Motor delujue neverovatno dobro na oko. Menjan je naravno i MPI ti je osetljiv na gorivo tako da u Tehnonautiku kod Buse ili vec negde i uzmi predfilter sa odgovarajucim protokom i separatorom. Imao sam dva takva na Regalu 2860 commodore. Proveri kolektore da nisu truli=ali nema sanse jer motor izgleda zacudjujuce dobro.
Impeler ODMAH zameni ma u kakvom je stanju na oko jer je krt i otpasce mu neko perajce i oticice u motor i praviti ti cudo dok ga ne pronadjes. Ulje se godinama ukiseli i izgubi viskozitet (ne providnost)-menjaj ga, menjas filtere naravno i prvo gorivo uzmi kanticu benzina sa aditivom za ciscenje dizni i upali ga na nju, a ne rezervoar. Mozes ocistiti dizne i ultrazvukom ali obelezi gde je koja stajala pa na isto mesto vrati.Rezervoar isperi, osusi /osetljivi su na vodu i lose gorivo jezivo. Kada palis sacekaj da signalni zvuk odradi svoje, pa tek onda verglaj-da ti ne pregori dioda na kompu motora i da motor dobije od pumpe gorivo koje mu je uz sve i smanjenje hladnog starta i habanja u prazno...Svecice menjaj obavezno za najkvalitetnije *ne Mercruiser, Volvo da te deru) nego NGK pa na gore, sve zameni imas ih samo 6 nije mnogo . WD40 oko razvodne kape i kontakta mozes sam.
Remenje proveri, nategnes prstom kontra na unutra i ne sme da ima sitne poprecne pukotine.
Eto malo saveta
pitaj za dalje.
Savet dva tije da nadjes pouzdanog majstora
Z noga proveri ulje da li je belicasto *primalo vodu, a onda ako nije belicasto/ zameni ga jer ne pusta vodu z pogon , mazetnu obavezno zameni jer je i ona krta i ukocena i prvo trimovanje ce ili puci ili spasti. Proveri lager-cuje se kada ode...
Sajla komande takodje. Cimaj malo u marini, oko marine, vidi da li koci iz prelaska u napred/nazad u neutral...
To ti je osnovno