Ne vidim ni jedan razlog da uzmes dve honde za svoj čamac... čisto bacanje para
Treba ti jedan motor kao glavni i neki mali (pa i T4) kao pomoćni
ja imam 25 High Trust na brodu od 5t i nikada nisam kačio pomoćni
dve Honde kad se saberu su 40ks i samo bi plaćao skuplju registraciju a nikakvog smisla nema da ih voziš na jakom gasu jer bi značajno povećao potrošnju a brzinu minimalno...ako ih voziš na malom gasu opet bi potrošnja bila veća nego da voziš jedan motor na optimalnom gasu u srazmeri brzine i potrošnje...
Delim mišljenje, a što se tiče cene, i da izađe isto kao dve Honde a siguran sam da neće, isplatiće se kroz manju potrošnju, jeftinije održavanje, nižu registraciju itd...
To je ljudi 2 tone, nije to neka težina, ja sa dvotaktnom Yamahom 20hp autolube guram 1.6t teško plovilo, a rezerve imam više nego dovoljno. Uzvodno idem oko 8kmh i gura ga na 2600rpm, nizvodno na 2300rpm.Jeste razlika u tome što je moj Albin deplasmanac a Windy gliser, ali to nije toliko izraženo jer pričamo o malim brzinama, do 10kmh na stajaćoj vodi.
Treba čuti direktna i lična iskustva, kao što je Budens-ovo. Sve ostalo je nagađanje, a mislim da nije baš fer da tako savetujemo čoveka.
Pre svega mislim da niko od nas(aktivnih u temi) nije imao plovilo te težine i koristio isključivo sa dva motora... Zato bar možemo da mu pomognemo sa našim iskustvima. Ja sam izneo svoje.