Autor Tema: Popravka Super Shark poliester camca  (Pročitano 26114 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gorstak

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 14
  • Ovo je sledece :)
Popravka Super Shark poliester camca
« poslato: 28, 09, 2009, 12:32:24 posle podne »
Igrom slucaja nabavio sam Super Shark 3,30 koji bi zeleo da sredim pa Vas molim za pomoc.  http://www.premix.co.yu/camci/006supershark/006supershark.htm

Ovo je moj prvi camac i apsolutni sam pocetnik sto se tice plovila.
Zivim na Zlatiboru i imam nameru da ga koristim na okolnim jezerima (Kokin Brod, Radojina, Perucac, Sjenicko jezero,...) Za sve koji svrate sledi domaca rakija a bude i govedje prsute ;)
Camac je star po mojim procenama oko 20godina i na njemu nema koliko sam primetio velikih ostecenja (lomova tj probijanja) plovio je pre zadnjeg vadjenja iz vode.
Na njemu postoje ostecenja onog sloja koji je nanesen preko vlakana i laka ako ne gresim gita (na pojedinim delovima debljjine i par milimetara) i naravno boje. Nakon pranja pod pritiskom te pukotine su se lepo otvorile i isprana je prljavstina (nazire se smola i vlakna). Na slikama to ovako izgleda

ili isto to uvelicano

odnosno kao ovo

ili ovo

Kobilica (ako se to tako zove :) ) izgleda ovako (malo se nazire smola i vlakna)

Rub sa koga sam skinuo zastitinu gumu (nekako je najtrosniji na jednom mestu se malo uvio kad smo podigli na stranu zbog pranja) izgleda ovako

Postoji i par ostecenja dimenzija par kvadratnih santimetara kao sto je ovo (vivi se smola i vlakna)

Unutrasnjost po kojoj se gazi je takodje malo ispucala, zakacicu slike. (kad prevrnem camac :) )


« Poslednja izmena: 28, 09, 2009, 13:07:21 posle podne gorstak »
Nesto sam dobro. Ne znam sta mi je?

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Popravka Super Shark poliester camca
« Odgovor #1 poslato: 28, 09, 2009, 13:28:08 posle podne »