Malo sam kasno primetio temu koja je i meni zanimljiva pošto sam i ja već nekoliko godina ponosni vlasnik pomenutog DMB-a, pa bih stoga, ako to još sada nekoga uopšte zanima izneo neka svoja iskustva. Što se tice goriva, nikad nisam sipao ništa drugo osim eurodizela bez ikakvih aditiva. Predfilter-misaona imenica. Nisam ni pomišljao da ga stavim pored fabrikog, ali je sigurno da škoditi neće. Filter vazduha je rešen na jedan unikatan nacin, tako što ga i nemam. U stvari postoji kutija filtera (pravljena po uzoru na fićin) ali bez filtera u toj kutiji (svojevremeno sam tako kupio brod). Da bih smanjio usisnu buku, na usisnu cev filter kutije sam navukao debelo gumeno crevo dugacko oko 1,5 m, i na taj nacin usis izveo iz motornog prostora, pa sad motor usisava vazduh iz komore ispod sedišta na terasi broda. Osim što sam ga utišao, spasio sam ga i od usisavanja vrelog vazduha iz motornog prostora. Lokalni majstor mi je rekao da ne brinem zbog nedostatka fitera, pocim na vodi ionako nema prašine, a pogotovo je nema u komori ispod sedišta. Motor me inace savrseno sluzi, i barem za sada imam maksimalno pozitivno misljenje o ovom malom dizelasu. Ono što još drugi nisu napisali je da što se anlasera tice, to je levookretni koji izgleda isto kao Yugov, ali ne odgovara pošto kao što rekoh okreće u suprotnom smeru. Imao sam veliki problem kada mi je crko pa nisam mogao nigde da nabavim drugi, dok nisam saznao da odgovara od Renoa 4 TL, pošto on ima taj smer okretanja. Problem je jedino što Renoov anlaser ima drugaciju prednju deknu pa se ona mora prebaciti sa originalnog anlasera. Mene bi eventualno zanimalo kakav filter vode imaš kod usisa (u bunaru), jer ja imam obican limeni sa rupama od 4mm, i relativno cesto mi se zacepljava, pogotovo kad Tisom pluta socivica.