Ćao ljudi, pratim ovu temu, naravno! :smile: Nisam se do sada mešao, jer ste vas dvojica sve rekli. Na kraju krajeva, nema tu puno nauke. Samo puno šmirglanja! :taunt:
Ja bih jedino, u cilju smanjenja troškova, zaobišao Hempel, Zorkin prajmer i PU lak su sasvim
! Samo preći barem 2-3 ruke prajmera, ostaviti barem preko noći između dva nanosa, pre laka lagano prešmirglati finom šmirglom (500-1000), ponoviti lak takođe u bar 2 sloja i prešmirglati svaki sloj pre nanošenja sledećeg. I onda imaš "ogledalo". Ako će čamac biti na suvom veći deo godine, onda ne treba ni antialgin. Dovoljno je pranje svake 2-3 nedelje.
Što se zrcalne daske tiče, ako nema pukotina, naprslina, i ako je čvrsta na dodir ili na cimanje - to je
.
Postupak za proveru i sanaciju je isti kao i za ostatak čamca.
Ako postoji sumnja u stanje zrcala, na sumnjivom mestu izbušiti bušilicom, da se dođe do drveta. Ako je sve
, rupu napuniš mešavinom piljevine i epoksija, površinski je zatvoriš na uobičajeni način, zeleni body kit, pa...
Ako je drvo vlažno ili trulo, onda mora da se odradi sanacija daske, ili zamenom i ojačavanjem samo oštećenih delova ili cele daske. Ovisno o tome, koliko je daska zahvaćena. Na većim čamcima je uvek bolje promeniti celu dasku, ipak tu idu teški motori.
U ovom konkretnom slučaju za takve akcije stvarno nema potrebe.