Autor Tema: Најзад лађа  (Pročitano 11973 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže calypso2

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 393
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Најзад лађа
« Odgovor #45 poslato: 03, 09, 2019, 07:15:38 pre podne »
Znas sta kazu nauticari kada se plovi sa spustenim bokobranima...Kao da setas ulicom a "jajca" se slobodno njišu...
Podiži to, da i lepota broda dodje do izražaja  114
Ps. Mene je prvog uvek mrzelo da podižem bokobrane  oops
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Најзад лађа
« Odgovor #46 poslato: 03, 09, 2019, 08:03:20 pre podne »
Ja sam siguran da to u životu nisam uradio  114

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2072
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: Најзад лађа
« Odgovor #47 poslato: 03, 09, 2019, 08:25:31 pre podne »
Хвала Страјо на окаченим сликама Мантре.  Није да се стидим него пловидба од сат времена и није нешто за објављивање. А слике и онако не умем да качим (оно смањивање резолуције), е ту ускачу другари, као тиу овом случају. Неки основни утисци о Мантри су да је заиста као разарач, чврста, масивна, веома стабилна, таласе не осећа (видећемо кад буду знатно већи). Пре неколико дана (мислим да је била среда), кошава је била знатно јача и правила је поприличне таласе, Мантра је исте секла без проблема уз лагано пропињање кад натрчи на баш висок талас.  Због ветра, таласа, а мислим највише због мог неискуства, у неколико наврата ми је Мантра бежала са курса, па сам морао да добрано коригујем правац кормилом. Није да сам ишао у цик-цак, али је било неколико корекција. Мотор је углавном радио на 2200-2400 обртаја где је узводна брзина била око 7 км/сат, а низводна са истим бројем обртаја између 11 и 12 км/сат(вредности измерене уређајима са Мантре). Потрошња горива при овим вредностима, а према Бусином искуству, између 2,5 и 3 литра горива по сату. Како се ради о мотору од 40 кс, више него задовољавајуће.  Кад су ови несретни бокобрани у питању бићу искрен, нисам ни размишљао о њима, али прихватам критику и следећи пут ће бити подигнути. Разумем и није ми тешко.  114