Autor Tema: Honda BF15 i Yamaha FT9,9  (Pročitano 3910 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Honda BF15 i Yamaha FT9,9
« poslato: 20, 07, 2009, 21:37:42 posle podne »
Ako neko moze da razjasni sta je bolje za Deplasmanca od 3 tone 8 metara duzine...

Ono sto me zanima jeste koliko snage vredi gear ratio koji je kod ove honde 13:27 a kod Yamahe 13:38

Max RPM kod Honde je  4500-5500 RPM
Max RPM kod Yamahe je     5000~6000RPM

Honda BF15 prezentacija http://www.honda-marine.com/modelDetail.aspx?modelGroup=BF15

Yamaha FT9,9 prezentacija http://www.yamaha-motor.co.uk/products/marine/outboards/four_stroke/ft60_ft8.jsp?view=tech_specs


a evo i ovde


HONDA
ENGINE
   Type       4-Stroke OHC Twin Cylinders
   Displacement       350 cc (21.4 cubic inches)
   Bore & Stroke       59 x 64 mm (2.30 x 2.51 inches)
   Full Throttle RPM Range       4500-5500 RPM
   HP Rating @ Propshaft       15HP @ 5000 RPM
   Induction Scavenging       SOHC
   Valves per Cylinder       2
   Fuel Delivery       Single Venturi
   Ignition System       Programmed Ignition System
   Starting System       Manual/Electric
   Lubrication       Wet Sump
   Cooling System       Water Cooled
   Alternator       Electric 12 Amps (148 Watts) Manual 6 Amps (76 Watts)
   Trim Range       4 Stage 8°-12°-16°-20°
   Tilt Range       72°

DRIVE
   Gear Ratio      2.08:1 (13/27)
   Gear Shift      F-N-R
   Propeller BF      4 Blade Aluminum 9 1/4 x 8 inches
   Propeller BFP      4 Blade Aluminum 10 x 7 5/8 inches

DIMENSIONS
   Recommended Transom Height      (S) 381 mm/15 inches
(L) 508 mm/20 inches
(X) 535 mm/25 inches
   Dry Weight Tiller (Man)      (S/L) 46/49 kg - 101/108 lbs.
   Dry Weight Tiller (Elec)      (S/L) 49.5/52.5 kg - 109/116 lbs.
   Dry Weight (Power Tilt)      (L/X) 59.5/62 kg - 131/136 lbs.
   Dry Weight Tiller RC      (S/L) 58/59.5 kg – 128/131 lbs.
   
   
YAMAHA

FT9.9G
Specifications:    -
Engine Type:    4-Stroke / 2 Cylinders in-line
Bore and Stroke:    56mm x 43mm
Displacement:    212cm3
Performance (mid):    7.3kW/5500 rpm
Full throttle operating range:    5000~6000rpm
Weight (standard model):    44.3 kg
Carburation:    1 carb.
Fuel Tank Capacity:    Separate, 12 litres
Oil Capacity:    0.8 litres
Lubrication System:    Wet-sump
Ignition System:    CDI/Computer
Lighting Coil / Alternator:    12V - 6A
Gear Ratio    13:38
Starter System:    Manual (GM), Electric (GE)
Trim:    Manual (GM) (0°,4°,8°,12°,16°) depending on model, Power Tilt (GEP)

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4147
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: Honda BF15 i Yamaha FT9,9
« Odgovor #1 poslato: 20, 07, 2009, 22:57:30 posle podne »
Uvek biram Yamahu!!Nekako mi se cini da je pouzdanija,kvalitetnija itd.!!!Posto skidas "sundjer" okaci tvoj motor[al' sam dosadan]sa rib-a i imaces predstavu koliko ti treba!Nista jednostavnije!!Koliko znam YamaHA 9,9 KS je predvidjena da "gura" do 5t tereta!
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4147
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: Honda BF15 i Yamaha FT9,9
« Odgovor #2 poslato: 20, 07, 2009, 23:13:59 posle podne »
Yamaha je Yamaha :)        Ustvari,neko voli kolac sa cokoladom neko bez :smile:
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 726
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Honda BF15 i Yamaha FT9,9
« Odgovor #3 poslato: 21, 07, 2009, 00:16:10 pre podne »
Svaki majstor ce reci Honda je Honda i ona je kategorija za sebe i za stepenicu iznad svih ostalih bar po kvalitetu i dugovecnosti al u ovom tvom slucaju mislim da bih Jamaha ipak bila bolji potez bas zbog razlike u prenosnom odnosu :good:
Svejedno koji god izabrao oplatices ga za najvise 1god za razliku u potrosnji od Evinrude-a :lol: :lol: :lol:

Van mreže maki69

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 78
  • Pol: Muškarac
  • malo smo se ponovili
Odg: Honda BF15 i Yamaha FT9,9
« Odgovor #4 poslato: 21, 07, 2009, 00:40:38 pre podne »
Kapetane kao sto su svi ovde naveli za deplasmansko korito najbolji je izbor FT9.9 HIGH THRUST(Visok potisak),ali veruj mi NE ovaj najnoviji model koji se trenutno nudi FT9.9G  EL(Elekr.start duga noga) jer je 212cm3 i puni 6A koji se prodaje u RODICU koji je olaksan i ustrojen.Potrazi da ti se nabavi FT9.9DEL 323cm3 10A ona je za extremnija guranja.Nazovi Vladu u Futog i pitaj ga kolika je izmedju njih razlika u snazi,punjenju.Kad stavis jednu pored druge mislis da je 25ica vizuelno koliko je veca glava i deblja grba ispod glave.Ja je posedujem i govorim ti iz licnoga i prijateljskoga iskustva.Potrazi i kupi motor sa slovnom oznakom DE.tel. 011 / 2021888 Yamaha Srbija imali su je na lageru svojevremeno i bila je 3140e.Pitaj Ratka u Galiji da je nije dobijo polovnu.