Ma druze nemoj da te hvata paranoja. Potpuno je normalno da gelcoat ispuca, mehanicka naprezanja, temperaturne diletacije, sam kvalitet izrade...
Sto se tice tih greda i rebara i medjusloju, ako ih ima ja se ne bi time puno opterecivao. Taj bi camac i da nista ne radis na njemu sigurno bez prolema mogao da koristis narednih 10 godina. Ako pod dok gazis po njemu ne radi, ja to nista ne bih dirao, a i da jeste ja se ne bih sa tim zezao na teko malom camcu. Poliester ti je u dobrom stanju ispod zvezdastih prskotina, ne verujem da je vlaga igde probila toliko da grede istrule.
Po slikama ne bih rekao da koriscen antialgin, ali ako jeste moras obavezno da ga skines. Ja ovo za aceton i antialgin nisam znao kad je trebalo, vec sam otkrio uz put, kad navlazis krpu acetonom i predjes preko antialgina, aceton ga razjeda i ostaje na krpi.
Kad zavrsis krpljenje idi prvo hempelovim epoksi prajmerom (to je farba na bazi epoksija, nije smola), pa preko toga antialgin ili poliurtean i uzivaj.
Bitna stvar na koju treba da obratis paznju je zrcalna daska (krmena daska na koju se kaci motor). Ona zna da istruli i to moze da bude opasno. E sad, ja ne znam kako da to proveris. Pusti poruku Saletu (SaleNB), mozda on ima iskustva sa tim, odgovorice ti sigurno. Cudi me da nije usao u pricu u ovoj temi. Mozda je jos nije video.
Zorane, sta ti znas o sanaciji zrcala?