Зашто би био проблем да се испостави неки рачун?
Нико не одређује вредност дораде и оплемењивања (постоји само проценат, степен оплемењивања, који се некад узима у обзир али то је више од значаја да ли се производ после оплемењивања и дораде може сматрати производом произведеним у Србији или не, што овде није битно).
По мени, то је чист, законски пут.
Све остало може да се претвори у ризик који може да изазове низ проблема.
Има још нешто, о чему детаље тек треба да сазнам тако да ово што ћу сад написати треба узети с резервом.
Уколико власник пловила има пријављен боравак у Србији и иностранству (као неки наши гастарбајтери) и поседује пловило које је регистровано у иностранству, може да га унесе у Србију и да га користи извесно време а да га затим изнесе из Србије. Потребно је неко пријављивање при уласку и изласку али, као што рекох, не знам детаље са сигурношћу па ово треба проверити.