Autor Tema: Honda BF20D  (Pročitano 6638 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Honda BF20D
« poslato: 31, 08, 2020, 09:12:48 pre podne »
Pozdrav drugari,
Primetio sam da posle duzeg stajanja, tipa 15 sati ili slicno uvek moram pumpicom napumpati gorivo u karburator jer posle nekog vremena gorivo nestane nekako.. ne znam gde i sta, ali moram 5-6 puta napumpati dok pumpica ne bude tvrda. U suprotno, upali i odmah se ugasi..moram napumpati gorivo i ond anema problema.
Zasto mi ispusta gorivo, pre nekog vremena pumpicu sam koristio samo kod prvog paljenja i non stop bude tvrda i ima benzina, sada se to nekako promenilo.
Ne vidim da mi je crevo osteceno, sve je dobro upasovano... mozda pumpica dotrajala pa vraca benzin?

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #1 poslato: 31, 08, 2020, 09:21:19 pre podne »
Mozda da proveris prvo prikljucak sa creva koji ide na motor. Na pomocnom motoru mi se desavalo da tu vuce vazduh i vrati gorivo nazad u rezervoar, pa sam zamenio prikljucak i resio problem.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #2 poslato: 31, 08, 2020, 09:52:28 pre podne »
Pa, prikljucak je originalan, sam motor ima 120 sati rada, nebi smeo da crkne.. dobro pasuje. E sada, ja sam rezervoar i pumpicu ostavio od stare Yamahe jer je sve extra radilo a i veci je rezrvoar. Samo sam skinuo prikljucak za Yamahu i stavio Honda.
Znaci, fals vazduh je sigurno u pitanju?

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #3 poslato: 31, 08, 2020, 10:22:40 pre podne »
Meni tako deluje. Negde u tom sistemu od pumpice do karburatora, dobije vazduh i gorivo se vrati nazad jer nema vakuma. Moze biti i neko crevce unutra do karburatora, mada mislim da bi negde moralo da pokaze curenje ili vlazenje kad nadrukas pumpicu do kraja, ako je to u pitanju...
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže marko07

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 274
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Sesan
  • Brod tip: Samogradnja
  • Marina: Stenka
  • Veličina: 9.6
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #4 poslato: 31, 08, 2020, 10:27:50 pre podne »
Probaj da napumpas gorivo dok pumpa ne postane tvrda i onda jos par puta stisne... Obično se čuje siatanje ako negde ima lifta, da li na crevu ili na dzeku... Meni se desilo 2-3 puta da tako primetim da dzek malo pusta pa onda skinem sa motora i vratim i bude sve ok.
Kako da ne budem stepski vuk, olinjali pustinjak usred sveta čiji ciljevi nisu moji, čije mi radosti ništa ne znače!

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #5 poslato: 31, 08, 2020, 14:47:38 posle podne »
Da, probao sam, desi mi se da mi izleti crevo iz pumpice... mozda to da pogledam. Stavicu selnu.

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #6 poslato: 31, 08, 2020, 16:57:26 posle podne »
Da , vrlo često povuče zrak i vrati gorivo nazad...skrati po dva cm crijevo na spojevima i stavi pvc vezicu...bit ce dovoljna ako nemas inox šelnice tih dimenzija

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #7 poslato: 01, 09, 2020, 07:33:52 pre podne »
Tako cu uraditi, na zalost, tek u petak. Javljam rezultate. Mada imam i komplet novo crevo i pumpicu sto je kostalo 1800 dinara i nekako bih radije ostavio ovo yamaha koje je staro preko 20 godina. nesto nemam poverenja u nove gumene delove, pogotovo za tu cenu.

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #8 poslato: 01, 09, 2020, 08:00:52 pre podne »
Novi djelovi su svakako bolji , bar u ovom trenutku ali realno...dvadeset godina nece trajati ni da ga drzis u frizideru  jh  kao sto je izdrzalo staro crijevo ....

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #9 poslato: 01, 09, 2020, 08:07:39 pre podne »
Tako cu uraditi, na zalost, tek u petak. Javljam rezultate. Mada imam i komplet novo crevo i pumpicu sto je kostalo 1800 dinara i nekako bih radije ostavio ovo yamaha koje je staro preko 20 godina. nesto nemam poverenja u nove gumene delove, pogotovo za tu cenu.

Pa ti poruči iz yamahe  sajkaca sajkaca sajkaca
Koliko to uopšte može da košta u originalu? I pitanje je da li je isto kao original od pre 20 godina....

Van mreže zoki_ns

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 333
  • Pol: Muškarac
  • www.ftn.uns.ac.rs
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #10 poslato: 01, 09, 2020, 10:37:38 pre podne »
I kod mene posle par sati bude mekana pumpica, i ja svakako dopumpam pre paljenja, iako i  ne mora al kontam ne moze da skodi. Nekad se desi da zaboravim da napumpam, pa upali i sutradan, a nekad ne upali. Nema pravila...

Van mreže Kabe

  • OPREM
  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 411
  • Pol: Muškarac
  • Oprem dobro
    • Ime broda: RogivzaR
    • Kabe.Space
  • Brod tip: Aqua Lux feat. Tohatsu MFS 5CD S
  • Marina: Plavi Dunavac
  • Veličina: 5.40 m
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #11 poslato: 01, 09, 2020, 13:18:56 posle podne »
Ista priča je i kod mene. Stim što kod mene postane mekana za 2h okvirno, tako da maltene svaka malo duža bleja mora da se dopumpa. Razlog je svakako gubnjenje pritiska jer negde uvlači vazduh. Gde, pitaj boga jer ima 10 mesta. Na spoju creva u rezervoar, na prvom ulazu u pumpicu, na drugom, (ko ima filter i kod njega) na izlazu iz nje i ulasku u "džek" za motor, pa na kraju i samo prijanjanje džeka koji je diletanski. Džek kupljen u Grosinoxu.

Ja sam utegao sve do njega metalnim šelnama (ne vezicama) da bi dihtovalo, ali opet slaba vajda... Mislim da je najveći falš kod džeka.

Inače, manifestovanje ovoga može biti i opasno u slučajevima dužeg spuštanja rekom sa ugašenim motorom (što jelte nije dozvoljeno :) ). Neretko bude potrebna brza reakcija za aktivaciju motora i sklanjanje, a onda imate ceo jedan korak viška - pumpanje benzina (ili dva u mom slučaju), jer je pumpica unutar boksa pa je potrebno sve skinuti sa njega otvoriti ga i napumpati pre pokretanja.


Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #12 poslato: 02, 09, 2020, 07:41:57 pre podne »
Eto, ima dosta slucajeva a i na vodi vidim da ljudi obavezno malo napumpaju. U svakom slucaju, nesto se promenulo, kada je napumpam kada stavi mmotor, nisam morao celu sezonu pumpicu da diram, znaci nesto se pomerilo. Videcemo.

Nego, jutros pricam sa drugarom, kaze AC pumpa ti ne drzi gorivo i ona ne valja  kuku kuku kuku

Nadam se da nije to.

Van mreže calypso2

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 393
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #13 poslato: 03, 09, 2020, 07:25:18 pre podne »
Upravo- Ac ne drzi gorivo
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Honda BF20D
« Odgovor #14 poslato: 03, 09, 2020, 07:27:39 pre podne »
U pitanju je cela AC ili neka gumica?