Autor Tema: HONDA 7,5 Pomoc  (Pročitano 35598 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Perudja

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 74
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #45 poslato: 22, 02, 2019, 15:51:45 posle podne »
Тај чамац, ако заплови после сређивања, неће пловити много брже с 15 КС али ће потрошити випе горива и биће бучнији.
Ја бих радије задржао хонду. Њу само треба мајстор да подеси. За овсј мотор из огласа не зна се ништа. Мачка у џаку...
Можда неко има другачије мишљење?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Za čamac koji trenutno sređujem nisam ni planirao da stavljam jači motor, čak naprotiv gledam upravo na oglasima imaju jamahice i hondice od 2ks 4t jako lepe, očuvane i novije generacije za 200-300e, a budući da ću ovaj čamac koristiti isključivo za gušt ili eventualno za troling u ribolovu gde se svakako peca na ler gasu, razmišljam da ga ponovim sa jednom ovakom malom igrčkicom poput te hondice ili jamahice od 2ks, a ovaj mariner sam gledao da uzmem jer ću na leto ili dok dođem do novca  uzeti jedan gumenjak od 3, 3,5m zbog odlaska u kanjon na belu ribu ( 15-20km ) jedan pravac  pa bih na njega stavio npr ovaj mariner...A najsrećniji bih bio kada bih našao jednu lepu Yamahicu od 8ks da znam da je proverena i dobra.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #46 poslato: 25, 02, 2019, 14:39:31 posle podne »
Sve to od 2-5 konja novije proizvodnje ne valja. Da li se radi o Yamaha, Honda ili Parsunu, isto ti je. Ne uzmati. Sto se tice voznje na ler gasu, to zaboravi sa 2T motorima. Mora biti 4T. Ta honda 7.5 je odlican motor. Ako je ispravna, na pola kanapa pali a potrosnja je sigurno ispod 3 l.

Van mreže Perudja

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 74
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #47 poslato: 28, 02, 2019, 00:55:42 pre podne »
Sve to od 2-5 konja novije proizvodnje ne valja. Da li se radi o Yamaha, Honda ili Parsunu, isto ti je. Ne uzmati. Sto se tice voznje na ler gasu, to zaboravi sa 2T motorima. Mora biti 4T. Ta honda 7.5 je odlican motor. Ako je ispravna, na pola kanapa pali a potrosnja je sigurno ispod 3 l.


Za mene lično novije podrazumeva motore od 10-15 god starosti, takav standard  sajkaca Tomosa četvorku 20 godina vozim na ler gasu dok pecam i nikada problem sa njim nisam imao,  nemam ni sada na leru i dalje kao zrno radi, ali je došlo vreme da se menja. Moja honda je perfekta, ne bih je u životu menjao, jer sam siguraniji u nju nego u bilo koga, samo mi ne vrši posao motor joj je teretni, ne mogu da izvučem brzinu sa njom ni na gumenjaku, da prevedem...prespora je za svoju snagu i to je to, svi motori njene konjske snage su jači od nje, odnosno brži, njen najveći problem je što nema glisersku elisu već teretnu i zato me nervira u pm.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #48 poslato: 28, 02, 2019, 08:53:08 pre podne »
2T na leru ima jako slabo podmazivanje i skracuje se zivotni vek motora puno. Nece njemu nista smetati malo na leru, ali duzi rad...Malo procitaj oko toga..

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #49 poslato: 28, 02, 2019, 09:29:55 pre podne »
Ovo mi nije logično, ali ne kažem da nije tako.

Po logici, 2T motor se podmazuje uljem iz benzina, jači gas - više obrtaja ali i više ulja u protoku, manji gas, manje obrtaja, manje ulja u protoku.  Srazmerno jedno drugom. Ne znam zašto bi bilo slabo podmazivanje na malom gasu?

Znam da T4 ne voli mali gas jer nema pumpu vode, nego se hladi potiskom, pa pri malom gasu ima slabo hladjenje, ali to je samo hladjenje auspuha...

Ima li neko objašnjenje?

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #50 poslato: 28, 02, 2019, 09:51:26 pre podne »
Kada sam pre 15 godina i više radio kao čuvar ribolovnog područja NP Fruška gora imali smo između ostalih i dvataktne Yamahe 25 i 30 ks, znali smo po 5-6 sati da vozimo čamce na najmanjem gasu (ler gasu) tražeći mreže i ostali nedozvoljeni alat i nikada nisamo imali problem sa mtorima niti su se isti pregrevali...
ovo sto Drivee govori važi samo za Tomos 4 i slične motore koji nemaju vodeno hlađenje i to utiče samo na pregrevanje motora a nikako ne na podmazivanje jer se motor konstantno podmazuje uljem iz benzina kako i na višim obrtajima...
Dunav je moje more.....

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #51 poslato: 28, 02, 2019, 10:54:08 pre podne »
Slažem se... I po meni vožnja na malom gasu ne može imati nikakve veze sa podmazivanjem...

Van mreže petar_kozic

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 920
  • Pol: Muškarac
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #52 poslato: 28, 02, 2019, 11:34:46 pre podne »
Vožnja na malom gasu važi za Tomos 4 jer mu se auspuh hladi ubacivanjem vode sa zadnje strane od potiska elise.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk


Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #53 poslato: 28, 02, 2019, 11:55:29 pre podne »
Da, ali ima veze sa pregrevanjem a ne sa podmazivanjem.

Van mreže petar_kozic

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 920
  • Pol: Muškarac
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #54 poslato: 28, 02, 2019, 19:02:05 posle podne »
Da

Sent from my Mi A2 using Tapatalk


Van mreže Perudja

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 74
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #55 poslato: 01, 03, 2019, 01:17:19 pre podne »







Da se vratimo na temu Honde malo... 114


Interesuje me, gore sam objasnio da sam letos uzeo sam da čačkam ove šrafove ( iako mi je ćale naglasio da to ne diram kao u oči ) ali jbg mislio sam da nešto znam i sada imam problem sa paljenjem kao da sam negde zeznuo odnos vazduha i benizna čega već, uglavnom kad se upali radi ali čim dam gas on se ugasi, pitanje pravo : Da li neko zna na osnovu slika da mi kaže pod kojim uglom odnosno kako bi trebali ovi šrafovi da stoje, gde da ih rotiram kako bih izbalansirao to što sam zeznuo ? Može li da se vrati nekako na "fabrička" podešavanja ? Značilo bi mi puno da ne idem kod majstora da me odere zbog par zavrtaja...

Van mreže josipbosnjak39

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 9
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #56 poslato: 01, 03, 2019, 06:49:38 pre podne »
Prvo upali motor da radi i lagano po malo odvrci ili zavraci onaj saraf koji ima feder na sebi jer taj je naj bitniji a isto tako kako saraf po malo odvrnes ili zavrnes testiraj gas mada bi on i u leru trebao mijenjati svoj zvuk kako ti radis sa sarafovima evo nadam se da sam pomogao malo

Poslano sa mog ONEPLUS A5000 koristeći Tapatalk


Van mreže Perudja

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 74
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #57 poslato: 01, 03, 2019, 12:08:41 posle podne »
 A šta se dešava sa ovim ostalim šrafovima, jer sam i njih zeznuo ?  I, da postoji li mogucnost da ubrizgam gorivo direktno u karburator da vidim hoce li onda da uoali lakse i brze, jer sam.ja oretezno na camac nosio obicnu flasu od 2l kole nikada nisam nosio citav kanister i nikada nisam drukao benzin pa mu mozda zato i treba toliko dugo verglanja dok ne povuce gas...Idem sada sve to da probam, ako bilo ko ima jos bilo kakav savet da pokusam da sredim motor neka kaze, bio bih beskrajno zahvalan. Sve je dobrodoslo.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #58 poslato: 01, 03, 2019, 12:29:47 posle podne »
Bez drukanja ce sigurno teze da upali, na mojoj yamahi(dvotaktna autolube) cak i kad nadrukam, ako je duze stajala, treba joj vise verglanja. Posle svaki put pali iz prve, ali za prvo paljenje, mislim da je prilicno znacajno nadrukati.

Druga stvar, za prvo paljenje je potreban i sauh, jesi siguran da to funkcionise?

Sto se stelovanja tice, nemam preciznu informaciju, a ako ti nesto znaci, prenecu ti svoje iskustvo sa Yamahom. Kod tebe vidim dva srafa, obicno je jedan za stelovanje ler gasa tako sto otvara/zatvara leptir karburatora minimalno. Drugi sraf je za smesu vazduha i goriva, na mojoj dvotaktnoj Yamahi, taj sraf za smesu se zavrne do kraja i onda odvrne tacno dva kruga. To mu je neko fabricko podesavanje, ali naravno u zavisnosti od potrosenosti motora i stanja karburatora, od ta dva kruga, stelujes po malo na neku stranu. Kad vidis da lepo prima gas, i da radi mirno na razlicitim obrtajima, onda sa drugi srafom stelujes ler gas da bude odgovarajuci(polozaj leptira).

Mozda jos jedna bitna stvar, na slici vidim pukotinu na telu karburatora kod gornjeg srafa. Treba proveriti da tu ne vuce fals vazduh.
Nisam majstor, ali sam uvek uspevao sam da resim stelovanje karburatora na svim 4-5 motora koje sam imao do sad  hi
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #59 poslato: 01, 03, 2019, 12:52:26 posle podne »
Pogledaj i ovaj video, donji sraf sa oprugom se zavrne do kraja, pa se odvrne za 1 + 3/4 kruga:
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek