Autor Tema: Fountaine Pajot Mahe 36  (Pročitano 3159 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Fountaine Pajot Mahe 36
« poslato: 27, 09, 2009, 17:40:30 posle podne »
Mahe 36 postao je najuspešniji model u istoriji Fountaine Pajota. Projektovan kako bi za novu klijentelu bio pristupačan zbog razumne cene a istovremeno posedujći sve konstrukcijske kvalitete prestižnog imena, Mahe 36 se ističe karakteristikama kakve se očekuju na jahti većih dimenzija. Novi Mahe 36 definišu tri karakteristike: vrlo isplativ brod u smislu njegove veličine, izutetno udobnog i ergonomičnog dizajna, i centralizovanog upravljanja sa vrhunskim maritimnim karakteristikama.
Njegov inovativno dizajniran eksterijer nudi velike prostore i stilove: zaštićeni otvoreni kokpit i salon; slobodu kretanja palubom, po kokpitu ili ispod palube,  komfor pri jedrenju sa kormilarnicom gde su sve komande na jednom mestu. Otvoreni tlocrt između kokpita i salona omogućuje vrlo lako kretanje i stvara povećan osećaj prostora i svetla. Katamaran se nudi u dve verzije za različite nautičke namjene:
3 kabine: jedan je trup rezervisan za vlasničku kabinu sa ličnim toaletnim prostorom. Drugi trup ima dve dvokrevetne kabine, svaka sa celokupnim komforom potrebnim za opuštajuće krstarenje.
2 kabine: svaki trup ima jednu kabinu s pripadnim toaletima i tuš kabinama.

Foto: Fountaine Pajot

Price/Cena $429,000


DPS     11 m
Širina / Beam    5,9 m
Gaz / Draught    1,1 m
Deplasman / Displacement    5000 kg
Spremnik goriva / Fuel capacity    200, l
Spremnik vode / Water capacity    270 l
Broj ležajeva / Berths    6
Kabine / Cabins    3
Glavno jedro / Mainsail    47 m2
Genova / Genoa    30 m2
Motor / Motor    2x20 KS (HP)


Van mreže Vladimir

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 35
  • Pol: Muškarac
    • http://www.navcharter.com/
Odg: Fountaine Pajot Mahe 36
« Odgovor #1 poslato: 28, 12, 2009, 13:38:36 posle podne »
Pozitivno sto volis katamarane  mislim da su odlicni.
Radim kao skipper na njima vec deset godina.
Moram da idem pa cemo se cuti jos