Autor Tema: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu  (Pročitano 22518 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #45 poslato: 14, 10, 2019, 16:58:13 posle podne »
Ukoliko mu nije pozlilo,bio pijan ili trezan on je zreo za Lazu ( ne mislim na prethonika u temi).
Taj camac je od sperploce, plastificirane doduse, ostale bi samo cackalice od njega da ga je samo dodirnuo ovaj veliki sastav.
Bio sam na njemu i video sam taj camac nekoliko meseci pre prodaje, imao je ostecenja na trupu kao da je od kartona , i to tamo gde bi metalni od 3mm imao sam ogrebotine.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže dell_mare

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 193
  • Pol: Muškarac
    • Ukleti Holanđanin
  • Brod tip: Ten Broeke 780 AK
  • Marina: Stara Centrala Dorćol
  • Veličina: 8 m
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #46 poslato: 15, 10, 2019, 09:44:44 pre podne »
Nije uključio četiri migavca  sajkaca

Van mreže Bećar

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #47 poslato: 24, 04, 2020, 07:47:34 pre podne »
SOLIDARNOST NA REKAMA, LAĐARSKI KODEKS ZA PRIMER

Dana 22.04.2020. u popodnevnim časovima na 17 km reke Save, kod Ostružnice, došlo je do prevrtanje male jedrilice od 5 metara. Posada broda David, videvši čoveka kako sedi na prevrnutoj jedrilici je momentalno pristupila manevru spašavanja. Brzom reakcijom zapovednika i posade brod David, koji je 110 metara dužine, je pritekao u pomoć jedrilici i uz pomoć brodske opreme i  stručnog manevra jedrilica je ponovo zaplovila.

Primer solidarnosti na rekama koji bi svi učesnici trebali da poštuju kao lađarski kodeks ponašanja na vodi.

Upravni odbor UPLS


http://udruzenjeladjara.com/blog/2020/04/23/solidarnost-na-rekama-ladjarski-kodeks-za-primer/

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #48 poslato: 24, 04, 2020, 07:55:15 pre podne »
Svaka čast, pravi primer su dali!  thumbup thumbup thumbup

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #49 poslato: 24, 04, 2020, 08:18:17 pre podne »
Bravo za ladjare !!!

Van mreže flashnbgd

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 141
  • www.mojaladja.com
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #50 poslato: 24, 04, 2020, 09:25:00 pre podne »
Svaka čast

Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka


Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #51 poslato: 24, 04, 2020, 09:46:04 pre podne »
Hmm solidarnost..

Pa ja bih ga kaznio zatvorom ako ne bi pomogao. Nije mu se probusila guma na putu..

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #52 poslato: 24, 04, 2020, 12:18:15 posle podne »
Ne razumem se baš u temu, ali zar jedrilice nisu poznate po tome da se teško prevrću?

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #53 poslato: 24, 04, 2020, 13:08:03 posle podne »
Тешко се преврћу али се преврћу.
Слушао сам, довољна је изненадна промена у правцу или снази ветра, при маневру, или тренутак несмотрености, понекад и недовољна вештина једриличара и ето белаја.
Срећа је да се ово десило по лепом, ведром дану и да је посада барже благовремено видела шта се десило па је имала времена да своје кретање прилагоди. А то што су професионалци још и помогли једриличару, то је за посебну похвалу.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #54 poslato: 24, 04, 2020, 13:36:05 posle podne »
Ozbiljna jedrilica kad se prevrne se uvek vrati u prvobitan polozaj za razliku od visetrupaca i klasicnih korita, ova je imala sigurno uvucenu kobilicu al vec ce se javiti neki jedrilicar da pojasni.

Van mreže JazzyMC

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 43
  • www.mojaladja.com
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #55 poslato: 24, 04, 2020, 19:20:04 posle podne »
Vrh jarbola se zabio u mulj. Dubina na tom mestu je oko 5m pa je jarbol ostao zaglavljen. Tako je pisalo u nekim od novina


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže vepar

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 827
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: SREU Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #56 poslato: 25, 04, 2020, 00:15:34 pre podne »
Ma jel ste vi videli fotografiju te "jedrilice"?  To je camac sklepan od sperke sa dva pera od po pola metra na koritu... Nije mi jasno kako to uopste jedri...
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #57 poslato: 27, 04, 2020, 12:35:39 posle podne »
То је једрилица типа Ласер и једри одлично , него га је удар рефула окренуо . То се дешава често када се једри при мало јачим ударима ветра који мења смер , вероватно је био исцрпљен да је врати сам , види се да је наставио да једри  даље .

Van mreže Bećar

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #58 poslato: 19, 05, 2020, 08:42:23 pre podne »
POTONUĆE LEDOLOMCA ČAKOR U NOVOM SADU 18.05.2020.

Udruženje lađara već više od četiri godine upozorava na potencijalnu opasnost po bezbednost plovidbe od napuštenih brodova. Posebno upozoravamo na probleme u Novom Sadu od plovnih objekata namerno uništene firme Heroj Pinki.

Nekada ponos Srbije i čuvari države od leda, namerno uništeni i napušteni ledolomci Čakor i Vučevo, trunu na novosadskom keju ispred nekadašnje zgrade bivšeg vojvođanskog giganta u hidro transportu. Nakon sumnjive privatizacije u kojoj je uništeno četiri najjače firme za hidrogradnju i hidrotransport u Srbiji, ledolomci, koji su bili u većinskom vlasništvu pokrajine, prešli su u privatne ruke, iako su od STRATEŠKOG značaja za bezbednost zemlje u slučaju ledostaja i kretanja leda.

Državni predstavnici su naša dosadašnja pisanja o neophodnosti posedovanja ledolomaca uglavnom koristili za politička nadmudrivanja i raspisivanje nenormalnih tendera za izgradnju novih brodova, iako bi postojeći, sa relativno malim ulaganjima, postali savršeno operativni i izuzetno atraktivni u funkcionalnom i istorijskom kontekstu. Želimo da podsetimo javnost da su pri ledostaju od pre tri godine bili uključeni (i debelo plaćeni) mađarski ledolomci, koji su “blizanci” i po trupu i po godinama gradnje kao i naši “Čakor” i “Vučevo”.

Kako su brodovi u privatnom vlasništvu mi smo, kao Udruženje, više puta tražili od nadležne inspekcije i predstavnika vlasti u Novom Sadu uklanjanje ovih napuštenih brodova na bezbedno mesto uz obavezan nadzor.

Kao što se može videti to nikad nije učenjeno i nakon svih ovih godina javašluka došlo je do neminovnog potonuća broda. čini se da su, nakon svega,  kod nas sumnjivi biznismeni i interesi pojedinaca IPAK jači od Države i Sistema.

Ovo je u poslednjih godinu dana SEDMO potonuće brodova i plovidbenih postrojenja u Srbiji, po čemu smo definitivno na prvom mestu u Evropi, a verovatno i u svetu. Po ovome se vidi da sistem inspekcije plovidbe, nadzora, registracije brodova i kompletne infrastrukture brodarstva u Srbiji jednostavno ne radi.

Postavljamo pitanje nadležnima da li će se shodno ukazivanju na najavljene opasnosti od ljudi iz struke, ikad reagovati ili će službe koje treba da rade za državu i građane i dalje čuvati interese sumnjivih biznismena i pojedinaca.

Izražavamo najdublju osudu nad nečinjenjem ničega.

Upravni odbor UPLS.


https://udruzenjeladjara.com/blog/2020/05/18/potonuce-ledolomca-cakor-u-novom-sadu-18-05-2020/

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: UPLS Udruženje profesionalnih lađara - Objave na sajtu
« Odgovor #59 poslato: 19, 05, 2020, 11:36:40 pre podne »
Koja greota,