Sportska duša 51-ice sa otvorenom krmom u mnogome se razlikuje od komfornijih modela sa središnjim kokpitom i palubnom kormilarnicom. Iako dužinom preko svega nadmašuje CC i DH za 30 centimetara, sa vodenom linijom zaostaje za njima za 20. Ali zato je lakša za 1/4 težine, a uveliko nadmašuje i u kvadraturi jedara, što se uostalom i očekuje od regatnog krstaša. Nautičari koji sa 51 S misle ozbiljno izlaziti na megdane regatnih polja, mogu naručiti model još boljih performansi komu je težina smanjena za jednu tonu upotrebom epoksidnih smola, ugradnjom karbonskog jarbola i buma. Palubna oprema (Harken, Lewmar i Solimar) vrhunske je izrade sa varijantom od jednog ili dva kormilarska kola. Karakteristike koje potenciraju regatni profil 51 Sport su veliko demontažno krmeno spremište (korisno kod krstarenja, a redukuje težinu krme u regatama), te 9/10-inski jarbol s tri . Jednostavna unutrašnjost (drvo od američke trešnje) služi svrsi ali bitno zaostaje za već viđenim u dva pre spomenuta modela, ali za sportskog regataša to nije nikakva bitna zamerka, jer komfor je i dalje na nivou kategorije. Isporučuje se sa tri ili četiri kabine uz dva toaletna prostora.
Dužina trupa / Hull lenght 15,1 m
Dužina vodene linije / Lenght on waterline 12,5 m
Širina / Beam 4,7 m
Gaz / Draught 2,7 m
Balast / Ballast 4000 kg
Deplasman / Displacement 10000 kg
Tank goriva / Fuel capacity 300 l
Tank vode / Water capacity 500 l
Broj ležaja / Berths 6/8
Kabine / Cabins 3/4
Površina jedara / Sail area 145 m2
Glavno jedro / Mainsail 76 m2
Genova / Genoa 69 m2
Spinaker / Spinnaker 172 m2
Motor / Motor 72 KS (HP)
Builder / Proizvođač
COMAR YAHTS (IT)
Price / Cena
381.000 EUR