E, ovako treba... > China

SAIL MOTORI

(1/3) > >>

spearfisherman:
Da li neko ima iskustva sa pomenutim motorima? Konkretno me zanima SAIL od 20HP kratka cizma za gumenjak. Koristio bih ga na moru nekih mesec dana godisnje. Cene ga 1700 eura, na netu su recenzije sarenolike od onih koji ga pljuju do onih koji tvrde da je u sraf sve isto kao na yamahama i da se isti servisira sa delovima jamahe cak i u njihovim ovlascenim servisima.... E sad da li su to urbane legende ili nesto vise... U svakom slucaju gledao sam i Mercury 20hp i Yamahu i Hondu iste snage... cene su sarenolike ali okvirno skoro pa duplo sto nije malo.....

Evo linka za pomenuti motor: https://www.kupujemprodajem.com/Plovni-objekti/Vanbrodski-motori/SAJAMSKI-POPUST-Vanbrodski-4T-motor-SAIL-20KS-NOVO--65271934-oglas.htm?filter_id=418#photoBig

Drivee:
Ja sam pricao sa covekom koji je to kupio prosle godine, njegov komentar je da slabije pali posle nekog vremena. To ne znaci da su lose. Sto se tice toga, sraf u sraf kao yamaha, isto je i parsun pa..nije se bas pokazao..

Kupi pa nam daj informacije iz prve ruke. Koliko znam, imaju servis i na vodi, BG i NS i garanciju 5 godina ako se ne varam.

mesechar:
AKO POGLEDAMO bilo koji segment u kome se vrse poredjenja kvaliteta kineskih malih motora i drugih brendiranih motora primetna je velika rzlika u ceni i kvalitetu. Kinwski trimeri kostaju trecinu cene stilovog ili nekog drugog trimera isto je sa motornim testerama ,kosacicama ljudima te stvari traju kao konfekcija upalis radis sa njom i ona pri sledecem paljenju....nece,, kazu ljudi samo zamenis klip od stilovke bude ko bog sve pase pod sraf a u stvari nije...
Onog momenta kad Kineski proizvodjaci naprave proizvod koji moze parirati Hondi Yamahi...tohatsu suzukiju on vise nije ubedljivo jeftiniji nego tu negde.
Kad jeu pitanju trimer ili testera od sto ili cak manje evra boli te uvo nek radi tri sezone pa u djubre ili u delove otplatilo se to nekako ima logikeali kupiti motor koji dosta kosta izneses gaiz radnje a on vec vredi trecinu cene ..a onda ne budes zadovoljan jer uvek je malo bucniji malo tromiji malo mu curkagorivo malo mu plastika od sunca okrtila ...malo nece prokletinja da upali i onda ga dajes u bescenje u oglasima jel uvoznik u medjuvremenu digo sidro i nema delova pa ga nosis u servis za jamahu a oni ti tamo usi odvrnu jer toboze mora ovo ili ono...i ti tako na krju imas motor koji servisiras cesto i skupo ne verujes mu jer uvek postoji sumnja da ce da se zagrcne...
Ja imao novog parsuna uzeo ga u bescenje od prvog vlasnika koji je hteo da ga odsrafi u dunav zbog decijih bolesti ...burazer ga celo leto analizirao i svakoj voznji popravljao i opet u besenje dao stavio mu plovak jamahin pse pod sraf al koosta jer to jamahi tek moze da crkne posle petnest godina eksploatacije impeler kineski svako prolecei tako...

DuleN:
Pre dve godine sam kupio nov Mercury motor, iz radnje zvanicnog dilera.
Proizvodnja PRC, naravno...
Ne znam da li danas u opste postoji nesto od tehnike sto se ne proizvodi u Kini...

spearfisherman:

--- Citat: DuleN  12, 03, 2019, 15:30:15 posle podne ---Pre dve godine sam kupio nov Mercury motor, iz radnje zvanicnog dilera.
Proizvodnja PRC, naravno...
Ne znam da li danas u opste postoji nesto od tehnike sto se ne proizvodi u Kini...

--- Kraj citata ---

E upravo zato pitam, jer i ostali proizvodjaci gledaju da smanje troskove pa premestaju proizvodnju u Kinu... I onda se postavlja pitanje da li je to ona Yamaha ili Honda kao sto se pravila pre 20 i kusur godina? Na par mesta sam cuo da su ove SAIL plastike tj plasticni delovi bas losi... da posle sezone ili dve vec krece igranka....

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju