Autor Tema: SAIL MOTORI  (Pročitano 8252 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže spearfisherman

  • Zodiac futura mk2
  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 62
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
SAIL MOTORI
« poslato: 11, 03, 2019, 13:10:11 posle podne »
Da li neko ima iskustva sa pomenutim motorima? Konkretno me zanima SAIL od 20HP kratka cizma za gumenjak. Koristio bih ga na moru nekih mesec dana godisnje. Cene ga 1700 eura, na netu su recenzije sarenolike od onih koji ga pljuju do onih koji tvrde da je u sraf sve isto kao na yamahama i da se isti servisira sa delovima jamahe cak i u njihovim ovlascenim servisima.... E sad da li su to urbane legende ili nesto vise... U svakom slucaju gledao sam i Mercury 20hp i Yamahu i Hondu iste snage... cene su sarenolike ali okvirno skoro pa duplo sto nije malo.....

Evo linka za pomenuti motor: https://www.kupujemprodajem.com/Plovni-objekti/Vanbrodski-motori/SAJAMSKI-POPUST-Vanbrodski-4T-motor-SAIL-20KS-NOVO--65271934-oglas.htm?filter_id=418#photoBig

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1228
  • www.mojaladja.com
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #1 poslato: 12, 03, 2019, 08:48:24 pre podne »
Ja sam pricao sa covekom koji je to kupio prosle godine, njegov komentar je da slabije pali posle nekog vremena. To ne znaci da su lose. Sto se tice toga, sraf u sraf kao yamaha, isto je i parsun pa..nije se bas pokazao..

Kupi pa nam daj informacije iz prve ruke. Koliko znam, imaju servis i na vodi, BG i NS i garanciju 5 godina ako se ne varam.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1189
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #2 poslato: 12, 03, 2019, 15:25:38 posle podne »
AKO POGLEDAMO bilo koji segment u kome se vrse poredjenja kvaliteta kineskih malih motora i drugih brendiranih motora primetna je velika rzlika u ceni i kvalitetu. Kinwski trimeri kostaju trecinu cene stilovog ili nekog drugog trimera isto je sa motornim testerama ,kosacicama ljudima te stvari traju kao konfekcija upalis radis sa njom i ona pri sledecem paljenju....nece,, kazu ljudi samo zamenis klip od stilovke bude ko bog sve pase pod sraf a u stvari nije...
Onog momenta kad Kineski proizvodjaci naprave proizvod koji moze parirati Hondi Yamahi...tohatsu suzukiju on vise nije ubedljivo jeftiniji nego tu negde.
Kad jeu pitanju trimer ili testera od sto ili cak manje evra boli te uvo nek radi tri sezone pa u djubre ili u delove otplatilo se to nekako ima logikeali kupiti motor koji dosta kosta izneses gaiz radnje a on vec vredi trecinu cene ..a onda ne budes zadovoljan jer uvek je malo bucniji malo tromiji malo mu curkagorivo malo mu plastika od sunca okrtila ...malo nece prokletinja da upali i onda ga dajes u bescenje u oglasima jel uvoznik u medjuvremenu digo sidro i nema delova pa ga nosis u servis za jamahu a oni ti tamo usi odvrnu jer toboze mora ovo ili ono...i ti tako na krju imas motor koji servisiras cesto i skupo ne verujes mu jer uvek postoji sumnja da ce da se zagrcne...
Ja imao novog parsuna uzeo ga u bescenje od prvog vlasnika koji je hteo da ga odsrafi u dunav zbog decijih bolesti ...burazer ga celo leto analizirao i svakoj voznji popravljao i opet u besenje dao stavio mu plovak jamahin pse pod sraf al koosta jer to jamahi tek moze da crkne posle petnest godina eksploatacije impeler kineski svako prolecei tako...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1499
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #3 poslato: 12, 03, 2019, 15:30:15 posle podne »
Pre dve godine sam kupio nov Mercury motor, iz radnje zvanicnog dilera.
Proizvodnja PRC, naravno...
Ne znam da li danas u opste postoji nesto od tehnike sto se ne proizvodi u Kini...

Van mreže spearfisherman

  • Zodiac futura mk2
  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 62
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #4 poslato: 13, 03, 2019, 22:00:28 posle podne »
Pre dve godine sam kupio nov Mercury motor, iz radnje zvanicnog dilera.
Proizvodnja PRC, naravno...
Ne znam da li danas u opste postoji nesto od tehnike sto se ne proizvodi u Kini...

E upravo zato pitam, jer i ostali proizvodjaci gledaju da smanje troskove pa premestaju proizvodnju u Kinu... I onda se postavlja pitanje da li je to ona Yamaha ili Honda kao sto se pravila pre 20 i kusur godina? Na par mesta sam cuo da su ove SAIL plastike tj plasticni delovi bas losi... da posle sezone ili dve vec krece igranka....

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3164
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #5 poslato: 14, 03, 2019, 09:06:17 pre podne »
Prave se u Kini i ekstra kvalitetne stvari...
Samo je pitanje koliko ko želi napraviti kvalitetno, jer proizvodnja kvaliteta košta bilo gde, i kakve su kontrole kvaliteta...
Siguran sam da Duletov Mercury nije ništa manje kvalitetan nego oni koji se prave van Kine.
Ali za motor koji nema zvučno ime iza sebe koje garantuje za kvalitet, ne bih bio siguran.

Takođe, kao se automobil pokvrari, staneš pored puta i zoveš majstora ili šlep službu.
Kad se penta pokvari, malo je drugačije.
Nije to tolika razlika u ceni da bi se sa tim igralo, a kapiram da polovni uopšte ne drže cenu...
Bolje kupiti provereni kvalitet polovan, nego neprovereno novo.

Naravno, ovo je moje skromno mišljenje i kako ja gledam na to....

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1570
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Rebell Seaskip 25
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 7.6m
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #6 poslato: 14, 03, 2019, 09:34:06 pre podne »
Cena je vise nego primamljiva, ali delim misljenje sa Zankikijem. Takodje sam imao prilike da gledam koliko se jedan drug sa vode namucio sa Parsunom u toku jedne sezone, pa takve motore ne bih razmatrao... Nije tu problem sama masina i prenos, vec ostale stvari koje se pominju. Ako uzmes za primer karburator ili pumpu goriva, tu imas plasticne delove, gumice, plovak npr, sve to mora biti kvalitetno da bi radilo dovoljno dugo, a ovde je to lose.

Ne znam nikog ko ima Sail ili Hidea motor, i ne znam da li je situacija drugacija sa njim, ali ja bih pre plovio(i plovim) sa Yamahom autolube starom 18 godina, nego sa novim "no-name" motorom.

Jos jedan problem vidim u ovoj prici, a to je da ces ga koristiti jednom godisnje na moru, po mesec dana. Prve godine ce sve da bude super, sledece godine mozda dodjes na more i on krene da zeza, plastika ukrtila od stajanja, karburator ti preliva itd...
Iskreno, mislim da je za tvoje potrebe najbolje uzeti dvotaktni motor. Za tako mali period koriscenja, razlika u potrosnji ti nista nece znaciti, ne moras da pazis na polozaj motora kad ga skladistis/prevozis, a servisiranje se svodi na minimum, ulje u cizmi i impeler. Za Tohatsu znam da ima nove dvotaktne motore.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1499
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #7 poslato: 14, 03, 2019, 09:52:23 pre podne »
Mislim da je poredjenje proizvodnje nekih brendova iz 80-90 godina i njihove proizvodnje sada prosto neuporedivo. Nekada su sve stvari, pa i vanbrodski motori, proizvodnjeni da sluze, a danas u eri potrosackog drustva, proizvodnja ima za cilj da proizvod odsluzi odredjeno vreme i da se nakon toga zameni novim... Iz tog razloga, nikada ne bih poredio, recimo Yamahu iz 90-tih sa Yamahom iz 2018 godine....
Sto se tice SAIL motora, iaoko nista ne znam o njima, pretpostavljam da je to prekopirano od nekog velikog proizvodjaca i napravljeno pod novim brendom. Imajuci u vidu da brendirane firme uzimaju bar dvadesetak posto od cene samo za ime, razumnjivo je zasto njihove kopije kostaju jeftinije, a posebno kada se na to doda i pojeftinjenjene proizvodnje koriscenjem jeftinijih materijala...
S obzirom da su vanbrodski motori u pitanju, uvek bi se odlucio za skuplju brendiranu varijantu, jer ipak, verujem da velike firme nece napraviti nesto toliko lose, sto bi ih kostalo mesta  na trzistu....

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1228
  • www.mojaladja.com
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #8 poslato: 14, 03, 2019, 10:55:22 pre podne »
naime, diler sa kojim sa pricao, (jer sam se i ja interesovao za te motore) tvrdi da na svakom srafu pise made in japan.. e sad.. ne treba prebrzo suditi ali..dobar primer je Parsun..vikali su da je to yamaha ali... ipak i nije tako, zar ne..

Da nepricam o nekim POZNATIM majstorima koji su kupovali nove Parsun motore, rasturali i prodavali kao Yamaha delove hahahaha toliko o tim odlicnim majstorima :)

@DuleN

Bas zbog toga sam i kupio Honda a ne Sail.. malo vise para a znas sta vozis, a za par godina, ako se dobro pokaze, lako se kupi Sail.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1228
  • www.mojaladja.com
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #9 poslato: 14, 03, 2019, 11:01:53 pre podne »
Cena je vise nego primamljiva, ali delim misljenje sa Zankikijem. Takodje sam imao prilike da gledam koliko se jedan drug sa vode namucio sa Parsunom u toku jedne sezone, pa takve motore ne bih razmatrao... Nije tu problem sama masina i prenos, vec ostale stvari koje se pominju. Ako uzmes za primer karburator ili pumpu goriva, tu imas plasticne delove, gumice, plovak npr, sve to mora biti kvalitetno da bi radilo dovoljno dugo, a ovde je to lose.

Bakara, i svi ti VELIKI majstori su se kunuli u taj Parsun, sve do jednog, samo da se proda...

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1254
  • www.mojaladja.com
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #10 poslato: 14, 03, 2019, 22:28:18 posle podne »
Većina vanbrodskih motora se proizvodi u kini ili bar dobra većina dijelova za iste. S tim da poznati brandovi traze i odredjeni kvalitet. Ni svaka yamaha ni svaka honda nisu bas najbolje u svojoj klasi i danas više nego ikad imaju i oni po pojedinim modelima puno promašaja. Stalno se tezi prema jačem i lakšem a to svakako uzima danak u dugotrajnosti. Sto se tiče parsuna..on je tu negdje , izmedju ovih kineskih gore pomenutih i recimo yamahe....neki modeli poput prvog 15 ks su dosta solidni...20 je opet imao puno vise problema...i tako...vrtimo se u krug s njim. Ovi ostali poput saila...jos vise nego parsun imaju djecijih bolesti...od poteznice pa do impelera hebe pomalo sve...jesu neko rijesenje za nekog tko ce to koristiti desetak sati godisnje, ali za sve vise od toga a da bude pouzdano mislim da treba na neki veci prag...Nisam pobornik kupovanja polovnih stvari ali kod vanbrodskih motora bih svakako napravio ustupak na tu temu...radije bih kupio polovnu yamahu nego novi Sail....
« Poslednja izmena: 15, 03, 2019, 08:42:18 pre podne Bakara »

Van mreže spearfisherman

  • Zodiac futura mk2
  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 62
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #11 poslato: 14, 03, 2019, 23:17:50 posle podne »
Iskreno, mislim da je za tvoje potrebe najbolje uzeti dvotaktni motor. Za tako mali period koriscenja, razlika u potrosnji ti nista nece znaciti, ne moras da pazis na polozaj motora kad ga skladistis/prevozis, a servisiranje se svodi na minimum, ulje u cizmi i impeler. Za Tohatsu znam da ima nove dvotaktne motore.

Problem sa dvotaktnim motorima je sto da se ne uvrede Crnogorci ovde ako ih ima, ali oni vole da naprave od njihove drzave vecu Svajcarsku nego sto je sama Svajcarska (tako sam i dole od komsije jednog nesto nacuo da planiraju izbacivanje dvotaktnih motora iz upotrebe.... neke ekologije i slicno, e sad da li se to odnosi na motore starije od odredjenog godista ne znam, ali eto  to je glavni razlog uz naravno manju potrosnju, ali opet vecu cenu odrzavanja). I malo zvuci apsurdno da im Okeanski kruzeri izbacuju fekalije u zalivu, a smetaju im dvotaktne masne.... ali to je vec offtopic...

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1228
  • www.mojaladja.com
Odg: SAIL MOTORI
« Odgovor #12 poslato: 15, 03, 2019, 08:21:22 pre podne »
Bilo je price da ce i u Srbiji izbaciti..