Autor Tema: Calypso restauracija od početka do kraja  (Pročitano 5572 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #15 poslato: 04, 12, 2020, 12:06:19 posle podne »
Sjajno, svaka cast! hi

Van mreže George

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 353
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Calypso
  • Brod tip: Čelični tabanaš
  • Marina: Senta
  • Veličina: 8.5
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #16 poslato: 04, 12, 2020, 13:47:07 posle podne »
Svaka čast za entuzijazam!
Kakva je matematika bila, meni se sve čini da bi skoro isto izašlo i praviti nov od nule?

Nema tu naročite matematike samo čista ljubav prema nečemu što je neko pre mene škartirao, a mene je nekako nešto uhvatilo u duši ovog broda, pa sam ga iz zagrobnog života uspeo vratiti u ovozemaljski. Iako moram priznati da je inicijalna kapisla za ovaj poduhvat bila cena od 850e za koliko sam ga kupio,ali sam uložio u njega još oko 5K, i mnooogo rada.

Van mreže zoki_ns

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 333
  • Pol: Muškarac
  • www.ftn.uns.ac.rs
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #17 poslato: 04, 12, 2020, 16:03:09 posle podne »
A koliko vremena vam je trebalo za ceo poduhvat?

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #18 poslato: 04, 12, 2020, 16:14:53 posle podne »
Bravo, ja obožavam ovakve radove  :) Pedantno od početka do kraja. Pare nisu problem, para nema... Rada ima koliko hoćeš, još jednom bravo :)
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže George

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 353
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Calypso
  • Brod tip: Čelični tabanaš
  • Marina: Senta
  • Veličina: 8.5
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #19 poslato: 04, 12, 2020, 17:43:48 posle podne »
A koliko vremena vam je trebalo za ceo poduhvat?

Bravarski radovi su trajali 2 meseca, ali samo zahvaljujući tome što je majstor koji ga je vario radio i druge poslove osim mog broda, a bilo je da mu se nije ništa radilo, pa je tako vreme prolazilo, a ja se nervirao. Sve u svemu bravariju je uspeo da završi posle 2 meseca, i pošto je to bio novembar, odvukli smo ga u pristanište gde je prezimio, da bih ja u febuaru naredne godine (2017) počeo da radim enterijer, za koji mi je trebalo isto oko 2 meseca. Radio sam na njemu svakodnevno 3-4 sata popodne posle posla, da bi krajem aprila bio spušten na vodu. Iako, moram priznati da kada čovek ima ovakav brod, i posle tri godine još uvek pronalazim neku sitnicu da doradim ili preradim, kao recimo filter vazduha koji sam ovih dana preradio i pisao o tome u drugoj temi.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #20 poslato: 04, 12, 2020, 17:44:36 posle podne »
 Bravo svaka čast. Kada nešto voliš nije problem da se radi. Ko tu još misli o parama, malo po malo i ne primetiš koliko si potrošio. Na kraju nikakv trošak se ne može meriti sa osećajem blaženstva kada se zaplovi.
S druge strane mnogi mnogo više potroše po kafanama iz piće, iće i još kojekakve gluposti, a ovde će se barem još dugo videti gde si pare utrošio.

Van mreže vookela

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 64
  • Pol: Muškarac
    • RossoCorsa
  • Brod tip: Musky17; Tohatsu 30
  • Marina: SRD Ribolovac, NS
  • Veličina: 5,25m
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #21 poslato: 04, 12, 2020, 21:38:52 posle podne »
Svaka cast na trudu i rezultatu, skidam kapu ! Ne znam da li bih se usudio na takav poduhvat, obzirom da nisam neki majstor...

A pogled zene "sta li mu je u zivotu ovo trebalo" je neprocenjiv  ok

Uzivaj u plovodbi, neka te dugo sluzi!
 25648

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #22 poslato: 05, 12, 2020, 07:10:49 pre podne »
Golem posao ali svaka čast...ovo je baš bilo vraćanje iz mrtvih

Sve pohvale za ceo zahvat, vidi se da je uloženo mnogo rada i ljubavi ali je vredelo,rezultat je fantastičan.
Dunav je moje more.....

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #23 poslato: 06, 12, 2020, 09:32:17 pre podne »
Много је већ коментара било и тешко је додати нешто ново, што није речено, али ја ћу ипак да кажем још ово: љубав према чамцу не може се парама измерити.
За тај новац који је потрошен за куповину и реконструкцију, мирно је човек могао да купи солидан чамац али само ко је овако нешто урадио, зна какав је осећај кад се нађе на палуби.
Срећно!

Van mreže Terca

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 696
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #24 poslato: 06, 12, 2020, 20:27:17 posle podne »
ufff.... taj posao nema cenu.  thumbup thumbup

Uredno spakovana propulzija, divno.... ali me interesuje zašto si baš na taj način rešio skrok, i otvor (prazan prostor) na skegu (kobilici) pozadi?

Druga stvar, molim te, ako ikad uzmogneš, promeni volan u točak kormila... valja se to.

I male stvari su velike, kada se gledaju izbliza.

Van mreže George

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 353
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Calypso
  • Brod tip: Čelični tabanaš
  • Marina: Senta
  • Veličina: 8.5
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #25 poslato: 06, 12, 2020, 22:30:33 posle podne »
ufff.... taj posao nema cenu.  thumbup thumbup

Uredno spakovana propulzija, divno.... ali me interesuje zašto si baš na taj način rešio skrok, i otvor (prazan prostor) na skegu (kobilici) pozadi?

Druga stvar, molim te, ako ikad uzmogneš, promeni volan u točak kormila... valja se to.

Eh, Terca stade mi na žulj sa volanom. To je već onaj stadijum lenjosti kada si posle tolikog urađenog posla dospeo u fazu kada ti je mrsko svako dalje ulaganje para i vremena, i neke stvari koje te još neizbežno čekaju samo odlažeš, odlažeš i samo odlažeš. Znam, bode oči i meni, i čvrsto sam odlučio da će sledeća godina biti godina kada ću sebe (ili bolje rečeno brod) počastiti sa novim točkom kormila. Već sam na kupujem prodajem pronašao nekoga ko ih proizvodi, tako da uskoro menjam volan. Što se kobilice i skroka tiče, nisam to ja osmislio nego neko drugi ko je ovaj brod izgradio daleke 1987, a ja sam je samo pokušao vratiti u prvobitno stanje, pošto smo je morali odseći pri zameni lima na tabanu. Naravno stavio sam i novi statveni ležaj. Inače brod vrlo dobro drži pravac i bez da držiš "volan", pa mislim da kobilica i ovakva kakva jeste barem taj deo posla solidno odrađuje.

Van mreže Terca

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 696
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Calypso restauracija od početka do kraja
« Odgovor #26 poslato: 07, 12, 2020, 08:32:59 pre podne »
 114
principijelno je to rešenje dobro, pogotovo kada je trup malo ili nimalo izvijen prema krmi, omogućuje lakše izbijanje krme... samo se to kod nas ređe viđa, zato pitam.

Malo mi je rogobatan deo sa dva posebna ukrućenja za ležaj i za petu kormila, ali nisam siguran ni kako bih poboljšao to bez puno razmišljanja a da ne pokvarim nešto drugo  sajkaca

a i o čemu bismo brljali po internetu zimi da nije tako, samo bismo te hvalili
I male stvari su velike, kada se gledaju izbliza.