Autor Tema: Windy 24 DC 79. Godiste  (Pročitano 39272 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #30 poslato: 03, 10, 2019, 14:29:28 posle podne »
Pa to je već realnije, od 8 do 10 u uzvodnoj plovidbi je ogromna razlika.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #31 poslato: 03, 10, 2019, 14:34:55 posle podne »
Kao prvo to su plovila konstruisana za unutrasnje motore prilicno velike snage. Onda posto je to skupo za odrzavanje i eksplataciju oni se vade i stavljaju Vb motori. Tu odmah dolazi do remecenja svih mogucih proracuna ali hajde ko ga sisa moze nekako i tako. E sada jos da motor stoji po strani a ne po sredini to je jos jedno udaljavanje od onogo sto je bilo zamisljeno sa plovilom. Sta je problem da se napravi centralni nosac i barem to ispostuje? Levi i desni se ostavi za pomocni motor koji sve jedno bi morao da imas. Druga opcija bi mi bila da zadrzim koncepciju sa dva motora iste snage pa nek ide zivot, tipa dve kom od  10ks ili 15ks. Dva motora su ozbiljan dobitak po meni posebno bezbednosni.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #32 poslato: 03, 10, 2019, 14:50:06 posle podne »
Zato i kažem, samo sam probao sa punim gasom, i može da tera 12 km uz Dunav, ali nisam lud da teram stalno pod punim gasom, ode rezervoar čas posla, a i opterećujem motor, ako hoću malo brže teram 10,  ako baš uživam, a volim da uživam,  nigde na reci ne žurim, onda 8 km,  uz mali gas malu potrošnju.

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #33 poslato: 03, 10, 2019, 14:55:55 posle podne »
Moja poenta je da ovako nešto stiže do Srbije za 6000e , i ni po čemu nije ni slično gliseru sa vanbrodskim motorom...
Za iste novce što praviti budževinu...
Jes da ga treba malo picnuti, da je taj gliser sa nekim motorom 4000e pa ok, ali za istu cenu što budžiti ja ne mogu da razumem...

https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1460659168-waterland-700-gedateerd-maar-helemaal-origineel.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=VIP

Van mreže vepar

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 827
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: SREU Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #34 poslato: 03, 10, 2019, 18:04:36 posle podne »
Motor sa strane nikada nisam video ni na jednom plovilu! Siguran sam da ima razlog zasto  tamburanje pa pobugu dokle budzevine i grunfovanje! Molim vas ne ubedjujte coveka u takve gluposti... mene je nervirala cetvorka kada nije bas na sredini na camcu a kamoli glavni motor na brodu?!
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže vepar

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 827
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: SREU Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #35 poslato: 03, 10, 2019, 18:08:03 posle podne »
Ovih 10 kmh uzvodno necu ni da komentarisem... Jeste da je u BGD Dunav sporiji nego u NS ali ne toliko. Izgleda da Beogradjani drugacije mere brzinu od nas... il mozda mere u nekom rukavcu...
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #36 poslato: 03, 10, 2019, 18:28:33 posle podne »
Meni stvarno nije ni u jednom momentu namera da nagovaram bilo koga da deli moje mišljenje, ali me iskreno zanima rezon zašto budžiti i praviti nešto što nikad neće imate ni približne karakteristike, kada se za iste novce može uzeti fabričko i da valja?

Da je tako bolje, na sve deplasmanske brodove bi stavljali gliserska korita. Plovi to, može se uživati na tome (Mileta nam je najbolji primer da je takvo plovilo upotrebljivo), ali bih to razumeo da je u pitanju velika razlika u ceni što u ovom slučaju nije.

Van mreže vepar

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 827
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: SREU Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #37 poslato: 03, 10, 2019, 18:30:56 posle podne »
Moja poenta je da ovako nešto stiže do Srbije za 6000e , i ni po čemu nije ni slično gliseru sa vanbrodskim motorom...
Za iste novce što praviti budževinu...
Jes da ga treba malo picnuti, da je taj gliser sa nekim motorom 4000e pa ok, ali za istu cenu što budžiti ja ne mogu da razumem...

https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1460659168-waterland-700-gedateerd-maar-helemaal-origineel.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=VIP

Meni su potpuno ne upotrebljivi brodovi bez tvrdog krova nazad...
A ovaj ima izmedju 30 i 40 godina i nikada nije farban  kuku 7645218764198
Ima tu ohoho ulaganja...
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže flashnbgd

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 141
  • www.mojaladja.com
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #38 poslato: 03, 10, 2019, 18:50:52 posle podne »
Pre sveg coveku je ovo prvo ozbiljnije plovilo i iz nekog razloga njemu se ovo svidja i verovatno ima svoju pricu kupovine ovoga, svi mi kada smo kupovali prvo plovilo retko ko je slusao nesto sem svog srca, generalno windy 24 je jako kvalitetno plovilo i na ceni je moze se pogledati na sajtovima u nl ili ch i ako je u pristojom stanju gore kostaju min 7000e+ troskovi, a pre svega ukusi su različiti govorila je macka lizajuci svoju zadnjicu. :) :)

Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka


Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #39 poslato: 03, 10, 2019, 19:19:54 posle podne »
Ja sam se pred kupovinu prvog plovila raspitivao godinu dana da vidim šta mi to treba, tražio, kupio, vrlo brzo prodao i kupio Marissu.
Sve je to jasno, kao i da je windy kvalitetno plovilo, ali u fabričkoj varijanti...

Što sam mislio već sam rekao, nema svrhe ponavljati se...

Van mreže flashnbgd

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 141
  • www.mojaladja.com
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #40 poslato: 03, 10, 2019, 19:24:29 posle podne »
Sve to stoji ali lepota sveta je sto smo svi različiti

Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka


Van mreže Djomla92

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 52
  • Pol: Muškarac
    • Windy 24
  • Brod tip: Windy 24
  • Marina: Marina Vidra
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #41 poslato: 03, 10, 2019, 19:40:01 posle podne »
Koliko sam uspeo da istrazim do sad, daleko bi me vise kostalo da imam stari fabricki, unutrasnji motor (sto u troskovima odrzavanja, servisiranja, popravki, sto u potrosnji), nego noviji vanbrodski. Jasno je da performanse nece biti iste, daleko od toga, ali ja ne zahtevam bog zna kakve plovne karakteristike. 90 posto vremena sam na Savi, ne na Dunavu.
Moja plovidba se zasniva na tome da povedem drustvo i devojke, ponesemo puno piva, i lagano plovimo uz povremeno pristajanje na splavove na Savi. Bitno mi je da na camcu ima prostora za sve, da je vecim delom otvoren, i da moze pristojno da plovi.
Trenutno imam nelt 506 sa yamahom 9.9, ali eto, hteo bih nesto malo ozbiljnije.
Imacu prilike da isprobam kako ovaj camac ide sa 20ks, i znacu da li mi odgovara kako plovi. Ovde naizgled nema gotovo nikakvih ulaganja, vidi se da je renoviran, samo da naravno to sve vidim izbliza.
Sto se cene tice, ako mogu da ga uzmem za 3500-3600, mislim da je sasvim ok
Uz to vanbrodska honda ili yamaha 4T 20ks, mala potrosnja, pouzdan motor, tih rad, jeftino odrzavanje.

Van mreže dell_mare

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 193
  • Pol: Muškarac
    • Ukleti Holanđanin
  • Brod tip: Ten Broeke 780 AK
  • Marina: Stara Centrala Dorćol
  • Veličina: 8 m
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #42 poslato: 03, 10, 2019, 19:52:34 posle podne »
Koliko sam uspeo da istrazim do sad, daleko bi me vise kostalo da imam stari fabricki, unutrasnji motor (sto u troskovima odrzavanja, servisiranja, popravki, sto u potrosnji), nego noviji vanbrodski.

Ne znam gde si to istraživao. Stari brodski koji je održavan, obično je radna drtina koju možeš da akaš i u odnosu na broj radnih sati ima manje posla oko njega neko oko vanbrodskog. Brodski uglavnom manje troše no to zavisi o konjaži, težini i dizajnu plovila, elisi itd. Redovno ga možeš servisirati i sam (ulje u motoru, ulje u kopči, filteri ..). Servisirati ga mogu i majstori za automobile ako ne mora da se vadi dok je za vanbrodski mnogo uži krug majstora. Ovo pričam kao vlasnik brodskog motora iz šezedest i neke i bivši vlasnik vanbrodskog iz devedeset i neke. Ribama se možda neće svideti masne ruke kapetana a0335 al ležernost plovidbe hoće.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #43 poslato: 03, 10, 2019, 20:16:59 posle podne »
To jeste tako, ali u slucaju ovog konkretnog Windy-a 24, to je gliser koji je u sebi imao motor od preko 200 konja i Z nogu. Ni jedno ni drugo nije za prosecnog nauticara kod nas. Da se on proizvodio sa nekim brodskim dizel motorom do 50hp, sa osovinskim vodom i listom kormila, to bi vec bila druga prica. Ovako, mislim da je mnogo pametnije imati jedan vanbrodski od 20hp(na sredini kao konacno resenje), kad je vec plovidba orjentisana na lokal, 10km gore/dole. Kad pogledas, pa samo Z noga ima i svoje ulje i svoj mehanizam i zna biti nezgodna za odrzavanje, jer za svaku intervenciju, brod mora napolje.

Ono sto smo pominjali za jedan motor sa strane, odnosilo se na to da proba, da vidi sta moze da ocekuje od samo jednog motora, i da eventualno pretera brod na svoju marinu tako. Kao konacno resenje, svakako predlazem da se vanbrodski motor stavi na sredinu.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2072
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: Windy 24 DC 79. Godiste
« Odgovor #44 poslato: 03, 10, 2019, 20:31:27 posle podne »
Наравно да је бродски мотор одлична варијанта, још ако је дизел или бензинац мање снаге, али само ако се ради о депласманцу. Када је реч о глисерском кориту, још ако је мало већих димензија као овај предметни  Windy 24 DC, и још ако је старости 30 - 40 година па у себи има стару варијанту бензинског мотора велике снаге 150 - 200 кс, који троши гориво ко ђаво, а буку да и не спомињем, онда је најисплативије решење ванбродски четворотактни мотор (или веће снаге за глисирање или мале снаге за мирну и лагану пловидбу). Наравно најбоље решење је куповина савременијег глисера за уживање у глисирању или опремљеног депласманца са одговарајућим мотором (бродским или ванбродским) за лагану пловидбу.  Е сад колики је губер......