E, ovako treba... > Honda

Honda BF20D

(1/5) > >>

Drivee:
Pozdrav drugari,
Primetio sam da posle duzeg stajanja, tipa 15 sati ili slicno uvek moram pumpicom napumpati gorivo u karburator jer posle nekog vremena gorivo nestane nekako.. ne znam gde i sta, ali moram 5-6 puta napumpati dok pumpica ne bude tvrda. U suprotno, upali i odmah se ugasi..moram napumpati gorivo i ond anema problema.
Zasto mi ispusta gorivo, pre nekog vremena pumpicu sam koristio samo kod prvog paljenja i non stop bude tvrda i ima benzina, sada se to nekako promenilo.
Ne vidim da mi je crevo osteceno, sve je dobro upasovano... mozda pumpica dotrajala pa vraca benzin?

Bakara:
Mozda da proveris prvo prikljucak sa creva koji ide na motor. Na pomocnom motoru mi se desavalo da tu vuce vazduh i vrati gorivo nazad u rezervoar, pa sam zamenio prikljucak i resio problem.

Drivee:
Pa, prikljucak je originalan, sam motor ima 120 sati rada, nebi smeo da crkne.. dobro pasuje. E sada, ja sam rezervoar i pumpicu ostavio od stare Yamahe jer je sve extra radilo a i veci je rezrvoar. Samo sam skinuo prikljucak za Yamahu i stavio Honda.
Znaci, fals vazduh je sigurno u pitanju?

Bakara:
Meni tako deluje. Negde u tom sistemu od pumpice do karburatora, dobije vazduh i gorivo se vrati nazad jer nema vakuma. Moze biti i neko crevce unutra do karburatora, mada mislim da bi negde moralo da pokaze curenje ili vlazenje kad nadrukas pumpicu do kraja, ako je to u pitanju...

marko07:
Probaj da napumpas gorivo dok pumpa ne postane tvrda i onda jos par puta stisne... Obično se čuje siatanje ako negde ima lifta, da li na crevu ili na dzeku... Meni se desilo 2-3 puta da tako primetim da dzek malo pusta pa onda skinem sa motora i vratim i bude sve ok.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju