E, ovako treba... > Brodski motori

Impeler

<< < (2/11) > >>

Misha D:
Оно, може се искључити погон код страдања импелера брзо и релативно безбедно ако се плови по лепом времену. Али обично два зла иду заједно па се то деси по ветру или када вам се приближава веће пловило.
Постоји сидро да би се остало на довољној дубини и избегло насукавање али већина ел.винчева ради, због велике снаге и потрошње, само када ради и мотор. Отпуштати сидро и ланац мануелно није брзо, а неко то никада није радио или у паници не може да нађе полугу за мануелно руковање винчом.

Amigos:
Impeler kada mu dodje kraj pocinje da se raspada na manje komade koji po nekad zavrse u kanalima u bloku motora ili glavi, gde blokira pravilno hladjenje i nema drugog resenja nego bespotrebno i skupo otvaranje kompletnog motora.
Pri zameni impelera takodje treba obratiti paznju na solju i plocu impelera koji uglavnom budu osteceni i pumpa ne postize pravilan pritisak.

Zamenu treba da radi neko ko se razume u tematiku, jer sam cesto vidjao da ljudi jednostavno preseku-polome saltalicu jer ne znaju kako se razdvaja ili ne ubodu cevcicu za hladjenje ili ostave komade starog impelera u pumpi zbog ustede od 30e.     

Misha D:
Da do gašenja novog vanbrodskog motora moze doći na sredini Dunava zbog banalnog slučaja setih se našeg kolege Mossija iz Apatina (nekada najaktivniji član, sada se nesto ulenjio) i njegovog učešća na "čuvenoj" regati Moja ladja 2009.
(http://www.plovidba.info/forum/dogovori-za-druzenja-i-regate/regata-'mojalada-derdap-2009'-polazak-27-07-2009/)

Krenu on i njegov šogor iz Apatina sa "Varalicom" ( metalna šiklja pokrivena vojnim šatorskim krilima), a na čamcu potpuno nova Yamaha 25 ks.
Plovimo raštrkani zajedno sa "Magdalenom", Sale i Marina iz N.Banovaca sa "Zekom", ja sa Antaresom8 i negde kod Grocke maše Mossi i viče dodjite po nas , ugasio se nov motor.
Nije im prijatno, više stotina km su od kuće, a nov motor.
Šogor se malo razume u mehaniku i posle pola sata izvadi malog račića iz dovodnog kanala motora koji je skoro skroz zatvorio dotok vode i Yamaha ih lepo služi i danas, ali reći će nam Mossi da li sa istim impelerom.

Drivee:
Meni je crkavao impeler svake godine bar jednom, i tako svake godine me najbolji i najpoznatiji majstor odere za servis, skine mi kozu sa ledja, zadnji put mi zvizne cela pumpa, kuciste, sve. Na kraju smo ustanovili da zid izmedju vode za hladjenje i gasova ima rupicu.

Naravno, nikom nista, ja par stotina eura manje, a on se ovde hvali kao najbolji majstor.

Garantujem, ako je motor totalno ispravan, impeler moze bar 3-4 godine.

calypso2:
Stari (pomoćni) impeler se namaže glicerinom (najjeftinijim iz apoteke) i to mu produži život deset puta. Ukoliko stoji suv na brodu, naravno da stari.
Ja sam na svakom brodu do sada menjao impelere na dve do tri godine, sve ostalo je bacanje para.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju