Хвала Страјо на окаченим сликама Мантре. Није да се стидим него пловидба од сат времена и није нешто за објављивање. А слике и онако не умем да качим (оно смањивање резолуције), е ту ускачу другари, као тиу овом случају. Неки основни утисци о Мантри су да је заиста као разарач, чврста, масивна, веома стабилна, таласе не осећа (видећемо кад буду знатно већи). Пре неколико дана (мислим да је била среда), кошава је била знатно јача и правила је поприличне таласе, Мантра је исте секла без проблема уз лагано пропињање кад натрчи на баш висок талас. Због ветра, таласа, а мислим највише због мог неискуства, у неколико наврата ми је Мантра бежала са курса, па сам морао да добрано коригујем правац кормилом. Није да сам ишао у цик-цак, али је било неколико корекција. Мотор је углавном радио на 2200-2400 обртаја где је узводна брзина била око 7 км/сат, а низводна са истим бројем обртаја између 11 и 12 км/сат(вредности измерене уређајима са Мантре). Потрошња горива при овим вредностима, а према Бусином искуству, између 2,5 и 3 литра горива по сату. Како се ради о мотору од 40 кс, више него задовољавајуће. Кад су ови несретни бокобрани у питању бићу искрен, нисам ни размишљао о њима, али прихватам критику и следећи пут ће бити подигнути. Разумем и није ми тешко.