Cena je vise nego primamljiva, ali delim misljenje sa Zankikijem. Takodje sam imao prilike da gledam koliko se jedan drug sa vode namucio sa Parsunom u toku jedne sezone, pa takve motore ne bih razmatrao... Nije tu problem sama masina i prenos, vec ostale stvari koje se pominju. Ako uzmes za primer karburator ili pumpu goriva, tu imas plasticne delove, gumice, plovak npr, sve to mora biti kvalitetno da bi radilo dovoljno dugo, a ovde je to lose.
Ne znam nikog ko ima Sail ili Hidea motor, i ne znam da li je situacija drugacija sa njim, ali ja bih pre plovio(i plovim) sa Yamahom autolube starom 18 godina, nego sa novim "no-name" motorom.
Jos jedan problem vidim u ovoj prici, a to je da ces ga koristiti jednom godisnje na moru, po mesec dana. Prve godine ce sve da bude super, sledece godine mozda dodjes na more i on krene da zeza, plastika ukrtila od stajanja, karburator ti preliva itd...
Iskreno, mislim da je za tvoje potrebe najbolje uzeti dvotaktni motor. Za tako mali period koriscenja, razlika u potrosnji ti nista nece znaciti, ne moras da pazis na polozaj motora kad ga skladistis/prevozis, a servisiranje se svodi na minimum, ulje u cizmi i impeler. Za Tohatsu znam da ima nove dvotaktne motore.