Ovo što je Marko napisao je svakako najbolje rešenje, ali ako ipak ostaneš pri ovoj lađi, evo ti moj savet: Vrlo jednostavno se može izračunati zapremina tih cevi (blistera) koje ti spominješ, a to je u tvom slučaju ako mi je računica ispravna negde oko 200 l po komadu, što znači da bi praktično na svaki bok brodice stavio po jedno bure od 200 l. E sad treba proceniti šta bi ta zapremina pomogla oko ljuljanja. Lično smatram da balasti mogu da ublaže problem, ali ga efikasno neće rešiti. Ideja oko postavljanja blistera koje si pomenuo jeste najkvalitetnije moguće rešenje, jedino je pitanje njihove zapremine. Imam primer iz svoje okoline gde je isti ovaj problem rešen 100% sa ugradnjom blistera. Radi se o starinskom brodiću mog drugara koji je takođe bio prilično netabilan i pored svojih zavidnih 13 tona težine, na kojem je problem rešen jednom za svagda tek posle ugradnje pozamašnih blistera. Njemu je ta dorada urađena u brodogradilištu na suvom, i to su naravno blisteri od lima zapremine ako se ne varam od oko 700 l po komadu, stim što je to brod od kao što rekoh 13 tona, dužine 13.5m. Ono što je još jedna prednost blistera u odnosu na balast je što nemaš dodatni (i potpuno nepotreban) teret koji motor treba da gura, i samim tim ti se to u nekoj meri odražava i na potrošnju goriva.