Evo da i ja koju kažem,ploviti rekom i uživati pri plovidbi je neprocenjivo samim tim ne sme čovek da dozvoli da mu bilo šta poremeti taj dragoceni osećaj uživanja, pomoćni motor je obavezna stvar samo onaj koji nije bio u situaciji da u pogrešno vreme se nesto nepredvidivo desi ima drugačije mišljenje , imao sam jednu sezonu Tomos 4 koji mi je jedva završavao posao po lepom vremenu (da se Pomeri sa plovnog puta ili u nekoj drugoj situaciji i ponekad sam koristio da pristajem uz obalu na nepoznatim lokacijama posto imam brodski motor i i elisa mi je duboko u vodi da je ne bi oštetio )predlažem ti sve motore od 4-8 sem tomosa jer on nema 4 konja ja sam kupio 8 konja 2t ali mozda ona yamha 5 koja ima rezervoar na sebi možda bi bila najoptimalnija da ima snage a da ne optereti previše zrcalo i da možeš da je lako sklonis u bukere koje imaš jer suizvadjeni njegovi brodski motori mada taj windy može da okazi i motor od 200 konja bez ojačana, i predlažem da to bude motor 2 takta jer je jeftiniji i lakši i povoljnije održavanje.Zapamti koliko god bio pouzdan glavni motor može stati iz 100 razloga to se neće desiti svaki dan ali jednom hoće kada će to biti to nikad ne znaš, zato kada si vec uložio u tako lep čamac par stotina evra neće te osiromasiti.
Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka