, što je pretpostavljam zbog korozije u samom bloku motora (izmenjivač je aluminijumski). Kapiram ja da to ne može pojesti blok za još 100 godina, ali ako postoji nešto što se može uraditi, ružno mi je da vidim tako...

calypso2:
Blok ne ali obavezno proveri kolektore (da li je otvoren sistem?). Oni se na moru menjaju na par godina

zankiki:
Možda ispadnem glup, ali šta su kolektori? Misliš na usisnike koji stoje na koritu?

Sistem je sa izmenjivačem, a rdja je u onom zatvorenom delu u kom je antifriz...

broker975fx:
Da to i mene zanima mada mislim da tu leka nema sem koristiti neki kvalitetniji antifriz koji ima u sebi neke antikorozativne stvari. Ja doduse ni ne koristim antifriz vec obicnu vodu i to bi bilo verovatno mudro izbeci.

zankiki:
Ja koliko znam voda se zato i ne koristi, a svaki antifriz koji nisi baš kupio na buvljaku na točenje bi morao da ima antikorozivne aditive. Koliko znam zeleni - plavi traju 2-3 godine, dok G12 (rozi) traju oko 5 godina. I tu ne mislim da posle tog vremena prestaju da štite od smrzavanja, štitiće oni od smrzavanja i dalje, ali prestaju da štite od korozije i sličnih stvari, čak umeju da postaju i agresivni i da nagrizaju...

Ono što ja mogu da primetim da je to i počelo posle crkavanja pumpe vode pred dužu plovidbu sa proleća, kada sam nasuo vodu i vozio cele sezone sa vodom umesto antifrizom...

Da li sipati čistu vodu, pa voziti malo, ispustiti, pa opet dok se ne iščisti pa sipati antifriz, ili možda postoje neka sredstva za to?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju